Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : vatandaş-27bilgecee10
«363738394041424344454647»
28 Ekim 2013 12:33

sherlock.holmes

Monroe doktrini cevabının sorusu neydi hocam? Ya da sorunun diğer şıklarından hatırladıklarınız?


sparky101, 10 ay önce - Alıntıya git

Amerika'nın yalnızcılık politikasına başlamasıyla ilgiliydi.

28 Ekim 2013 12:33

cakalaga

il göç listesi açıklandı!

28 Ekim 2013 12:34

hirpik
Kapalı

fiyatlar genel düzeyi ile ilgili bir seçenk varmıydı bu soruda ?


sherlock.holmes, 10 ay önce - Alıntıya git

Şıklar faiz oranları ve gelir ile ilgiliydi sanırım, döviz rezervlerindeki azalmadan bahseden bir şık vardı. Fiyatlar genel düzeyini hatırlamıyorum

28 Ekim 2013 12:35

mlkylsbfl

Vatan bizim neyimiz ?

Anamız.


sparky101, 10 ay önce - Alıntıya git

hay çok yaşa buda tamam 4 te 4 yaptım

28 Ekim 2013 12:42

mlkylsbfl

ımf nin türkiye uyguladığı sıkı para politikası sonuçlarından biri değildir diye bir soru vardı ben onu dış ticaret artarlı bir şık vardı onu yaptım

28 Ekim 2013 12:45

sherlock.holmes

ımf nin türkiye uyguladığı sıkı para politikası sonuçlarından biri değildir diye bir soru vardı ben onu dış ticaret artarlı bir şık vardı onu yaptım


mlkylsbfl, 10 ay önce - Alıntıya git

fiyat konrollerının kalkması yaptım.

28 Ekim 2013 12:59

asroe
Kapalı

Bende devaluasyon yaptım :D

28 Ekim 2013 13:10

cagatay190
Kapalı

ımf nin türkiye uyguladığı sıkı para politikası sonuçlarından biri değildir diye bir soru vardı ben onu dış ticaret artarlı bir şık vardı onu yaptım


mlkylsbfl, 10 ay önce - Alıntıya git

Yanlis hatirlamiyorsam o soruda sonuclarini degil de araclarini soruyordu.

28 Ekim 2013 13:11

e.u.e

arkadaşlar emın olamadıgım var bır kaç tane, cvpları neler acaba?

adam smıthin ilkelerinde eşitlik mı yok ıstıkrar mı ben ıstıkrar yaptım.

gensoru sorusunda yanlış neydı ben 2 gün olan sıkkı yaptım

denk butce sorusu 400 yaptım

muhendıs yabancı calışabılrı yaptım.

ırat değeri kaçtı bbırde 12.000 tl %30 faız gıbı devam eden sorunun cvp?

borçlardakı muspet zaramı mutlak zarar mı ?

bu sorularım muallakta lutfen cevaplar mısnız?

28 Ekim 2013 13:11

sherlock.holmes

Yanlis hatirlamiyorsam o soruda sonuclarini degil de araclarini soruyordu.


cagatay190, 10 ay önce - Alıntıya git

sen ne cevap verdin

28 Ekim 2013 13:20

cagatay190
Kapalı

sen ne cevap verdin


sherlock.holmes, 10 ay önce - Alıntıya git

Faiz oranlarinin dusurulmesi gibi bi sik vardi onu yaptim.

28 Ekim 2013 13:22

asroe
Kapalı

arkadaşlar emın olamadıgım var bır kaç tane, cvpları neler acaba?

adam smıthin ilkelerinde eşitlik mı yok ıstıkrar mı ben ıstıkrar yaptım.

gensoru sorusunda yanlış neydı ben 2 gün olan sıkkı yaptım

denk butce sorusu 400 yaptım

muhendıs yabancı calışabılrı yaptım.

ırat değeri kaçtı bbırde 12.000 tl %30 faız gıbı devam eden sorunun cvp?

borçlardakı muspet zaramı mutlak zarar mı ?

bu sorularım muallakta lutfen cevaplar mısnız?


e.u.e, 10 ay önce - Alıntıya git

Aynı sorularda benimde tereddutum var bilen birisi cevaplarsa sevinirim

28 Ekim 2013 13:23

codeblue
Kapalı

arkadaşlar emın olamadıgım var bır kaç tane, cvpları neler acaba?

adam smıthin ilkelerinde eşitlik mı yok ıstıkrar mı ben ıstıkrar yaptım.

gensoru sorusunda yanlış neydı ben 2 gün olan sıkkı yaptım

denk butce sorusu 400 yaptım

muhendıs yabancı calışabılrı yaptım.

