Editörler : Mehmet BalciCüneyt Barışoglu
14 Temmuz 2017 09:35  


Devlet pirincin taşını daha hızlı ayıklaması için ; tüm memurlar tekrar sınava girmeli mi !?
Devlet pirincin taşını daha hızlı ayıklaması için ; tüm memurlar tekrar sınava girmeli mi !?

Bu ankete 8 günde, 50 kişi oy kullandı

Devlet pirincin taşını daha hızlı ayıklaması için ; tüm memurlar tekrar sınava girmeli mi !?
14 Temmuz 2017 13:40

Cengiz abi
Daire Başkanı

Ne sınavı arkadaş sınav sınav yeter ya..kpss ye girdik bitti.sınav mınav yok.,

17 Temmuz 2017 21:23

uyur-gezer
Genel Müdür

ne kadar çok hayırcı varmış yaw !?

17 Temmuz 2017 23:36

Hunter019
Aday Memur

kendin atanamadın diye hakkı ile atanan adamda gözün mü var 10 sene geçmiş adam nasıl girsin

18 Temmuz 2017 06:57

uyur-gezer
Genel Müdür

kendin atanamadın diye hakkı ile atanan adamda gözün mü var 10 sene geçmiş adam nasıl girsin


Hunter019, 5 gün önce - Alıntıya git

vakti zamanında zaten AKP açıklama yapmıştı !

memur oldum diye kimse işini garanti sanmasın diye yıllar önce açıklamadı mı !?

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/ekonomi/405107/Memurun_is_guvencesi_kalkiyor.html#

18 Temmuz 2017 11:28

erhandemirel
Aday Memur

bu ne saçma bi öneri her defasında suça bulaşmamışlar suçu işleyenlerden daha fazla eziyet çekiyor

18 Temmuz 2017 13:32

Hunter019
Aday Memur

O ayrı bir şey not verirsin de tekrardan kpss ye sokmak olmaz adam 10-15 sene geçmiş oturup bir daha mi ders çalışsın işi ile ilgili sorular olur amirin müdürün notu olur vatandaşın verdiği puan olur ama tekrar kpss sokmak saçma olur

18 Temmuz 2017 13:43

uyur-gezer
Genel Müdür

EVET diyenlerin %si yavaş yavaş artmaya başlamış bile !

18 Temmuz 2017 14:19

akpssmagduruu
Şef

EVET diyenlerin %si yavaş yavaş artmaya başlamış bile !


uyur-gezer, 4 gün önce - Alıntıya git

Sacmalama yillar once ise girmis memura neyin sinavini yapacaksin. Sinavla ne alakasi var temizligin adam sinavi gecemezse fetocu mu diyeceksin o kadar bos islerle ugrasiyorsunuz ki

18 Temmuz 2017 14:38

uyur-gezer
Genel Müdür

eğer böyle bir sınav olursa bu normal bir kpss ile memurun tekrar memur olma sınavı olmayacaktır !

18 Temmuz 2017 14:48

uyur-gezer
Genel Müdür

vakti zamanında zaten AKP açıklama yapmıştı !

memur oldum diye kimse işini garanti sanmasın diye yıllar önce açıklamadı mı !?

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/ekonomi/405107/Memurun_is_guvencesi_kalkiyor.html#


uyur-gezer, 4 gün önce - Alıntıya git

özetle partilerin belli bir programı vardır

ve bu programlarını bir şekliyle yerine getirmeye çalışırlar gibi !

18 Temmuz 2017 15:08

uyur-gezer
Genel Müdür

bu anketi 400 kişi görmüş

40 kişi kendi bakış açısına göre yorum yapmış

haliyle zaten memur olanlar tekrar sınav stresine girmek istemeyecektir.

ve haliyle memur olmak isteyenlerde bir an önce boş kadroların oluşmasını isteyecektir.

özetle evet diyenler bundan

hayır diyenler de bundan ötürü

böyle bir tutum içindedir ler !

Toplam 11 mesaj
ANKET
2017 ÖABT sınavı nasıl geçti?