hocam o kadar abartılı olmamakla birlikte az hakkınız vardır belki...
ama bilmem ben farklıydım biraz arkadaslarımdan sanıırm ,mesela okulda kitlesel bir hareket yaygın idi ,bunun meali :grupça çalışmak ..
ama ben bireysel (tek başına) çalışmayı seçtim ...bilmiyorum ki inşallah doğruyu ben yaptım. yani hafif zorlukları vardı örneğin bir teoremin ispaında bir yerler ya eksik kalmış yada en çok karşılaşılan sorun :burayı anlamadım :D ,o zaman ne olcak ...sezgisel olarak insan bu alanda öncekini anlamadımı sonrakini zaten anlamam profili çziiyor zaten lisede bile sıkıntının buyuk payı buradan kaynaklanıyor bence örn:1-1 ve örten fonksiyon nedir bilmeyen ,haliyle ters trigonometrik fonksiyon(sinx,cosx) tanım aralığı normalde [0,2pi] olduğu halde [-pi/2,pi/2]-R yapıyoruz anlamıyor ...yada trigonometrik-logaritmik (elemanter) fonksiyonların özelliklerini bilmeyen integral de alamıyor ,trevde , bu konular ilk bölüm (ygs) ve kpss gk-gy de olmayan konular fakat bu defada tam sayılar-rasyonel sayılar falan bilmeyen adam ne problem çözebiliyor ne de grafik,fonksion elit insanların işi oluyo zaten :D :D ...
ama belli bi seviyeyi geçince yolu öğreniyorsunuz ama bir sürü de parametresi var oldğundan (örn :herkes hocanın güzel anlatamadığından şikayet eder ...vs.) yol uzayıp gidiyor...
hocam benim hafif koyu muhafazakar bir yaşam biçimim var ... ne yazık ki şu an ezberden bi rahat ders notu (kitap) hazırlayacak kadar baya bi teorem ispat öğrendim ama mistik bilgilerimde ne yazıkki çok yerde
allahım bana fayda vermeyen ilimden sana sığınıırım diyor ...dolayısıyla hak veriyorum kendi branşım olduğu halde ilginç belki yaşadığım mali sıkıntılar bu yüzden dir ,zaten hocalarım da aslında bunu dillendiriyorlar ...
hocam eğer mühendislik kendi ana laanınıza ilgi duyuyorsanız devam edin ama şimdi genetktesiniz bi daha muh te doktora ...bilmem yolu uzatabilir ben bişi demiyim ...ama tabiiki genetikte de bir sürü uygulama -üretim var sonuçta hatta elektronik-kanser araştırma tedavi yöntemine dair bir medikal tasarım için daha iyi bile yapmış olabilirsiniz
fef aslında temel bilimler ...ama sistem kurbanı oldu ...ben de anlamadım .yanş evet ben kendi branşımı eleştirdim ama yiğidi öldür ama hakkını yeme şimdi çünkü matematik butun muhendisliklerde belkemiği bence ...
felsefe ye gelince çok düşünceliler :D
neden olumsuz cevabına şöyle dile getirebilirsiniz sanıırm ,felsefe edebi bilimler içersinde şu an sosyal bir bilim yani ama girdi çıktıya baktığınız zaman ne yazık ki tc de bu elemanların işlem yapma, analitik düşünme yetileri çok zayıf .. tabi bu benim görüşüm , benim kardeşim tarihçi ygs matematikte 40 sorudan tam bilmiyorum da söylediğine göre en fazla 5 net yanlış değilsem 2 de olabilir :D memuriyet aşaması zaten ayrı bir tartışma konusu zira bana kalırsa bu sadece devletin tutarsız uygulaması bence şu anki mevcut bir vhki gibi bir pozisyonun yapacağı işin aynısını hatta daha iyisini bir lise hatta ilköğretm mezunu yapabilir ...bence devletin kullanışsız yöntemleri..
fef alanlar ile ilgili ne yazık ki tablo çok olumsuz ...ama %60 ten fazla burda böyel olmasında ben ce türk mantığı var ,ve kısa vadede güzel bir çözüm şu an mümkün değil gibi olsa başka alanlara atanabilme gibi bir ayrıcalık tanınabilir fakat ben beklemiyorum ,yani canlı örnek benim mesela iyi yetişmiş ,sağlam çalışabilen ,analitik düşünebilen biriyim fakat gelinen noktada yaptığım onca emek boşa gitti ,öyle olmasa da şu an bunu düşünüyorum , iş gücü kaybı ,insan kaybı, emek kaybı.. ben böyle düşünüyorum ... tablo bu.yalnız da değilim zaten neler olucak acaba ilerde
bakalım hayırlısı ...
hocam o kadar abartılı olmamakla birlikte az hakkınız vardır belki...
ama bilmem ben farklıydım biraz arkadaslarımdan sanıırm ,mesela okulda kitlesel bir hareket yaygın idi ,bunun meali :grupça çalışmak ..
