Editörler : Adversarysmtvs
«15161718192021222324252627
15 Eylül 2017 10:51

aaddss
Aday Memur

Bugün mülakata girecek olanlar geldimi. Dikimevindeyim ben

15 Eylül 2017 12:03

zslk
Aday Memur

Bugün mülakattan çıktım sorular önceki arkadaşlarınbahsettiği gibiydi.Komisyon genel anlamda çok güleryüzlü hatta espri bile yapıyorlar :)

Arakan hakkında düşüncelerim

Kosgebin yaptığı faaliyetler

Hangi bakanlığa bağlı, bakanın adı

Tercih ettiğim şehrin kültürel yapısı,önemi ve ilçelerini saymamı istediler

Bu kısma kadar aslında soru cevap güncel bilgi şeklinde gitti

Son olarak kart çektim ve alanımla ilgili sorular

Bütün herkese başarılar.

16 Eylül 2017 14:51

pixelboy
Aday Memur

Arkadaşlar toplu taşıma ile ulaşım imkanı var mı? Siznasıl gittiniz? Birde mülakatlar ne kadar sürüyor acaba? Herkese başarılar.

16 Eylül 2017 14:54

aaddss
Aday Memur

Aştiden ankaray metrosuyla dikimevi. Dikimevinden minibüsle kosgebin biraz aşağısında indiriyor.10 yokuş çıkıyosun.ben öyle gittim. Başka alternatif varsa söylesin . İçerde 10 ila 15 dakika durusuosun.

16 Eylül 2017 20:18

Ayseaydemirmetu
Aday Memur

Aştiden ankaray metrosuyla dikimevi. Dikimevinden minibüsle kosgebin biraz aşağısında indiriyor.10 yokuş çıkıyosun.ben öyle gittim. Başka alternatif varsa söylesin . İçerde 10 ila 15 dakika durusuosun.


aaddss, 1 hafta önce - Alıntıya git

Fark etmez ama alternatif olarak söyleyeyim:

Dikimevi metrosundan çıkınca az ileride otobüs durakları var,329 geçiyor.Kosgeb'in önünde durağı var(MKE durağı diye geçiyor).

18 Eylül 2017 12:47

Garipbülbül123
Aday Memur

Bugün mülakata giren iibfli arkadaşlar ne tarz sorular geliyor acaba ?

18 Eylül 2017 13:12

eda0806
Aday Memur

merhabalar. önce kendımızı ve ailemizi tanıtmamız isteniyo. soylediğiniz şeylere pararlel olarak soru soruyolar( yds,staj,iş tecrubesi..meslekı hedeflerın..) . daha sonra zarflardan bır kağıt çekiyosunuz iki adet soru oluyo. bana horistikle ilgili bir soru çıktı açıklayınızlı tarzında ıkıncısıde pazarlamadakı makro ve mikro cevreleri anlatınız. daha sonra kuruldakıler soru sormaya başladı. ekonomik değerler(işşsizlık enflosyan ). CB şuan nerede ne amaçla bulunuyo. kalkınma planı ilkı ne zmn. klasik yönetim anlayışı. kitap okuma takıp ettiğin yazarlar.. gazete( hangı ınternet sitelerini takıp edıyosun) . başvurduğun kurum var mı evlılık nışan.. tercih ettiğiniz ille ilgilide bır kaç ekonomık sorular.. ayrıca alandan x-y modelını ve kantitatıf tarzında soru vardı tam hatrlayamadım başkasına çıkan zarf sorudu.. baya zarf var numaraya göre kuruldakıler onlerınde kıtapı açıp bakıyolar söyledığınızın doğruluk derecesıne... kosgeble ılgılı soru çıkmadı bana da baya bi mevzuat okumuştum. sorsalarda çok genel şeylerden soruyolar.. başarılar diliyorum herkese..

18 Eylül 2017 20:58

Alfabetik29
Memur

banada kamu bankalarını ve işletme büyüme çeşitleri geldi b . büyüme cevapladım kamu bankalarında biraz desteklediler o şekilde cevpaladım . gayet iletişim halinde geciyor sorularda destek oluyorlar. büyük ihtimal cevapların doğruluğundan cok gene cümle kurma hitbet ölçüyorlar cevaplara pek takılmadılar. yani tüm soruları ezberede bilseniz özgüven ve hitabet ön planda . 50 60 adet soru kağıdı var oradan kapalı cekiliyor sorular. 15-20dk civari sürüyor

19 Eylül 2017 00:31

kamucu2106
Aday Memur

Arkadaşlar tüik verilerine bakın. sakinlikbence çok önemli. heyet çok Güleryüzlücevaplarda yardımcı oluyorlar. Gideceğiniz il hakkında bilginiz olsun. Hatta epey bilginiz olsun. Gazete dergi kitap vs. Soruyorlar. Memleketinizden bir şair falanvarsa sorabilirler. Allah kolaylık versin.

