Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : a_durmazasayginhopali
21 Ağustos 2013 22:24  


net bir cevap verir misiniz?

küçük bir ile il dışı eş özründen istenirken her yer yazılabilir mi sıralamaya bakılmaksızın?

ör:diyelimki eş zonguldak devrekte biz ereğliden başlayabilir miyiz?

21 Ağustos 2013 22:26

bar_mat

bende cevabını merak ediyorum..

21 Ağustos 2013 22:27

tarıkhoca09

AYNEN HOCAM İL DŞINDAN GELİYORSAN ÖZÜR İLİ VE İLÇESİNDEN HER YERDEN BAŞLAYABİLİRİSİN

21 Ağustos 2013 22:27

omerhattab
Kapalı

hayır dedik ya az önceki konuda.devrek yazabilirsin

21 Ağustos 2013 22:28

güherr

kardeşim sen sallıyorsun puton açılıyorsa yazılıyor ne alaka atıp tutuyon

21 Ağustos 2013 22:30

omerhattab
Kapalı

düzeltiyorum her yeri yazabilirsin

21 Ağustos 2013 22:36

güherr

ok

21 Ağustos 2013 22:40

exxxon

zor bir soru cevabı kimse bulamadı daha

21 Ağustos 2013 22:41

ferheng

il dışından isteyenler istediği ilçeden başlayarak tüm ili tercih edebilir

21 Ağustos 2013 22:41

güherr

hakkaten bu neya kimse cevap veremedi.

21 Ağustos 2013 22:48

resu

Sıra sıra onlar, ön şartlı. Devrek yazarsan kilimli de açılır, onu da yazarsan Ereğli(Karadeniz Ereğlisi), onu da yazarsan Merkez açılacak.

21 Ağustos 2013 22:48

güherr

arkadaşlar nerdesiniz

21 Ağustos 2013 22:50

güherr

:)

21 Ağustos 2013 22:51

güherr

arkadaşlar şu sallayan değilde net cevap verebilen kardeşlerden yanıt bekliyorum

21 Ağustos 2013 22:53

güherr

öyle bişey yok kurum kodunu girince farklı ilçelerden falan heryer açılıyor kaydedip etmeme arasında

21 Ağustos 2013 22:54

güherr

kaldım o nedenle soruyorum arkadaşlar.

21 Ağustos 2013 23:01

güherr

klavuz il dışı için bulunduğu ilçe falan belirtmiyor ben yazıyorum aman.

21 Ağustos 2013 23:03

muratsamsun55

SORUM OLACAK...

İL DIŞI BÜYÜK İHTİMALLE FARKLI BİR İLÇEYE GİDİYORUM EŞİM MERKEZDE...

HER DÖNEM İL İÇİ ÖZRE YİNE BASVURMA HAKKIMIZ VAR MI?

21 Ağustos 2013 23:22

güherr

arkadaşlar Allah rızası için bir kaç yorum yapın

21 Ağustos 2013 23:25

güherr

........

21 Ağustos 2013 23:30

güherr

...............

Toplam 38 mesaj