Araç vardır hararet yaptırılmıştır, conta yakmış,, motor yağına su karışmıştır 10 bin km de bile olabilir araç vardır 200 bin kmde saat gibi çalışır.
Araç vardır sürekli uzun yolda kullanılmış 150 bin kmdedir. Araç vardır sürekli şehir içinde dur kalk kısa mesafe soğuk motor kullanılmıştır 50 bin kmdedir. 50 bin km olan araç daha kötüdür.
Bu tür olayları motor sesinden dahi anlayabilirsiniz.
İstanbulda 500 bin km üzeri bir çok dizel taksiye bindim. Sorduğumda çoğu anahtar değmedi daha derlerdi. Tabi bunlar 4-5 yaşında araçlardı. km'nin ne kadar süre içinde yapıldığı da önemli, aynı kişi ticari amaçla kullanmasa örneğin yılda 20 bin km yapsa o km yi 30 senede tamamlaması gerekir ki bence bu da mümkün değil. Motorun yıpranması biraz da yılla alakalı.
Benzinli ya da dizel turbolu düşük hacim yüksek beygir motor yüksek kmde almam.
Yazılımlı aracı yüksek kmde almam.
10 yıl üzeri araç alacaksam dizel araç almam.
Nasıl kullanılırsa kullanılsın 200 bin km üzeri turbo dizel araçlarda motor sorun çıkarmasa turbo ya da enjektörler sorun çıkarıyor. Çok bulaşmamak lazım.
İkinci elde eskiden 100 bin olan psikolojik sınır şu sıralar araçların dijital göstergeleri ve muayene olayının, araç bakımlarının kayıt altına alınması sayesinde zorunlu olarak 200 bin kmlere çıktı. Bu kmlerden sonra zaten ikinci elde de düşüş fazla yaşanıyor. Eskiden oluşan 100 bin sınırı düşüktü fakat 200 bin sınırı biraz haklı ve bence rayına oturdu.
Araç vardır hararet yaptırılmıştır, conta yakmış,, motor yağına su karışmıştır 10 bin km de bile olabilir araç vardır 200 bin kmde saat gibi çalışır.
Araç vardır sürekli uzun yolda kullanılmış 150 bin kmdedir. Araç vardır sürekli şehir içinde dur kalk kısa mesafe soğuk motor kullanılmıştır 50 bin kmdedir. 50 bin km olan araç daha kötüdür.
Bu tür olayları motor sesinden dahi anlayabilirsiniz.
İstanbulda 500 bin km üzeri bir çok dizel taksiye bindim. Sorduğumda çoğu anahtar değmedi daha derlerdi. Tabi bunlar 4-5 yaşında araçlardı. km'nin ne kadar süre içinde yapıldığı da önemli, aynı kişi ticari amaçla kullanmasa örneğin yılda 20 bin km yapsa o km yi 30 senede tamamlaması gerekir ki bence bu da mümkün değil. Motorun yıpranması biraz da yılla alakalı.
Benzinli ya da dizel turbolu düşük hacim yüksek beygir motor yüksek kmde almam.
Yazılımlı aracı yüksek kmde almam.
10 yıl üzeri araç alacaksam dizel araç almam.
Nasıl kullanılırsa kullanılsın 200 bin km üzeri turbo dizel araçlarda motor sorun çıkarmasa turbo ya da enjektörler sorun çıkarıyor. Çok bulaşmamak lazım.
İkinci elde eskiden 100 bin olan psikolojik sınır şu sıralar araçların dijital göstergeleri ve muayene olayının, araç bakımlarının kayıt altına alınması sayesinde zorunlu olarak 200 bin kmlere çıktı. Bu kmlerden sonra zaten ikinci elde de düşüş fazla yaşanıyor. Eskiden oluşan 100 bin sınırı düşüktü fakat 200 bin sınırı biraz haklı ve bence rayına oturdu.