Editörler : Cüneyt Barışoglu
«567891011121314151617
28 Mart 2017 14:58

miracerkin

hocam şimdi şöyle benim duyduğum alımların tamamlanacağı yani duyuru klavye sınavı mülakat hepsi hazirana kadar tamamlanacak dua edelimki bu iş hazirana kadar bitsinde güvenlik soruşturmasınıda geçip yıl bitmeden göreve başlayalım bu hakimlik sınavı bekleniyordu yayınlandı e şimdi zabıt katibi alımı şart oldu eli kulağında hocam eli kulağında emin olun


Erada, 8 saat önce - Alıntıya git

Yanlış anlama bugüne kadar bilgi veriyorsun çok teşekkür ederim ama daha yeni 2 farklı şey söyledin. Bir diyorsun alım hazirana kadar yapılacak. Bir diyorsun hazirana kadar mülakatlar felan bitecek. İkisi çok farklı şeyler bence.. zaten alımların hazirana kadar çıkacağı konusunda herkes kesin gözle bakıyor

28 Mart 2017 15:04

Boz14

arkadaşlar sabır belki referandumdan önce bile çıkar hazirana kadar aradaki presedürler de biteceğine göre.çıkması yakındır.

bir de bugün şöyle bir haber gördüm

http://www.kpsscafe.com.tr/adalet-personeli/adalet-bakanligi-zabit-katibi-mubasir-ve-ikm-alimlari-da-bekleniyor-h67865.html

28 Mart 2017 15:05

Erada

Yanlış anlama bugüne kadar bilgi veriyorsun çok teşekkür ederim ama daha yeni 2 farklı şey söyledin. Bir diyorsun alım hazirana kadar yapılacak. Bir diyorsun hazirana kadar mülakatlar felan bitecek. İkisi çok farklı şeyler bence.. zaten alımların hazirana kadar çıkacağı konusunda herkes kesin gözle bakıyor


miracerkin, 8 saat önce - Alıntıya git

hocam bende ne duyuyosam onu söylüyorum bu duyuru nisan gibi çıkacak alımlarda hazirana kadar tmamalancak son duyduğum bu

28 Mart 2017 15:08

Erada

hocam bende ne duyuyosam onu söylüyorum bu duyuru nisan gibi çıkacak alımlarda hazirana kadar tmamalancak son duyduğum bu


Erada, 8 saat önce - Alıntıya git

yanlış anlıcak bişey yok be hocam hepimizin derdi aynı..ama bu alım süreci hazirana kadar olacak öyle dedi bana konuştuğum kişi zaten şuan ihtiyaç listeleri hazır yapacakları tek şey duyuruyu yayınlamak..ama bu referandum işi herşeyi etkilemiş şuan tek sorun evet/hayır davası evet oyu yüzdesi beklenen gibi değilmiş o sebeple işler biraz karşısık hocam ama hakimlerin ki yayınlandı bekir bozdağ söz verdiği tarihi tutu bizimkinide tutacaktır öyle hissediyorum gerçekten eli kulağında bence yani eylül ekim kasım diyenlerde var ya oraya kalmaz bu iş diyorum

28 Mart 2017 15:11

Boz14

Erada hocam duyduğun 3000 kişi sadece zabıt katibi mi ikm de dahilmi yoksa?

Toplam 325 mesaj
«567891011121314151617
ANKET
Galatasaray Genel Kurulu, Hakan Şükür'ü ihraç etmedi. Ne düşünüyorsunuz?