Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : DaRuGa_YaRKaNAykırı Polisünal benlialper
15 Şubat 2007 11:27  


Polis memuru herhangi bir kuruma G.İ.H. memuru olarak geçebilir mi?

Arkadaşlar bu mümkünmü. Mutlaka mümkündürde zorluk çıkarmı yani. Dilekçe verildiğinde herhangi bir torpile gerek kalmadan olabilecek bir işmi.

16 Şubat 2007 10:21

pepeçura

alptürk arkadaşım öncelikle yardımcı olduğun için teşekkür ederim.

Aslında geçecek olan ben değilim bir arkadaşım. Başka bir ile tayin istiyor. ama istemediği bir yere verilme ihtimali olduğu için gerekirse polislikten çıkmayı bile göze aldı. O yüzden bu konuyu araştırıyoruz. Aslında bu işlerin yapıldığını duyduk Ama maalesef en kolay işte bile bir dayı gerekiyor.Yinede yardımın için sağol Umarım bu konuda daha iyi haberler verecek birileride çıkar..

16 Şubat 2007 20:31

yalçınn

merhaba, benim eşim polis memuru, bende pomem adayıyım. yanı çevremiz hep olis,

kutahayda görev yapan erkeek bir polis memuru arkadaş yaklaşık 10 yıllık bir memurdu, geçiş dilekcesi verdi, 6 ay sonra kurum değişikliği gerçekleşti.

bu konuda kı asıl belirleyici unsur sizi gönderen kurum değil, başvurduğunuz yanı gitmek ıstediğiniz kurumun kabul etmesi, boş kontenjan bulunması, ve içişleri bakanlığının onayı. ha bu onayı vermemk de sorun çıkarırlar mı o kadarından bilgim yok

kolay gelsin..

17 Şubat 2007 20:38

pepeçura

teşekkür ederim yalçın arkadaşım En azından olumlu bir şey duymak iyi oldu.

17 Şubat 2007 22:25

metropolis

Bu konu daha önceden form sitesinde açılmıştı daha ayrıntılı bilgiyi oradan okursan daha iyi olur.konu başlığı (Kurumlar arası geçiş!)

Başarılar.

17 Mart 2007 01:19

sinanoviç

Kardeş yaklaşık 1 yıl öncesi bir arkadaş Nüfus Müdürlüğüne memur olarak geçiş yaptı.Tabi Nüfus müdürlüğünde kadro boştu ve o polis arkadaşı istekte bulundular.

20 Mart 2007 16:27

pepeçura

sağolun arkadaşlar..Arkadaşımın tayinini ya istediğimiz ile almak yada kurumlar arası geçiş yapmasını istiyoruz.Maalesef ikisindede araya birilerini koymak gerekiyor. Ne kadar zor bir durum birilerinden birşeyler istemek..Allah hepimizin yardımcısı olsun..

28 Mart 2007 20:04

adıyaman02
Yasaklı

Arkadaşım GİH sınıfı Memurluğu kimseye tavsiye etmem biraz daha sabırlı olun.

29 Mart 2007 18:37

consternated

yaben polis olmaya çalışıyorum......sen ne diyosun.memurluktan daha iyi değil mi polislik..yoksa ben mi yanlış biliyorum

30 Mart 2007 12:35

harunxx
Kapalı

slm arkadaşlar ben yorumları hep okudum ve yazmadan duramadım ben polismemuru iken başka bir kuruma geçiş yaptım arkadalardan bazıları yazmış tabiki istek yapılması çok önemli memleketteyim mutluyum ama hep eskiler anılarım olarak kaldı bende arkadaşlarım başka yerlerde yok ölle ona göre bide gittiğim yerdeki işler bana ilk zaman çok ağık geldi çünkü ben hiç yazışma yapmadım yakalama tutanağı hariç sen bilirsin diyince .......... by.

30 Mart 2007 16:21

X ve diğerleri

arkadaşım en azından işkurun sitesine aylık bülten kısmından girip kurumlararası nakil yapanlara bakarsan orda polis memuru olduğunu göreceksin.önceki bültenlerdede birçok polis memuru vardı.

30 Mart 2007 21:13

nusret17

polis memurluğuna girişte üniversite menzunlarına 35 yaşına kdr müracaat hakkı tanınması uygun olacağını düşünüyorum bu konuda büyüklerimizin çalışma başlatmasını diliyorum saygılarımla

31 Mart 2007 12:01

kanun46
Yasaklı

arkadaşlar yatay gecış yapacaksanız herhangi bir ildeki Dernekler Şubesıne muracaat edın.. Valılıkler bünyesindekı Dernekler şubelerı... onlar polisleri havada kapıyor.. hemen kabul edıyorlar.. ama bizim kurumdan olur almak mesele işte.. cok zor...

