Editörler : Adversarysmtvs
«30313233343536373839404142
11 Mart 2014 22:39

maymuncan
Memur

arkadaşlar gençlik ve spor bakanlığının uzman yardımcılığı ve müfettişlik sınavlarına girmiş biri olarak bu sınava başvurmadım bile olacakları bilip.kimse yadırgamasın her sınav aynı durum. dua edin kazananları açıklamışlar.kimse boşuna kovalamasın kurumun ne olduğu belli.

11 Mart 2014 22:59

sosbiluz
Aday Memur

arkadaşlar gençlik ve spor bakanlığının uzman yardımcılığı ve müfettişlik sınavlarına girmiş biri olarak bu sınava başvurmadım bile olacakları bilip.kimse yadırgamasın her sınav aynı durum. dua edin kazananları açıklamışlar.kimse boşuna kovalamasın kurumun ne olduğu belli.


maymuncan, 3 yıl önce - Alıntıya git

aynen.. +1000. Bir daha GSB'nin sınavına girmeyi kesinlikle düşünmüyorum.

11 Mart 2014 23:32

furkanadana
Memur

2.grup puanı nı görebiliosanz kaçla kapatmış ?

11 Mart 2014 23:40

zhrrr
Aday Memur

70 alan herkes girdi zaten.bende 67.75 :(

12 Mart 2014 15:40

furkanadana
Memur

desenize seneye gsb ye hiç umut bağlamayım

18 Mart 2014 23:54

Rukiye Sevinç
Kapalı

kyk uzmanlığına çok şaşırdım nasıl olmuş o ya, o kadar mı zordu sınav

20 Mart 2014 16:41

ketcup
Aday Memur

2.gruptan kazananların çoğu kpss den düşük alanlar. Bu torpil olayları nasıl oluyo bi gelin anlatın burda

Toplam 827 mesaj
«30313233343536373839404142
ANKET
Sizce Milli Eğitim Bakanı değişmeli mi?