Editörler :
«249925002501250225032504250525062507250825092510»
14 Eylül 2017 02:47

Sheriff.
Şube Müdürü

Tayfa ailesi cümleten hayırlı geceler.. Uzun zamandır yazamıyorum. Zaten çoğunuz nicki hatırlamaz belki.. Saat de geç oldu ama.

İzmirde yaşıyorum ama, cumadan geçerli iki günlük kiralık ev lazım, Bornova ya da alsancak tarafları.. Bu işle uğraşan ya da tanıdığı olan varsa yardımcı olursa sevinirim. Cümleten hayırlı geceler tekrar..


Kinng Ceyms, 1 hafta önce - Alıntıya git

niyeti yanlis anlarlar la böyle yazilir mi :)))

14 Eylül 2017 02:52

Kinng Ceyms
Memur

niyeti yanlis anlarlar la böyle yazilir mi :)))


Sheriff., 1 hafta önce - Alıntıya git

Şerifiimm, hayrılı geceler. Valla nası anlaşılır bilmiyorum da.. Misafirim var abim. İsteyen istediği şekilde anlasın valla. İşler buraya kadar gelmişken.. Çok da umrumda değil güzel abim..??

14 Eylül 2017 06:36

aynur-09
Genel Müdür

Günaydın Hayırlı sabahlar

14 Eylül 2017 08:01

editzede
Aday Memur

Gunaydinn...

14 Eylül 2017 08:14

Kafka 77
Aday Memur

Herkese Günaydın

14 Eylül 2017 08:35

tacirsavar
Aday Memur

Günaydın falci yok sanırım

Catlakk sen gel kese kağıdı geciririm artık yapacak birşey yok

14 Eylül 2017 09:18

İMAJJJJJJJ
Aday Memur

diyar palanin yeni bombasi ni size armagan ediyorum tayfa

https://www.youtube.com/watch?v=zZDUaSu4Oe4

14 Eylül 2017 09:21

İMAJJJJJJJ
Aday Memur

Şerifiimm, hayrılı geceler. Valla nası anlaşılır bilmiyorum da.. Misafirim var abim. İsteyen istediği şekilde anlasın valla. İşler buraya kadar gelmişken.. Çok da umrumda değil güzel abim..??


Kinng Ceyms, 1 hafta önce - Alıntıya git

500 lira vereceksen 2 günlük vereyim

14 Eylül 2017 09:24

İMAJJJJJJJ
Aday Memur
14 Eylül 2017 09:26

İMAJJJJJJJ
Aday Memur

Sen kimsin la.

Bekara ev yohhh

Biz şey miyiz tovbeee :D


okuyombenyaa, 1 hafta önce - Alıntıya git

adamın görevi gizli belliki

14 Eylül 2017 09:39

otoyol trafik
Kapalı

adamın görevi gizli belliki


İMAJJJJJJJ, 1 hafta önce - Alıntıya git

Vaftizci SanadA gunaydin

14 Eylül 2017 09:39

tacirsavar
Aday Memur

500 lira vereceksen 2 günlük vereyim


İMAJJJJJJJ, 1 hafta önce - Alıntıya git

Ucuza vermiş olursun:)))

14 Eylül 2017 09:58

ümitli09
Kapalı

Gunaydin, hayirli sabahlar...

14 Eylül 2017 10:01

MTY-Gunesdogacak
Şef

Günaydın tayfa, sayfa 2500 olmuş yala

14 Eylül 2017 10:23

editzede
Aday Memur

Günaydın tayfa, sayfa 2500 olmuş yala


MTY-Gunesdogacak, 1 hafta önce - Alıntıya git

2502 :))))

Gunaydin

14 Eylül 2017 10:45

Temo2172
Aday Memur

Vaftizci SanadA gunaydin


otoyol trafik, 1 hafta önce - Alıntıya git

Günaydın ahali

Dün burda birilerini kırdımsa kusura kalmasılar

Otoyol trafik kolay gelsin sana

14 Eylül 2017 10:45

efulim24
Şef

günaydın ahali.

14 Eylül 2017 10:50

panzehir014
Memur

Tayfacanlar gün ay din

14 Eylül 2017 10:56

Temo2172
Aday Memur

Günaydın ahali

Dün burda birilerini kırdımsa kusura kalmasılar

Otoyol trafik kolay gelsin sana


Temo2172, 1 hafta önce - Alıntıya git

Yersiz yurtsuz diye bir arkadaş vardı onu kırmışım kusura kalmasın

14 Eylül 2017 10:56

chrysAntheMum.88
Memur

eksiciler yine işbaşındaa.. ben artılıyom sizi onlar eksiliyoo..

diğer nicke geçeyim de birer artı daha koyayııımm kudursun maymuslar.. :)

Toplam 53537 mesaj
«249925002501250225032504250525062507250825092510»
ANKET
Sizce, kamuda liyakat var mı?