ama ben bireysel (tek başına) çalışmayı seçtim ...bilmiyorum ki inşallah doğruyu ben yaptım. yani hafif zorlukları vardı örneğin bir teoremin ispaında bir yerler ya eksik kalmış yada en çok karşılaşılan sorun :burayı anlamadım :D ,o zaman ne olcak ...sezgisel olarak insan bu alanda öncekini anlamadımı sonrakini zaten anlamam profili çziiyor zaten lisede bile sıkıntının buyuk payı buradan kaynaklanıyor bence örn:1-1 ve örten fonksiyon nedir bilmeyen ,haliyle ters trigonometrik fonksiyon(sinx,cosx) tanım aralığı normalde [0,2pi] olduğu halde [-pi/2,pi/2]-R yapıyoruz anlamıyor ...yada trigonometrik-logaritmik (elemanter) fonksiyonların özelliklerini bilmeyen integral de alamıyor ,trevde , bu konular ilk bölüm (ygs) ve kpss gk-gy de olmayan konular fakat bu defada tam sayılar-rasyonel sayılar falan bilmeyen adam ne problem çözebiliyor ne de grafik,fonksion elit insanların işi oluyo zaten :D :D ...
ama belli bi seviyeyi geçince yolu öğreniyorsunuz ama bir sürü de parametresi var oldğundan (örn :herkes hocanın güzel anlatamadığından şikayet eder ...vs.) yol uzayıp gidiyor...
hocam benim hafif koyu muhafazakar bir yaşam biçimim var ... ne yazık ki şu an ezberden bi rahat ders notu (kitap) hazırlayacak kadar baya bi teorem ispat öğrendim ama mistik bilgilerimde ne yazıkki çok yerde
allahım bana fayda vermeyen ilimden sana sığınıırım diyor ...dolayısıyla hak veriyorum kendi branşım olduğu halde ilginç belki yaşadığım mali sıkıntılar bu yüzden dir ,zaten hocalarım da aslında bunu dillendiriyorlar ...
hocam eğer mühendislik kendi ana laanınıza ilgi duyuyorsanız devam edin ama şimdi genetktesiniz bi daha muh te doktora ...bilmem yolu uzatabilir ben bişi demiyim ...ama tabiiki genetikte de bir sürü uygulama -üretim var sonuçta hatta elektronik-kanser araştırma tedavi yöntemine dair bir medikal tasarım için daha iyi bile yapmış olabilirsiniz
fef aslında temel bilimler ...ama sistem kurbanı oldu ...ben de anlamadım .yanş evet ben kendi branşımı eleştirdim ama yiğidi öldür ama hakkını yeme şimdi çünkü matematik butun muhendisliklerde belkemiği bence ...
felsefe ye gelince çok düşünceliler :D
neden olumsuz cevabına şöyle dile getirebilirsiniz sanıırm ,felsefe edebi bilimler içersinde şu an sosyal bir bilim yani ama girdi çıktıya baktığınız zaman ne yazık ki tc de bu elemanların işlem yapma, analitik düşünme yetileri çok zayıf .. tabi bu benim görüşüm , benim kardeşim tarihçi ygs matematikte 40 sorudan tam bilmiyorum da söylediğine göre en fazla 5 net yanlış değilsem 2 de olabilir :D memuriyet aşaması zaten ayrı bir tartışma konusu zira bana kalırsa bu sadece devletin tutarsız uygulaması bence şu anki mevcut bir vhki gibi bir pozisyonun yapacağı işin aynısını hatta daha iyisini bir lise hatta ilköğretm mezunu yapabilir ...bence devletin kullanışsız yöntemleri..
fef alanlar ile ilgili ne yazık ki tablo çok olumsuz ...ama %60 ten fazla burda böyel olmasında ben ce türk mantığı var ,ve kısa vadede güzel bir çözüm şu an mümkün değil gibi olsa başka alanlara atanabilme gibi bir ayrıcalık tanınabilir fakat ben beklemiyorum ,yani canlı örnek benim mesela iyi yetişmiş ,sağlam çalışabilen ,analitik düşünebilen biriyim fakat gelinen noktada yaptığım onca emek boşa gitti ,öyle olmasa da şu an bunu düşünüyorum , iş gücü kaybı ,insan kaybı, emek kaybı.. ben böyle düşünüyorum ... tablo bu.yalnız da değilim zaten neler olucak acaba ilerde
bakalım hayırlısı ...
Elektronik-Müh.76 , 9 yıl önce
Üniversitede iken bilgisayar ağırlıklı derslerim iyiydi ama sevdiğimden değil:) Sorumluluk almak gerek. Yani, bir iş yapacaksan hakkını vermelisin.
Aslında toplumda FEFlere karşı önyargı var. Beni matematik çalışırken görernler ya da felsefe kitabı okurken görenler bana şunu demiştir hep:
-Ya, işe yarar şeylerle uğraşsana (bakın fef okumaktan bahsetmiyorum. bir matematik ya da felsefe kitabı okumayı zaman kaybı gören bir toplumuz)
Bunu diyenler FEFlere hayli hayli önyargılı. yine bunların arasında en şanslıları matematikçiler. Biraz daha fazla saygı görüyorlar.
Bilemiyorum, abartıyorum ama bana göre matematiği halleden herşeyi halleder.