Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : YDS Suat GÜRCAN
11 Kasım 2013 09:42  


yds

nisan yds giricem.

50 almam lazım.

son yds den 33 aldım :(

tavsiyesi olan varmı.

13 Kasım 2013 17:14

blackhouse

bence iyi bir yds kursuna gitmelisin:))

18 Kasım 2013 10:52

dr.ss

tşk :)

23 Kasım 2013 10:28

deniztekışık

bencede iyi bir YDS kursuna gitmelisin bende bu sene bir sürü kurs araştırdım ve piyasada yer YDS kursu olmuş ama bunların çoğu aslında KPSS kursu yani bu kurslara sakın aldanma onların işi YDS değil KPSS sırf hazır öğrenci var diye YDS kursuda açıyorlar tabi ne kadar başarılı olurlar taktiri size kalmış arkadaşım bu sene YDS mecburi diye her önüne gelen YDS kursu açıyor. Biraz araştırırsan zaten yds eğitimini iyi veren 3-4 yer var. Akın Dil, Life Akademi, Exam center bence buralarla görüşün arkadaşlar.

26 Kasım 2013 11:18

dr.ss

bencede iyi bir YDS kursuna gitmelisin bende bu sene bir sürü kurs araştırdım ve piyasada yer YDS kursu olmuş ama bunların çoğu aslında KPSS kursu yani bu kurslara sakın aldanma onların işi YDS değil KPSS sırf hazır öğrenci var diye YDS kursuda açıyorlar tabi ne kadar başarılı olurlar taktiri size kalmış arkadaşım bu sene YDS mecburi diye her önüne gelen YDS kursu açıyor. Biraz araştırırsan zaten yds eğitimini iyi veren 3-4 yer var. Akın Dil, Life Akademi, Exam center bence buralarla görüşün arkadaşlar.


deniztekışık, 11 ay önce - Alıntıya git

tşk.

06 Aralık 2013 00:50

rvza

yds kursuna gitmeden ne yapılabilir peki ?

06 Aralık 2013 15:52

loveholic

just english

Toplam 6 mesaj
ANKET
MEB, 8 yıllık öğretmeni rotasyona tabi tutacak, okulunu değiştirecek..