ırat değeri kaçtı bbırde 12.000 tl %30 faız gıbı devam eden sorunun cvp?

borçlardakı muspet zaramı mutlak zarar mı ?

bu sorularım muallakta lutfen cevaplar mısnız?


e.u.e, 10 ay önce - Alıntıya git

elimden geldiğince yazayım kardeş;

adam smith'in ilkeleri-cevap istikrar (adalet,belirlilik,uygunluk-iktisadilik)

gensorunun cevabı E şıkkında yüce divana sevk yazıyordu o yanlıştı

denk bütçe çarpanı ''1'' olduğundan 400

mühendis çalışabilir

irat senedini bilmiyorum, 16,000 yaptım salladım :)

borçlarda müspet zarar yaptım

28 Ekim 2013 13:26

hirpik
Kapalı

Faiz oranlarinin dusurulmesi gibi bi sik vardi onu yaptim.


cagatay190, 10 ay önce - Alıntıya git

Ben de faiz oranları'nın düşürülmesi yaptım. Çünkü ülkeye sermaye girişini teşvik etmek için faiz oranlarının artırılması gerekir

28 Ekim 2013 13:27

e.u.e

elimden geldiğince yazayım kardeş;

adam smith'in ilkeleri-cevap istikrar (adalet,belirlilik,uygunluk-iktisadilik)

gensorunun cevabı E şıkkında yüce divana sevk yazıyordu o yanlıştı

denk bütçe çarpanı ''1'' olduğundan 400

mühendis çalışabilir

irat senedini bilmiyorum, 16,000 yaptım salladım :)

borçlarda müspet zarar yaptım


codeblue, 10 ay önce - Alıntıya git

cok tşk ederım cvplar ıcın .

stagfolasyon la ılgılı bı soru vardı bırde sıklarda kamu harcamalarının artttılrılması vs vs

ayrıca bı soruda ıssızlık arttırılmadan, ucret, faız, gelır gıbı bunların sabıt tutulması vardı. sıklarada gelırler malıye pplıtıkası vs vardı ben gelırler yaptım sız?

28 Ekim 2013 13:32

codeblue
Kapalı

cok tşk ederım cvplar ıcın .

stagfolasyon la ılgılı bı soru vardı bırde sıklarda kamu harcamalarının artttılrılması vs vs

ayrıca bı soruda ıssızlık arttırılmadan, ucret, faız, gelır gıbı bunların sabıt tutulması vardı. sıklarada gelırler malıye pplıtıkası vs vardı ben gelırler yaptım sız?


e.u.e, 10 ay önce - Alıntıya git

rica ederim, stagflsyonla ilgili sorudan emin değilim açıkçası,

ücretlerin vs.. dondurulması gelirler poltikası olacaktı. 5 nisan 1994 istikrar programının çıpası da ücretler/maaşlardı; 1 yıl süreyle kamuda çalışanlara zam yoktu.

aklıma gelmişken aş. hangsi tr'de uygulanan istikrar paketlerinden biri değildir tarzında bir soru vardı, 1970 ile 2007 sanayi teşvik belgesi arasında kaldım sanayi teşvik yaptım umarım doğrudur...

28 Ekim 2013 13:35

e.u.e

rica ederim, stagflsyonla ilgili sorudan emin değilim açıkçası,

ücretlerin vs.. dondurulması gelirler poltikası olacaktı. 5 nisan 1994 istikrar programının çıpası da ücretler/maaşlardı; 1 yıl süreyle kamuda çalışanlara zam yoktu.

aklıma gelmişken aş. hangsi tr'de uygulanan istikrar paketlerinden biri değildir tarzında bir soru vardı, 1970 ile 2007 sanayi teşvik belgesi arasında kaldım sanayi teşvik yaptım umarım doğrudur...


codeblue, 10 ay önce - Alıntıya git

aynen kardeşım bende 2007 sanayı stratejısı gıbı olan sıkkı yaptım

28 Ekim 2013 13:38

sherlock.holmes

aynen kardeşım bende 2007 sanayı stratejısı gıbı olan sıkkı yaptım


e.u.e, 10 ay önce - Alıntıya git

ona bende sanayi stratejisi dedim ama 2010du. tamamen sıktım.

28 Ekim 2013 13:41

e.u.e

ona bende sanayi stratejisi dedim ama 2010du. tamamen sıktım.


sherlock.holmes, 10 ay önce - Alıntıya git

aynen pardon 2010

28 Ekim 2013 13:41

sherlock.holmes

aynen pardon 2010


e.u.e, 10 ay önce - Alıntıya git

doğrumu o kardeş ?

Toplam 2858 mesaj
«363738394041424344454647»