01 Nisan 2007 03:49

zulkuf20

Arkadaşlar polis memuruda 657'dir, başka kurumdaki memurda. Hiç bir farkı yok. Polis isterse istediği kuruma geçer. Fakat sizin emniyet müdürünün ve içişlerinin önce sizi verip vermiyeceğini öğrenin, sonra gideceğiniz kurumda boş kadro olup olmadığını öğrenin ve o kurum yetkilileriyle konuşarak öngörüşme yapıp sizi kabul edip etmeyeceklerini öğrenin. Gideceğiniz kurum yetkilileri cevap vermezse işe siyaset karışıyor demektir. Siz dilekçenizi karşı kuruma verin, onlar sizin kuruma yazı yazıp "bu kişi bize gelmek istemektedir, muvafakat verirmisiniz" diye yazı yazar. Sizin kurumda gideceğiniz kuruma "verdik yada vermedik" diye yazı yazar. Eğer verdiyse mutlaka birini bulup (yani torpil) gideceğiniz kurumun amirini uyarsın. İşte onlarda tamam dedimi sizin kuruma "tamam istiyoruz ilişiğini kesin gönderin" diye yazı yazacak. İşlem burada bitiyor. Sizin kurumdan ilişiğinizi kesin ve 15 gün içinde diğer kurumda işe başlayın. Unutmayın bu işler aceleye gelmez en az 4 ayı gözden çıkarmanız gerekir. Benim kanka bir arkadaşım polislikten nüfus müdürlüğüne Veri Hazırlama ve Kontrol İşletmenliği kadrosuna geçti. Şimdi nüfusta bankoda vatandaşla uğraşmaktan anası ağlıyor. Siz siz olun polisliğin ve maaşınızın değerinizi bilin. Başka kuruma giderseniz maaşınızın yarıyarıya düşeceğinide unutmayın.

01 Nisan 2007 05:20

alaturcha
Kapalı

5 yıllık zorunlu hizmet süresini doldurmuş olmasına ek olarak;

geçiş yapacağı memuriyet makamının şartlarına haiz olan herkes geçebilir.

5 yıl süreyi doldurmayanlar tazminatla cezalandırılır, ayrıca 5. yılın 365.günü dolmadan da memur olamaz.

Saygılar.

01 Nisan 2007 19:16

sanal_gerçek

Yahu senin derdin ne be güzel kardeşim sivilde dönen o..puluğun haddi hesabı yok afedersin sen git mesleğine devam et 750 milyon maaşla genel idari hizmetler memuru olup karnını doyurabilecekmisin ?

02 Nisan 2007 11:31

polis_kürşat

arkadaslarım meslektaslarim yapmayin lutfen bu teskilata girerken bunların hepssini bilmiyomudunuz hiç mi anlatmadılar sizlere, ülkedeki milyonlarca issiz insanın düsünün ve öteki memurlara yani gecmek istediginiz kurumda alcagınız ücreti bi kıyaslayın yarı yarıya fark edecek nerrdeyse ama en önemlisi vatan millet askı ben böyle düsünüyom varsa hatam affola saygılarımla.........

02 Nisan 2007 16:18

dedektif61

ARKADAŞLAR BENİM EN YAKIN ARKADAŞIM NÜFUS MÜDÜRLÜĞÜNE V.H.K.İ OLARAK GEÇTİ AMA ÇOK PİŞMAN. GEÇMEK İSTEYEN ARKADAŞLARA BENİM TAVSİYEM GEÇMEYİN.POLİSLİK HER AÇIDAN DAHA İYİDİR. AMA YİNEDE SİZ İYİİİİİİİ DÜŞÜNÜN

03 Nisan 2007 16:01

heplakırtısizinki
Yasaklı

arkadaşlar bwn 3. dönem pomem mezunuyum yaklaşık 2 ay önce bir trafik kazası geçirdim ve sol kolum 4 yerinden kırıldı ameliyat sonucunda bana seni g.i.h memurluğuna çekebilirler dediler. ama benim asaletim tastik olmadı asaleti tastik olmayan polis memurları g.i.h sınıfına geçebiliyormu? beni bilgilendirirseniz sevinirim hepinize kolay gelsin...

04 Nisan 2007 12:29

heplakırtısizinki
Yasaklı

kimse soruma cevap vermeyecekmi ya?

19 Nisan 2007 03:39

metkaratas

heplakırtısizinki kardeş polis okuluna öğrenci olarak giripte sonra bir rahatsızlığın polis olmanı engellerse hadi yoluna demiyorlar, hatta bizim arkadasın gözlerde derece büyük çıktı onuda polis olarak mezun ettiler ancak kuraya sokmayıp ankaraya yolladılar. orda kurulun karsısına çıkmış olur alabilseydi polis memuru olacaktı. alamadı gih memuru yaptılar, polis okuluna verdiler. çalışıo gih olarak. rahat ol.

diğer sevgili meslektaeslarım Allahaskına açında diğer forum kısımlarına bakın.millet kan ağlıo. gih memurları ile ilgili bisey yazdımda saldırdılar bana direk. az daha adresimi bulup faili meçhul cinayete götürecekler die tırtstım. ya tamam bakın bizim meslek yorucu kabul ama kendini düsünmüosan çoluğu çocuu düsün. gih ler bizim meslektaşların beğenmedii özlük haklarına kavusmak için dava açıo habire. tamam belki mükemmel deiliz ama özlük sartları olarak daha iyiyiz. maası düsük, ve bi arkadasın dedii gibi nüfus dairesinde bankonun arkasına bigün gidip oturun bi saat misafir olarak. vatandaşla uğrasmak görmemissiniz. vay anam vay.. ya bizim meslek süper yaa. rahat olun oynamayın yerinizden. millet acından ölüor dısarda. çöpten ne bulsakta satsak die bakıor. hayır bizim maası sölicem burda ev sahibi okur kiraya zam yapar die tırsıom. geçen yılbaşı televizyonda söylemiş polis maaşı şu kadar oldu die işgüzar bi muhabir, ilk ay yapıstı yakama :) tamam biliyorum bende daha iyi olmalı, daha özel olmalı sartlar ve maaslar ama bence çok şükür deek lazım arkadaslar lütfen...

Toplam 25 mesaj
ANKET
1 Mayıs sizce Taksim'de kutlanmalı mı?



Grup Vizyon