19 Eylül 2017 17:21

Ayseaydemirmetu
Aday Memur

Soranınız oldu mu,sonuçlar tahmini ne kadar süre sonra açıklanır acaba?

Ya da önümüzdeki günlerde mülakatı olanlar sorabilir mi?

19 Eylül 2017 22:19

Garipbülbül123
Aday Memur

Soranınız oldu mu,sonuçlar tahmini ne kadar süre sonra açıklanır acaba?

Ya da önümüzdeki günlerde mülakatı olanlar sorabilir mi?


Ayseaydemirmetu, 6 gün önce - Alıntıya git

Hocam önceki seneler 2 hafta sonra açıklanmış, ben sorarım görevli birini görürsem ama söylemezler diye düşünüyorum

19 Eylül 2017 23:20

Ayseaydemirmetu
Aday Memur

Hocam önceki seneler 2 hafta sonra açıklanmış, ben sorarım görevli birini görürsem ama söylemezler diye düşünüyorum


Garipbülbül123, 6 gün önce - Alıntıya git

Umarım bizim sonuçlar da öyle bir sürede açıklanır hocam.

Tamam çok teşekkürler.Başarılar.

20 Eylül 2017 10:24

zslk
Aday Memur

Soranınız oldu mu,sonuçlar tahmini ne kadar süre sonra açıklanır acaba?

Ya da önümüzdeki günlerde mülakatı olanlar sorabilir mi?


Ayseaydemirmetu, 6 gün önce - Alıntıya git

Hocam mülakat esnasında evrak bilgilerini alan insan kaynakları görevlisine sormuştum. Geçtiğimiz senelerde güvenlik soruşturması olmadığını ve bu sene güvenlik soruşturması bittikten sonra alınanların açıklanacağını son olarak da bu sürenin Ocak ayını geçebileceğini söyledi.

20 Eylül 2017 12:11

Ayseaydemirmetu
Aday Memur

Hocam mülakat esnasında evrak bilgilerini alan insan kaynakları görevlisine sormuştum. Geçtiğimiz senelerde güvenlik soruşturması olmadığını ve bu sene güvenlik soruşturması bittikten sonra alınanların açıklanacağını son olarak da bu sürenin Ocak ayını geçebileceğini söyledi.


zslk, 5 gün önce - Alıntıya git

Tamam hocam çok teşekkür ederim.

20 Eylül 2017 22:06

Alfabetik29
Memur

bilişime girenleri bi haftada açıkladılar bakalım görcez iptal olmasnda

20 Eylül 2017 22:37

zslk
Aday Memur

bilişime girenleri bi haftada açıkladılar bakalım görcez iptal olmasnda


Alfabetik29, 5 gün önce - Alıntıya git

Keşke hemen bilişimdekiler gibi açıklasalar da önümüze baksak

22 Eylül 2017 13:52

HARHUN HARHUN
Aday Memur

ben mülakata dün girdim komisyonda yer alan kişiler zorlamıyorlar, en başta kağıtlardan soru seçiyorsunuz, her kağıtta iki soru oluyor, o soruları cevaplıyorsunuz, kendinizi tanıtıyorsunuz neden o ili tercih ettiğinizi soruyorlar, mülakat genel olarak böyle,

başarılar dilerim herkese

22 Eylül 2017 20:18

Ayseaydemirmetu
Aday Memur

Bilişim için olan sınav ne kadar sürmüştü,yani bizimki gibi geniş miydi kapsamı,bakan olmuş muydu?

22 Eylül 2017 20:31

Ayseaydemirmetu
Aday Memur

Başvuru formuna baktım 8 kisi almışlar 5 katinaday çağırmışlar.Bir hafta açıklanmak için iyi bir süre;ama ben bir arkadaşın dediği gibi ocagi bulacağını düşünüyorum.

22 Eylül 2017 22:16

aaddss
Aday Memur

Ben de orda bizle ilgilenen çalışana sormuştum. Güvenlik soruşturmasından dolayı 1 ayı geçer demişti.umarım kısa sürer.

Toplam 540 mesaj
«15161718192021222324252627
ANKET
Sizce Türkiye, Kuzey Irak'taki referandumdan dolayı, askeri müdahalede bulunmalı mı?