Sorduğumda cevab yazan olmamıştı ama ben yinede detaylı bi araştırma sonrasında bu aracı aldım.(muhtemelen bileninin olmayışından)
8 ay sonrasında izlenimlerimi anlatmak istiyorum. düşünenlere referans olsun.
2001 model, beyaz renkli, otomatik, 1.8 i 16v, opel vectra cd b2 (makyajlı kasa)
Yol tutuşu olarak, konuşmaya gerek yok klasik bi alman.
Konfor ekipmanları olarak, dijital klima, dört airbag, soğutuculu torpido gibi özellikleriyle bi çok güncel modelden daha dolu diyebiliriz.
Şanzıman anlamında, opelde yıllardır kullanılan sorunsuz bi sistem. Ayrıca bi çok ustanın hakkında bilgi sahibi olduğu bi şanzıman ünitesi hemde bi sıkıntı olursa şanzımanda, onarım maliyeti çok uygun(komple sıfır şanzıman fiyatı 1500 lira bile değil). Ekstra olarak şanzımanda çok işlevsel olarak kullanılabilen spor tuşu ve kar modu var.
Yedek parça olarak, orjinal GM ürünleri pahalı olarak gözükebilir ama oldukça geniş bi yelpazede kalite kalite yan sanayisi var.
Yakıt olarak, ş.içi 100 km de 12 lt, (0,32 kr) ş.dışı 7 lt (0,24 kr).defalarca test ettim fiks yani. Eniştemin 1,6 8v motorlu wv grubu aracıyla aynı yakıyor.
Son olarak bu araçlardan düşünen arkadaşlara tavsiyem; bu araçlarda elektronik donanım aşırı fazlaca olduğundan makyajlı kasaya yönelin ve mümkünse 1-2 bin lira fazla verin sahibinden hor kullanılmamış bi aile aracına alın. Sonuç itibariyle 20 bin lira çıtasını genellikle aşmayan, donanımlı, uzun yolu keyifli, otomatik şanzımanı kronik problemsiz ve görsel albenisi üst düzey bi araç arıyorsanız doğru yerdesiniz
Sorduğumda cevab yazan olmamıştı ama ben yinede detaylı bi araştırma sonrasında bu aracı aldım.(muhtemelen bileninin olmayışından)
8 ay sonrasında izlenimlerimi anlatmak istiyorum. düşünenlere referans olsun.
2001 model, beyaz renkli, otomatik, 1.8 i 16v, opel vectra cd b2 (makyajlı kasa)
Yol tutuşu olarak, konuşmaya gerek yok klasik bi alman.
Konfor ekipmanları olarak, dijital klima, dört airbag, soğutuculu torpido gibi özellikleriyle bi çok güncel modelden daha dolu diyebiliriz.
Şanzıman anlamında, opelde yıllardır kullanılan sorunsuz bi sistem. Ayrıca bi çok ustanın hakkında bilgi sahibi olduğu bi şanzıman ünitesi hemde bi sıkıntı olursa şanzımanda, onarım maliyeti çok uygun(komple sıfır şanzıman fiyatı 1500 lira bile değil). Ekstra olarak şanzımanda çok işlevsel olarak kullanılabilen spor tuşu ve kar modu var.
Yedek parça olarak, orjinal GM ürünleri pahalı olarak gözükebilir ama oldukça geniş bi yelpazede kalite kalite yan sanayisi var.
Yakıt olarak, ş.içi 100 km de 12 lt, (0,32 kr) ş.dışı 7 lt (0,24 kr).defalarca test ettim fiks yani. Eniştemin 1,6 8v motorlu wv grubu aracıyla aynı yakıyor.
Son olarak bu araçlardan düşünen arkadaşlara tavsiyem; bu araçlarda elektronik donanım aşırı fazlaca olduğundan makyajlı kasaya yönelin ve mümkünse 1-2 bin lira fazla verin sahibinden hor kullanılmamış bi aile aracına alın. Sonuç itibariyle 20 bin lira çıtasını genellikle aşmayan, donanımlı, uzun yolu keyifli, otomatik şanzımanı kronik problemsiz ve görsel albenisi üst düzey bi araç arıyorsanız doğru yerdesiniz