Yandex.Metrica
Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : gubazİDAL*
26 Şubat 2007 19:07  


- Sosyal Bilgiler
Sosyal Bilgiler Öğretmenleri için bilgi alışveriş başlığı
20 Mart 2007 21:10

atmaca_34ist

arkadaşlar acılen sosyal bılgıler bep planlarına ihtiyacım var elınde olanlar varsa bana ulastırabılrmı cok acıl lazım cok acıl

20 Mart 2007 21:11

atmaca_34ist

acıl arkadaslar lutfen lutfen

21 Mart 2007 20:55

gkana

bende yazmıştım çok acil lazım diye hiç cevap gelmedi.

Yine lazım bep planları olan varsa paylaşırsa çok sevinirim. teşekkürler

22 Mart 2007 23:02

atmaca_34ist

yokmu bu işten anlayan bırılerı arkadaşlar.

23 Mart 2007 13:53

adris
6. sınıf sosyal bilgiler dersi test soruları

bildiğiniz internet adresi varsa memnun olurum.

25 Mart 2007 22:41

gkana

http://dosyam.net/?id=nebr58

01 Nisan 2007 11:33

mehmetssss

değerli öğretmen arkadaşlarım ben forum sitesine yeni katıldım.ben hala 31 mart tarihi itibariyle üçüncü üniteyi bitiremedim.üstelik öğrencilerle ders saatleri dışında ek çalışmaları yapmama rağmen konuları bi türlü ilerletemiyorum.çünkü kitap çok yüzeysel bilgiler vermemi istemiş salt o bilgilerle öğrencilerim sınavlara girdiklerinde karşılarına çıkan hiç bi soruyu yapamıyorlar bende mecburen klavuz kitabın dışına çıkıp konuları genişletiyorum.ama 37 kişilik sınıfımda sadece verilen etkinlikleri kontrol etmem en az 15 dakikamı alıyor.lütfen bu konuda beni aydınlatırmısınız.aslında cevabı kısmen biliyorum kitaptaki bilgileri verip hızla geçmeliyim ama yapamıyorum.kaldıkı verdiğimiz performans ödevlerine klavuz kitap süre ayırmamış.yani ders saati içerisinde yapamıyoruz.ya ne yapacağımı şaşırdım...

26 Nisan 2007 21:15

Berhil

Arkadaşlar www.bizeğitimciyiz.com adresinde çok güzel bilgi ve belgeler var.

Ben ve zümre arkadaşım kitaptaki sıraya göre gidiyoruz.Biraz geç kaldım, etkinlikleri evde yaptırıyorum. Derste yaparsam çok gecikeceğim.

26 Nisan 2007 21:37

Berhil

tbilgi arkadaş verdiğiniz adrese ulaştım( sharepilot) fakat dili İngilizce. Nasıl Türkçe yapacağız? Yardımcı olursanız sevinirim.

Teşekkürler.

06 Mayıs 2007 22:49

atmaca_34ist

okul gecesı için sosyal bilgiler öğretmeni için etkinlik arıyorum

04 Ağustos 2007 02:27

_sosyaliM_

sayın sosyal bilgiler öğretmenlerim.dpy soruları hakkın da konu açılıp açılmadığı hakkın da arama yaptım fakat ulaşamadım.açılmışsa eğer özür dilerim.malum yeni sisteme uygun olarak ilk defa resmi bir sınavda soru hazırlandı.sorular sizce nasıldı?müfredatla çelişen yönleri sizce var mı?düşüncelerinizi belirtirseniz paylaşım adına güzel olacağını düşünüyorum.saygılar

04 Ağustos 2007 20:55

_sosyaliM_

daha önce de aynı konuda başlık açmıştım ama dökümanlar kısmına alınmış.halbu ki döküman ile bir alakası olduğunu dününmüyorum.Sosyal Bilgiler Öğretmeni arkadaşlarım malum bu sene yapılan dpy sınavında ilk defa yeni müfredata uygun olarak resmi sınav yapıldı.sizlerin sosyal bilgiler soruları hakkındaki görüşleriniz nedir acaba?müfredata uygun mu?sizi tatmin etti mi?

12 Ağustos 2007 18:41

necatibeyli
Kapalı

SLM ARKADAŞLAR BİZE AİT KONULARI BURADA YAZIŞALIM

12 Ağustos 2007 19:24

faceof_

evet nerde yAPIYORRSUN arkadaşım

12 Ağustos 2007 20:30

sosyalci0032
Kapalı

neften misin hocam hangi yıl mezunusun ben de nef mezunuyum 2006

18 Ağustos 2007 20:32

mahsukt

akadaşlar

şimdi bizim 6,7,8 ded kaç saat dersimiz var bilen var mı

vat kalktımı acab

bizim ders niye azalıyor

valllaaa

zaten ekders yok

25 Ağustos 2007 17:05

zozane

evet vatandaşlık dersi kalkmış ama eğer okul seçerse halk kültürü diye bi derse girebiliyoruz.

25 Ağustos 2007 18:16

edicator
Kapalı

yeni müfradata göre vatandaşlık dersleri kalktı.

6. sınıfta 3 saat sosyal

7. sınıfta 3 saat sosyal

8. sınıfta 3 saat inkilap

yani sizin anlayacağınız 10 saat olan ders sayımız 1 saat azaltılarak 9 saate düşerildi. ama vatandaşlık denilen saçma dersin kaldırıldığı çok iyi oldu.

25 Ağustos 2007 18:18

edicator
Kapalı

arkadaşlar yatın kalkın sözleşmelide olsa atandığımıza şükredin. bundan sonra mezun olanların işi gittikçe zorlaşıyor. hersene 3500 mezuna karşılık 350 kişi atanıyor. seneye mezun sayımız 20,000 i bulacak ve gene alacakları 300-500...

25 Ağustos 2007 19:33

şair 19

315. kd askerim. 20 günüm kaldı. il içi ve özür grubuna bağlı atamalarda yerim dolu gözükürken ilk atamada yerime sözleşmeli öğretmen atanmış. müdürün haberi yok. arkadaşlar yerimizin boş veya dolu gösterilmesi müdüre mi bağlı. ben dilekçe ile ayrılmıştım 6 şubat2007 tarihli genelgeyi de eklemiştim hatta askere sevk belgemi de ilçe mem aracılığıyla il mem göndermiştim.bu süreçte kim kusurlu sizce? ayrıca mahkeme yoluna başvurursam nasıl bir süreç gerekir ? ilginiz için teşekkürler sosyalci

Toplam 119 mesaj
ANKET
Her il'de bir üniversite açılmasını;