Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : Beyond the Compass
05 Şubat 2007 15:04  


Nüfus ve vatandaşlık işleri çalışanlarının bilgi paylaşım platformu..
05 Şubat 2007 16:00

esperanza_ist

hayırlı olsun başlığınız..

içişleri ek ödemesi için açtığım başlığa da destek vermenizi rica ediyorum..

içişlerini birlik beraberliğe davet ediyorum..

06 Şubat 2007 08:45

musa günaydın

Eline sağlık osman kardeş. Böyle bir platformun kurulmasını bekliyorduk nüfus çalışanları olarak.Malüm derdimiz ve sıkıntımız çok. Özellekle özlük haklar konusundaki gelişmelerden haberi olan arkadaşlar bu gelişmeleri bu sitede bizlerle paylaşırsa çok sevinirim.Tüm nüfus çalışanlarına sabır ve sağlık diliyorum.

06 Şubat 2007 15:33

AĞASAR61

ARKADAŞLAR ÖNCE TANIŞALIM BEN TRABZON KÖPRÜBAŞINDAN DAN YAZIYORUM NÜFUS PERSONELİYİM SİZLERİNDE NERDE VE HANGİ İLÇEDE ÇALIŞTIĞINIZI YAZARSANIZ MEMNUN OLURUM. LÜTFEN HERKES KENDİNİ TANITSIN TEŞEKKÜRLER İYİ ÇALIŞMALAR

06 Şubat 2007 22:27

alidem61

bütün nüfusculara istanbul kadıköyden selamlar sevgiler

bu kadar iş yoğunluğu arasında fedakar ve özveriyle çalışan meslektaşlarıma başarılar diliyorum. inşallah bu tazminat olayı gerçekleşir.desteğininizi eksik etmeyiniz.

06 Şubat 2007 23:51

dder

Bitlis Güroymak İlçe Nüfus Müdürlüğünden tüm meslektaşlarıma selamlar..

07 Şubat 2007 10:12

AĞASAR61

KADIKÖY LÜ ARKADAŞIM ALİBEY BENİ TANIDINMI SESİN ÇIKMIYORDU NERELERDE İDİN HAYRATLIM SELAMLAR SEVGİLER KÖPRÜBAŞINDAN TÜM NÜFUS CU ARKADAŞLARA SELAMLAR SAYGILAR İYİ ÇALIŞMALAR ÖZELLİKLE BÜYÜK ŞEHİRDEKİ NÜFUSCU ARKADAŞLARIMA ALLAH KOLAYLIKLAR VERSİN

07 Şubat 2007 16:06

alidem61

bütün nüfusçu arkadaşlara kolay gelsin. bizim işimiz bitmez arkadaşlar. millet doğar evlenir boşanır ölür. işimiz hiç bitmezz....paralarıda başkaları alır.Allah yardımcımız olsun selamlar

08 Şubat 2007 09:29

AĞASAR61

SAYIN MEŞLEKTAŞLARIM İŞLERİNİZ ÇOK YOĞUN OLACAKKİ PEK KATILAN OLMUYOR GALİBA SİZLERE BİR SORU SORMAK İSTİYORUM 2007 YILINDA KPSS DEN NÜFUS MÜDÜRLÜĞÜNDE MEMURİYETE BAŞLAYAN OLDUMU YANİ YENİ KADROLARA KPSS DEN ATAM YAPILACAĞI SÖYLENİYORDU GİREN OLDUMU BİLGİ VERİRSENİZ MEMNUN OLURUM İYİ ÇALIŞMALAR KOLAY GELSİN

08 Şubat 2007 12:47

esperanza_ist

ağasar ben kpss ile atandım 2 ay falan oldu..ama işe daha yeni başlıyoruz..

mesela istanbula yeleşen bir arkadaşım kaymakamlıkta başlıyor..

ben valilikte sanırım olcam..

istanbula eylül ayında yapılan kpss de 15 kişi alındı istanbula..

bu bilgileri verebilirim..

09 Şubat 2007 09:15

dder

Günaydın

09 Şubat 2007 09:16

AĞASAR61

GÜNAYDIN ARKADAŞLAR TEŞEKKÜRLER ESPARENZE. TÜM NÜFUS ÇALIŞANLARINA KOLAY GELSİN ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN DİLİYORUM İYİ ÇALIŞMALAR

10 Şubat 2007 16:36

pramit
Kapalı

ek ödeme verilecek mi?

11 Şubat 2007 01:31

veligüney

güncel kalsın

11 Şubat 2007 12:55

veligüney

güncel

12 Şubat 2007 08:28

AĞASAR61

GÜNAYDIN NÜFUS MÜDÜRLÜĞÜ PERSONALLERİ HEPİNİZE SAĞLIK SIHHAT DOLU GÜNLER DİLEĞİYLE İYİ ÇALIŞMALAR DİLİYORUM.

12 Şubat 2007 14:59

dder

Hayırlı çalışmalar.

12 Şubat 2007 21:57

onur altay

selam arkadaşlar bende sizin gibi nüfus müdürlüğünde görev yapmaktayım.bu çilemiz nezaman sona erecek?sabah saat 8.00 akşam 18.00 bilgisayarın başında çakılı kalmak afedersiniz tuvalete gidecek zaman bile bulamıyorum inanın ağıztadıyala bir sigara bir çay hayal oldu.personel eksikliği ne zaman giderilecek sosyal haklarımızdan naber umarım bir yetkili bu siteye girerde yaramıza merhem olur artık gözlük kullanmak zorundayım gözlerim bilgisayardan bozuldu böyle bir çalışma temposu hiçbir kurumda olamaz demir parçası bile dayanmaz.saygılar.

14 Şubat 2007 14:00

dder

Onur Arkadaşımıza aynen katılıyorum. Bizim dairede 3 tane geçici işci pozisiyonunda çalışan var ancak bunların imza yetkisinin olmadığını, ancak 657 sayılı devlet memurları kanununa bağlı memurların kayıt örneği, nüfus cüzdanı vb. gibi şeyler çıkartarak imzalayacğını İl Müdürlüğünden gelen yazıdan öğrendik. Konu hakkında bilgisi olan varsa bizleri aydınlatmasını bekliyoruz.

Kalın Sağlıcakla

14 Şubat 2007 15:16

1yıllıkmemur

Arkadaşlar ben belediyede memurum..

Kurumlararası ile meleketimin nufus müdürlüğüne gecmeyi düşünüyordum ama okuduklarım beni tedirgin etti..

Kurumda maaşlar ortam nasıl?

akşam 5 te çıkmıyor musunuz yahu?

15 Şubat 2007 10:42

AĞASAR61

SAYIN 1 YILLIK MEMUR ARKADAŞIM BİZDE SİZDEN BİR FARKIMIZ YOK AKŞAM 5 ÇIKIYORUZ AMA YERİ GELDİMİDE 8 SAAT YERİNDEN KALKMAYAN ARKADAŞLARIMIZ OLUYOR YANİ SENİN ANLAYACAĞIN KALABALIK BİR İLÇE DE ÇALIŞIYORSAN İŞİN ZOR AMA KÜÇÜK BİR İLÇE İSE ÇOK RAHAT OLURSUN BELEDİYE DE MAAŞ LAR ARASIRA TAKILIR AMA BİZDE MAAŞINI HER AYIN ONBEŞİNDE TIKIR TIKIR ALIRSIN ZATEN BİZİM KURUMUN ÇOĞU BELEDİYEDEN GEÇME DİR.

Toplam 10870 mesaj
12345678910111213»
ANKET
Cemaate yakın polislere yapılan operasyonu;