Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : a_durmazhopalihuzur657
21 Ağustos 2013 12:40  


kamu ajansı snf öğrtm.kon 8000

boykot edin böyle haber yapanları

21 Ağustos 2013 12:42

ceren gök
Kapalı

niye ne yazmşlar

21 Ağustos 2013 12:43

yggt

sınıf öğretmenliğine 8000 kontenjan istiyor kamuajansı

21 Ağustos 2013 12:47

ajan hk

yok mu artıran :) oh maşallahh

21 Ağustos 2013 12:48

klassteacher

:) tamam boykot ederiz:))

21 Ağustos 2013 12:48

sıradan bir öğretmen
Kapalı

edin edin siz isteyince kimse ses çıkarmasın biz isteyince boykot :D

21 Ağustos 2013 12:50

ceren gök
Kapalı

hııı öylee miii tam destek o zaman :)

21 Ağustos 2013 12:52

emooşögrtmn

Hep destek tam destek:)

21 Ağustos 2013 12:53

ceren gök
Kapalı

aynen 8 bin hakediyoruz yani :) kimse birşey demesin geçen yıl nasıl dalganızı geçyrdunuz

21 Ağustos 2013 12:53

sınıf254

inşallah sınıf 8000:)

21 Ağustos 2013 12:53

befunny

8 yetmez 10 bin olsun DESTEEEEKKK!!

21 Ağustos 2013 12:56

sınıföğretmeni.06

Arkadaşlar geçmiş yıllarda sınıftan bu kadar (12bin) açık oluşmuş mu hiç? Böyle bir durum varsa atama ne kadardı acaba?

21 Ağustos 2013 12:57

ceren gök
Kapalı

valla arkadaşım bir kere 6 bin7 bin açık varmış 5 bin atama yapmşlar öyle duydum

21 Ağustos 2013 12:57

jack bauer-22
Kapalı

her başlıkta sınıfçılar var bravooo sınıfçılar çalışıyor;)

21 Ağustos 2013 12:58

ceren gök
Kapalı

tabi çalşcaz hocam :) hakkımızı arıyoruz

21 Ağustos 2013 12:58

sınıf254

Arkadaşlar geçmiş yıllarda sınıftan bu kadar (12bin) açık oluşmuş mu hiç? Böyle bir durum varsa atama ne kadardı acaba?


sınıföğretmeni.06, 11 ay önce - Alıntıya git

Hocam galiba daha önce hiç bu kadar açık olmamış:)

21 Ağustos 2013 12:59

yggt

ben bencillik yapmıyorum.diğer bölümlerde atanmayı bekleyen insanlar var.sadece sitenin haberi yanlış kimse alınmasın.hepiniz atanın arkadaşlar

21 Ağustos 2013 13:02

ceren gök
Kapalı

ben bencillik yapmıyorum.diğer bölümlerde atanmayı bekleyen insanlar var.sadece sitenin haberi yanlış kimse alınmasın.hepiniz atanın arkadaşlar


yggt, 11 ay önce - Alıntıya git

sağoll kardeşşş hepimz inşallah :)

21 Ağustos 2013 13:04

ajan hk

Arkadaşlar geçmiş yıllarda sınıftan bu kadar (12bin) açık oluşmuş mu hiç? Böyle bir durum varsa atama ne kadardı acaba?


sınıföğretmeni.06, 11 ay önce - Alıntıya git

yanlış bilmiyorsam 2010 kasımda böyle olmuş ve 6000 civarı sınıfçı almışlar.

21 Ağustos 2013 13:05

dehneliler

bu sınıfçı arkadaşlara bir sorum var. branşçılarla aranızda bir sorun var 5. sınıflar elinizden alındı mağdur olduk diyorsunuz, branşçılar da alan değişikliği oldu mağdur olduk diyor. peki burada lise branşlarının günahı ne ? zaten edb mat fkb tar coğ fels verilen kontenjanlar toplamın onda biri kadar alenen üvey evlat muamelesi görüyoruz, bunun üzerine birde lise edebiyat matematiğe geçen sınfçılar bizim hakkımıza girmiyor mu

21 Ağustos 2013 13:10

ceren gök
Kapalı

bu sınıfçı arkadaşlara bir sorum var. branşçılarla aranızda bir sorun var 5. sınıflar elinizden alındı mağdur olduk diyorsunuz, branşçılar da alan değişikliği oldu mağdur olduk diyor. peki burada lise branşlarının günahı ne ? zaten edb mat fkb tar coğ fels verilen kontenjanlar toplamın onda biri kadar alenen üvey evlat muamelesi görüyoruz, bunun üzerine birde lise edebiyat matematiğe geçen sınfçılar bizim hakkımıza girmiyor mu


dehneliler, 11 ay önce - Alıntıya git

arkadaşım sana bir cevap veriyorum.bak ben sınıf öğrt çok yüksek puanla grdm niye biliyor musun çok ataması oldğu için.okul öncesi en kral üniler tutuyordu sırf memleketm ataması var diye sınıfı seçtim.pdr tutuyordu ailemden uzakta olmk istemediğim için terch etmedm.ve ben bu sene mezun oldum.geçen yılki darbeyi haketmedi kimse anlıyor musun.sen geçen yıl sınıfçılar nelere mağdur oldu farkında mısın.her sene aslan payı bizimdi.biz bunu bilerek seçtik bu bölümü.kimsenn ataması olmasın demiyoruz.olsun ama bize eski hakkımz verilsin.BİZ BUNU HAKETTİKK

Toplam 78 mesaj
ANKET
Cemaate yakın polislere yapılan operasyonu;