Editörler : muhtesem32
«124125126127128129130131132133134135136
22 Temmuz 2017 09:01

temmuzda gel
Şube Müdürü

He yaa öyle oldu maalesef

ben gel didim inat etmiş gelmio ben naapiim?

Ahan da temmuz bitti

22 Temmuz 2017 12:16

Efkar Vakti
Memur

geleni geri tepiyor olmiyasin. nasılsın temmuz gorusmiyeli; -)

22 Temmuz 2017 13:31

temmuzda gel
Şube Müdürü

Öyle mi yapıyomuşum :///

Iyiyim sen nasılsın?

22 Temmuz 2017 14:24

Hariçten gazell
Şef

Herkesler burda kim eksik eski tayfadan:)

22 Temmuz 2017 14:38

serkan__tezcan
Müsteşar

merhaba

22 Temmuz 2017 18:54

Efkar Vakti
Memur

Öyle mi yapıyomuşum :///

Iyiyim sen nasılsın?


temmuzda gel, Dün - Alıntıya git

Şaka takıldım ya alınma. Sağol iyiyim Allaha Şükür. Nevar ne yok goruşmiyeli?

22 Temmuz 2017 19:02

temmuzda gel
Şube Müdürü

Gördüğün üzre hâlâ bu kulübe takılıyorum değişen bişi yok

Sende ne var ne yok nerelerdeydin

22 Temmuz 2017 19:05

Efkar Vakti
Memur

bura sıkmaya başladı. baksan herkez mükemmel ama herkes dost canlısı ama gerçekle alakası yok.

22 Temmuz 2017 19:12

temmuzda gel
Şube Müdürü

Hmmmm sosyal medyanın cilvesi işte :/

22 Temmuz 2017 19:47

temmuzda gel
Şube Müdürü

Ya bu ne arkadaş işim gücüm olmasına rağmen acaba yazan var mı diye sık sık memurlar.net e giriyorum

Bağımlılık çok kötü bir şey

22 Temmuz 2017 21:04

06asım
Müsteşar

Bugün sabah annem evi süpürdü ben de ardından eşyaların yüzey temizliği yaptım, bezle sildim heryeri. Öğleden sonra dışarıya çıkıp bana dört mevsimlik ayakkabı ve timbırlent ayakkabı aldık.

22 Temmuz 2017 21:07

temmuzda gel
Şube Müdürü

Bugün sabah annem evi süpürdü ben de ardından eşyaların yüzey temizliği yaptım, bezle sildim heryeri. Öğleden sonra dışarıya çıkıp bana dört mevsimlik ayakkabı ve timbırlent ayakkabı aldık.


06asım, 9 saat önce - Alıntıya git

Timbırlent ayakkabı ne ola ki asım

22 Temmuz 2017 21:14

06asım
Müsteşar

Bir ayakkabı türü . Aslında üreten firmanın adı, ama ayakkabıya da öyle diyorlar. İnternetten bakabilirsiniz.

22 Temmuz 2017 21:34

06asım
Müsteşar

Geçen sene bu zamanlar evlilik başlığı altında yazışıyorduk. 'Düzgün tarz' falan vardı hatırlıyor musunuz ? Bir sene ne çabuk geçmiş değil mi ? (:-(

22 Temmuz 2017 21:35

Efkar Vakti
Memur

Bir ayakkabı türü . Aslında üreten firmanın adı, ama ayakkabıya da öyle diyorlar. İnternetten bakabilirsiniz.


06asım, 8 saat önce - Alıntıya git

Bi tanede temmuza Akaydın timbirlent. Bak merak etmiş. Biri bişey yazdım i diye merak edip bağımlı olan emin ol timbirlentide merakindan giyer ;-)))))

22 Temmuz 2017 22:15

temmuzda gel
Şube Müdürü

Yoo merakımdan değil de söz söylemiş olayım diye sordum bi de insta da reklamlarını falan görüyorum pahalıdır sanırım öyle absürd rakamlar harcamayı sevmiyorum

Toplam 2716 mesaj
«124125126127128129130131132133134135136