Amacım sadece uyarmaktı ama bilgisizlikle suçlandığıma göre ayrıntılı yazayım.
Bir buçuk yıl astra h kasa 1.3 dizel esentia konfor paket
Bir yıl da j kasa 1.3 dizel edition kullandım. H kasayı sıfır, j kasayı 10 bin km deyken aldım. 50 bin km olunca ikisini de sattım. 1.6 astra da en yakın arkadaşımda var, sürekli kullanırım.
Yani demek istediğim bu araçları çok iyi bilirim.
Editon j kasa esentia konfor pakete göre çok üst düzey bir araçtır. En başta araçta esp var. Eksiği de yağmur sensörü ve far sensörüdür. Direksiyon tepkileri yol tutuşu, frenlemesi, genişliği ile astranın çığır açtığı bir araçtır. Espnin olması bile tek başına bu aracı üstün yapabilir.
Bırakın bütün bunları ilk başta bu aracın yeni kasasıdır. Örneğin golf 6 ile 7 arasında aynı motorda 10 bin lira fiyat farkı vardır. Ki astra h nin üzerine opel iki tane kasa çıkarmıştır.
Bu aracın sıfır sedanının fiyatı bile pazarlıksız haliyle 54 bin liradır. K kasanın çıktığı düşünülürse şu an pazarlıkla 52 bin liraya, ilk kampanya ile 50 bin liralara alınabilecek bir araçtır. Geçen yıl 50 bin liraya sıfır j kasa sedanı arkadaşıma aldık. Onların dahi şuanki ikinci el değeri 45 bin lira civarındadır.
1.3 dizel ile 1.6 benzinliyi karşılaştıracak olursak performans anlamında 1.3 dizel daha iyidir. Dizelde turbo olduğu için 200 torku vardır benzinlide 155 tork vardır. Rampada 3. vites 6 bin devirde solladığın yerde dizeli 4. vites 3 bin devirde uzar gider. 6 vites olması ve turbo sayesinde aynı hızda sen 4 bin devirde gidersin içeride motor sesinden duramazsın o araç 2 bin devirde sessiz bir şekilde ilerler.
Yakıt tüketimi çok iyidir. Lpgnin sorunlarıyla boğuşma derdi yoktur. Opelin Euro 5 motorlarından itibaren lpgde sübap eritme sorunu vardır.
1.3 dizel cdti motor ise fiatın geliştirdiği opelde, fiatta, chevrolette kullanılan ödül almış en sorunsuz dizel motordur, vergisi bir alt dilime girdiği için çok avantajlıdır. Gözümle gördüğüm 7-8 yüz bin kmlere kadar gelip de anahtar değmemiş motorlar vardır. Taksicilerin en sevdiği motordur.
Tabi bütün bu saydıklarımdan bîhaber olup da gelip sizin aracınızı almak isteyen (sizin tabirinizle bir keriz) çıkabilir. O kerizi beklemek ya da aracınızın gerçek değerini belirleyip o fiyata satmak sizin tercihiniz.
Amacım sadece uyarmaktı ama bilgisizlikle suçlandığıma göre ayrıntılı yazayım.
Bir buçuk yıl astra h kasa 1.3 dizel esentia konfor paket
Bir yıl da j kasa 1.3 dizel edition kullandım. H kasayı sıfır, j kasayı 10 bin km deyken aldım. 50 bin km olunca ikisini de sattım. 1.6 astra da en yakın arkadaşımda var, sürekli kullanırım.
Yani demek istediğim bu araçları çok iyi bilirim.
Editon j kasa esentia konfor pakete göre çok üst düzey bir araçtır. En başta araçta esp var. Eksiği de yağmur sensörü ve far sensörüdür. Direksiyon tepkileri yol tutuşu, frenlemesi, genişliği ile astranın çığır açtığı bir araçtır. Espnin olması bile tek başına bu aracı üstün yapabilir.
Bırakın bütün bunları ilk başta bu aracın yeni kasasıdır. Örneğin golf 6 ile 7 arasında aynı motorda 10 bin lira fiyat farkı vardır. Ki astra h nin üzerine opel iki tane kasa çıkarmıştır.
Bu aracın sıfır sedanının fiyatı bile pazarlıksız haliyle 54 bin liradır. K kasanın çıktığı düşünülürse şu an pazarlıkla 52 bin liraya, ilk kampanya ile 50 bin liralara alınabilecek bir araçtır. Geçen yıl 50 bin liraya sıfır j kasa sedanı arkadaşıma aldık. Onların dahi şuanki ikinci el değeri 45 bin lira civarındadır.
1.3 dizel ile 1.6 benzinliyi karşılaştıracak olursak performans anlamında 1.3 dizel daha iyidir. Dizelde turbo olduğu için 200 torku vardır benzinlide 155 tork vardır. Rampada 3. vites 6 bin devirde solladığın yerde dizeli 4. vites 3 bin devirde uzar gider. 6 vites olması ve turbo sayesinde aynı hızda sen 4 bin devirde gidersin içeride motor sesinden duramazsın o araç 2 bin devirde sessiz bir şekilde ilerler.
Yakıt tüketimi çok iyidir. Lpgnin sorunlarıyla boğuşma derdi yoktur. Opelin Euro 5 motorlarından itibaren lpgde sübap eritme sorunu vardır.
1.3 dizel cdti motor ise fiatın geliştirdiği opelde, fiatta, chevrolette kullanılan ödül almış en sorunsuz dizel motordur, vergisi bir alt dilime girdiği için çok avantajlıdır. Gözümle gördüğüm 7-8 yüz bin kmlere kadar gelip de anahtar değmemiş motorlar vardır. Taksicilerin en sevdiği motordur.
Tabi bütün bu saydıklarımdan bîhaber olup da gelip sizin aracınızı almak isteyen (sizin tabirinizle bir keriz) çıkabilir. O kerizi beklemek ya da aracınızın gerçek değerini belirleyip o fiyata satmak sizin tercihiniz.