Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : battusay01ece_kimya
19 Eylül 2013 16:44  


formasyon aralikta baslicak ales ve ortalama birlikte kullanilacak

Yok aciklama yapti arkadaslar formasyon aralikta baslayip bi daha ki ogretmen atamalarina yetisecek aciklamasi yapildi

19 Eylül 2013 16:49

balık35

en geç aralıga kadar dedi. sende naptın hee

19 Eylül 2013 17:11

cografyaciii

Alese 17 kasimda girecegiz sonra sonuclar aciklanacak biz basvuru yapacagiz o sonuclar aciklanacak da biz derse basliyacagiz araligi bulur en iyi ihtimle 10 aralikta anca dersler baslar

19 Eylül 2013 19:47

dnmzyildirim

Atamalara yetişsin de isterse temmuzda başlasın

19 Eylül 2013 20:08

epsilon91
Kapalı

Atamalara yetişsin de isterse temmuzda başlasın


dnmzyildirim, 1 yıl önce - Alıntıya git

yok artık bi de eğitim derslerine çalışması var bu işin ne kadar erken başlayıp erken biterse o kadar iyi

19 Eylül 2013 20:26

dnmzyildirim

yok artık bi de eğitim derslerine çalışması var bu işin ne kadar erken başlayıp erken biterse o kadar iyi


epsilon91, 1 yıl önce - Alıntıya git

Çalışmak için formasyon eğitiminin bitmesini mi bekleyeceksiniz?

19 Eylül 2013 20:53

epsilon91
Kapalı

Çalışmak için formasyon eğitiminin bitmesini mi bekleyeceksiniz?


dnmzyildirim, 1 yıl önce - Alıntıya git

bravo bunu mu anladınız?ne diyeyim ALES nda başarılar :)

19 Eylül 2013 22:51

mathfly
Kapalı

bravo bunu mu anladınız?ne diyeyim ALES nda başarılar :)


epsilon91, 1 yıl önce - Alıntıya git

:))

20 Eylül 2013 00:22

ramayana1989

2014 kpps sınavına yetişiyoruz dimi arkadaşlar doğru mu anladım

20 Eylül 2013 00:36

mathfly
Kapalı

Yetişiyoruz dostum.

20 Eylül 2013 00:49

dnmzyildirim

yok artık bi de eğitim derslerine çalışması var bu işin ne kadar erken başlayıp erken biterse o kadar iyi


epsilon91, 1 yıl önce - Alıntıya git

Yanlış anlaşılmamak istiyorsan kullandığın kelimelere dikkat et. Eğitim yerine formasyon desen daha anlaşılır olurdu. KPSS için de eğitime çalışılıyor çünkü.

20 Eylül 2013 02:00

knan8489

Ortalamam yüksek değil, yalnız bana öyle geliyor ki ortalamanın daha fazla yüzdesi alınıcak , gerekçe olarak ta ortalaması yüksek olan kişilerin hakkı yenilmesin diye.. Hazırlıklı olmak lazım

20 Eylül 2013 12:41

epsilon91
Kapalı

Yanlış anlaşılmamak istiyorsan kullandığın kelimelere dikkat et. Eğitim yerine formasyon desen daha anlaşılır olurdu. KPSS için de eğitime çalışılıyor çünkü.


dnmzyildirim, 1 yıl önce - Alıntıya git

KPSS deki eğitim dersleri zaten formasyon dersleri...gayet düzgün ifade ediyorum ifade bozukluğu olan ve yanlış anlamaya devam eden sizsiniz.

20 Eylül 2013 14:22

ibrahim-gnc

arkadaşlar neredeyse yarım dönemlik bir süreç var. çok kısa bir zaman.hızlandırılmış kurs gibi olaca

20 Eylül 2013 14:40

erenxxx

% 100 alesle olmayacak muhtemelen. eskiler bilirler üniversiteden üniversiteye değişiyor, standartı olmuyor yani.

mesela: %70 ales % 30 ortalama

%60 ales %40 ortalama

%80 ales % 20 ortalama

istisna olarakta % 50 ales % 50 ortalama olabiliyor.

büyük ihtimalde böyle olacaktır, üniversiteden üniversiteye değişecektir.

20 Eylül 2013 14:46

bursa_

Madde var. Ales %50'den az olamaz hey nerede kullanılıyorsa.

ve üniversiteden üniversiteye de değişmez %olarak kaç kullanılacağı. Merkkezden tek başvuru e doğal olarak tek puan verilecek bize.

Ve diploma notları da Yök belirleyecek kendi adaletsiz dönüşümü mü yoksa herkesin mezun olduğu okul dönüşümü mü. Başvuru ekranına Yök diyecek ya belirledigim tabloya göre yazın ya daa diyecek herkes kendi okulundan alsın kayıt esnasında yapılan beyan teyit edilsin diye.

20 Eylül 2013 15:09

pınnn

yökün açıklamasına göre inşallah 2010 19 aralık alesi kullanılabilecek :D

20 Eylül 2013 15:10

pınnn

Alese 17 kasimda girecegiz sonra sonuclar aciklanacak biz basvuru yapacagiz o sonuclar aciklanacak da biz derse basliyacagiz araligi bulur en iyi ihtimle 10 aralikta anca dersler baslar


cografyaciii, 1 yıl önce - Alıntıya git

9 aralık pazartesi a da bir hafta sonrası başlar inşallah

21 Eylül 2013 23:26

gokhan100

% 100 alesle olmayacak muhtemelen. eskiler bilirler üniversiteden üniversiteye değişiyor, standartı olmuyor yani.

mesela: %70 ales % 30 ortalama

%60 ales %40 ortalama

%80 ales % 20 ortalama

istisna olarakta % 50 ales % 50 ortalama olabiliyor.

büyük ihtimalde böyle olacaktır, üniversiteden üniversiteye değişecektir.


erenxxx, 1 yıl önce - Alıntıya git

kardesm üni den üni ye degişcek demissin ama konuya pek hakim degilsin sanırım..artık her üni kafasına göre ales ort oranı belirleyemicek..merkezi yerleştirme geldi yök ün belirleyecegi ort ales oranları uygulanmak zorunda.insanları yanlış yönlendirmeyin..

22 Eylül 2013 15:13

p_hysicist

peki formasyon ücretleri geçen senedekiler gibi yüksek mi olacak yine?

22 Eylül 2013 15:21

knan8489

%50 ales %50 ortalama olması mucize olur herhalde , ortalaması yüksek olanlar ayağa kalkarlar ve YÖK bunu düşünür bence , böyle olması benim de işime yarar ama pek zannetmiyorum her şeye hazırlıklı olun yine de zaten ortalaması 2,5 tan az olanların pek şansı yok gibi görünüyor merkezi yerleştirme kötü oldu kanaatindeyim en azından kişi tercih ediyordu boş kalan kontenjanlara yedek alım yapılıyordu ist ve ist a yakın şehirlere çok fazla talep olucaktır daha uzak yerleri yazma şansı olmayanların işi zor olucak

Toplam 23 mesaj