Arkadaşlar daha önceki zamanlarda da bunları tartıştık.
Entegre 112 ler her zaman sorun olmuştur ve her zaman demişimdir, buraya ATT verin Prm. verin sizde rahatlayın bizde. Sonrasında her hangi bir olay olunca vay sen o ilacı nasıl yaparsın, vay sen entübasyon yapamazsın zaten neden yaptın ... gibi sorulara muhatap olmamak namına 2002 den bu yana yada 2004 yanlış olmasın, bu arkadaşları acil olan her yere dağıtsınlar. Şimdi sorunların hangisi nereye sorulacak ,sorulsa bile inanın çoğunda haklı olduğumuzdan dolayı geri dönüş olmayacak ama seçim var, T. Kamu Hastanelerine bağlı Devlet Hastanelerindeki B Entegrelerde çalışanlar idarenize bu para ve kıyafetler neden verilmiyor diye bir dilekçe verirseniz, işte geriye dönük faiziyle alırız.
Benim müdüre sorduklarım :
Bu hastanede 3 yıldır hem Acil hem de 112 de çalışıyorum ama ne kıyafet aldınız ne de %10 112 farkı verdiniz?
İdari Mali işler Md. der ki; sana zaten kıyafet yardımı vermişiz, o yüzden sana 112 kıyafeti alamayız. Artı %10 ek ödeme de vermeyiz.
1- Kıyafet yardımını bakanlıklar yapmaz, merkezi bütçeden karşılanmak suretiyle bakanlıklara kaynak aktarılırarak kimine ayni kimine nakdi olarak verilir, yani parasını bakanlıklar vermez, dolayısıyla hastane de vermez. Kısaca yazlık-kışlık olarak verilmek zorunluluğu olan kıyafetleri vermiyorsa parasını vermek zorunda. (İl Ambulans Servisi Çalışma Yönergesi -Sağlık Bakanlığı-)
2-Yine İl Ambulans Servisi Çalışma Yönergesinde yazdığı üzere, personele ya il oratalamasından yada ilçe yani hastane ortalamasından %10 fark verilir, bunun verilmesindeki amaç personelin aynı anda iki işi birden yapmasıdır. İl oratalaması olursa tadından yenmez. Onu da maaş mutemedinizden ambulans ücretlerinin kime fatura edildiğini öğrenmenizden geçer. Eğer ki 112 ücretlerinin hastane kendine alıyorsa %10 farkı hastane, İl Ambulans Servisi KKM Başhekimliği alıyorsa da hastane üzerinden bir dilekçe ile 112 başhekimliğine iletilmek üzere diye neden ödenmesiğini sorabilirsiniz.
Arkadaşlar daha önceki zamanlarda da bunları tartıştık.
Entegre 112 ler her zaman sorun olmuştur ve her zaman demişimdir, buraya ATT verin Prm. verin sizde rahatlayın bizde. Sonrasında her hangi bir olay olunca vay sen o ilacı nasıl yaparsın, vay sen entübasyon yapamazsın zaten neden yaptın ... gibi sorulara muhatap olmamak namına 2002 den bu yana yada 2004 yanlış olmasın, bu arkadaşları acil olan her yere dağıtsınlar. Şimdi sorunların hangisi nereye sorulacak ,sorulsa bile inanın çoğunda haklı olduğumuzdan dolayı geri dönüş olmayacak ama seçim var, T. Kamu Hastanelerine bağlı Devlet Hastanelerindeki B Entegrelerde çalışanlar idarenize bu para ve kıyafetler neden verilmiyor diye bir dilekçe verirseniz, işte geriye dönük faiziyle alırız.
Benim müdüre sorduklarım :
Bu hastanede 3 yıldır hem Acil hem de 112 de çalışıyorum ama ne kıyafet aldınız ne de %10 112 farkı verdiniz?
İdari Mali işler Md. der ki; sana zaten kıyafet yardımı vermişiz, o yüzden sana 112 kıyafeti alamayız. Artı %10 ek ödeme de vermeyiz.
1- Kıyafet yardımını bakanlıklar yapmaz, merkezi bütçeden karşılanmak suretiyle bakanlıklara kaynak aktarılırarak kimine ayni kimine nakdi olarak verilir, yani parasını bakanlıklar vermez, dolayısıyla hastane de vermez. Kısaca yazlık-kışlık olarak verilmek zorunluluğu olan kıyafetleri vermiyorsa parasını vermek zorunda. (İl Ambulans Servisi Çalışma Yönergesi -Sağlık Bakanlığı-)
2-Yine İl Ambulans Servisi Çalışma Yönergesinde yazdığı üzere, personele ya il oratalamasından yada ilçe yani hastane ortalamasından %10 fark verilir, bunun verilmesindeki amaç personelin aynı anda iki işi birden yapmasıdır. İl oratalaması olursa tadından yenmez. Onu da maaş mutemedinizden ambulans ücretlerinin kime fatura edildiğini öğrenmenizden geçer. Eğer ki 112 ücretlerinin hastane kendine alıyorsa %10 farkı hastane, İl Ambulans Servisi KKM Başhekimliği alıyorsa da hastane üzerinden bir dilekçe ile 112 başhekimliğine iletilmek üzere diye neden ödenmesiğini sorabilirsiniz.