Editörler : Adversarysmtvs
«474849505152535455565758»
13 Eylül 2017 21:35

ecemgokce
Aday Memur

Alınacak kişi sayısı toplamda 200 kişi değil miydi? Yani aslında 1000 kişi girmesi gerekmiyo muydu, 500 se gene iyi

13 Eylül 2017 21:56

saidceylan
Aday Memur

Girmeyende vardı ama 300 yine değildir


es-deniz, 2 hafta önce - Alıntıya git

KUZ03 den 24 kişi giriyor 12 alınacak. Sınavda sınıfta 4 kişiydik.

13 Eylül 2017 22:02

es-deniz
Aday Memur

KUZ03 den 24 kişi giriyor 12 alınacak. Sınavda sınıfta 4 kişiydik.


saidceylan, 2 hafta önce - Alıntıya git

Ooooo bizim sınıf kalabalıktı ama yarım saate çıkanlar oldu

13 Eylül 2017 22:05

parmak
Memur

KUZ03 den 24 kişi giriyor 12 alınacak. Sınavda sınıfta 4 kişiydik.


saidceylan, 2 hafta önce - Alıntıya git

Kuz03 Den bende girdim ve yanımda bir arkadaşım daha vardı... Bizim sınıfta boş yer yoktu ve herkes sınava girdi... Saidceylan 4 kişi dediğin kuz 03 den mi?

13 Eylül 2017 22:05

klavyesiz123
Aday Memur

arkadaşlar taktir edersin ki hepimiz bu sınava çok çalıştık. ben en azından kendi adıma konuşayım bu sınava baya bir çalıştım. Eğer birileri yanlış sorulara rağmen bu sınavı geçmişse demekki benden daha çok hak ediyordur. Tek üzülmeceğim konu eğer geçemezsem kadro boş birilerine gitmeyecek. Nasip Allah hakkımızda en hayırlısını versin

13 Eylül 2017 22:15

saidceylan
Aday Memur

Kuz03 Den bende girdim ve yanımda bir arkadaşım daha vardı... Bizim sınıfta boş yer yoktu ve herkes sınava girdi... Saidceylan 4 kişi dediğin kuz 03 den mi?


parmak, 2 hafta önce - Alıntıya git

Diğerleri Kuz 03 mü bilmiyom. Yan sınıfta 3 kişi vardı diğerleri genelde doluydu

13 Eylül 2017 22:26

saidceylan
Aday Memur

arkadaşlar taktir edersin ki hepimiz bu sınava çok çalıştık. ben en azından kendi adıma konuşayım bu sınava baya bir çalıştım. Eğer birileri yanlış sorulara rağmen bu sınavı geçmişse demekki benden daha çok hak ediyordur. Tek üzülmeceğim konu eğer geçemezsem kadro boş birilerine gitmeyecek. Nasip Allah hakkımızda en hayırlısını versin


klavyesiz123, 2 hafta önce - Alıntıya git

Tecrübe avantaj oldu. Ukks amaç ezberlerken ekonomi, çevre, beşeri sermaye, fiziki altyapı, ilçe yeg diye madde içinde tek kelime ezberledim bitti. İç kontrol sorusunda maddeleri rehber, kontrol sistem, usulsüzlük diye ezberledim ve cevap hepsii. Bu şekil çalışma verimli oldu. Ipard hariç kendime guvenıyodum 50-100 soru arası 43 net var sadece ıpard zorlafı

13 Eylül 2017 22:29

Alpereng
Aday Memur

Arkadaşlar uzman alani karışık yapildi. Siniflarda her bolumden adaylar vardı galiba.

13 Eylül 2017 23:07

law36
Aday Memur

65 netim var yine de umudum var. Aslında yoktu 2015 yılı sınav yorumları ilham kaynağı oldu dayanışma olmuş sorular iptal edilmiş öteleme falan filan puanlar artmış

13 Eylül 2017 23:34

SahinThe16th
Aday Memur

Bu sınavda 55 üstü yapan herkes mülakata kalacak gibi gözüküyor şu anda. Ama mülakat ne derece eleyici olur o konuda fikrim yok. TKDK herkesin tecrübe ettiği gibi hak yemeyen bi kurum. Birşeyler yolunda gitsin diye fazlasıyla çabalıyorlar. Ama kurumun eleman ihtiyacı azalmış politikası değişmişse 200 kişi almayadabilirler. Herşey muallakta şu anda bence... Fazlada konuşmanın manası yok. Oturup beklemek en iyisi.

13 Eylül 2017 23:45

es-deniz
Aday Memur

Bu sınavda 55 üstü yapan herkes mülakata kalacak gibi gözüküyor şu anda. Ama mülakat ne derece eleyici olur o konuda fikrim yok. TKDK herkesin tecrübe ettiği gibi hak yemeyen bi kurum. Birşeyler yolunda gitsin diye fazlasıyla çabalıyorlar. Ama kurumun eleman ihtiyacı azalmış politikası değişmişse 200 kişi almayadabilirler. Herşey muallakta şu anda bence... Fazlada konuşmanın manası yok. Oturup beklemek en iyisi.


SahinThe16th, 2 hafta önce - Alıntıya git

Eleman ihtiyacının arttığını düşünüyorum fetodan atılanlar çok bu kurumda Avrupa birliği ile ilişkiler için diyorsanız zaten inişli çıkışlı 1959 dan beri girdik gireceğiz diye uğraşmışız 81 ilede kurumun genişletileceği düşünülünce bence personel ihtiyacı dahada artacak

14 Eylül 2017 00:00

saidceylan
Aday Memur

65 netim var yine de umudum var. Aslında yoktu 2015 yılı sınav yorumları ilham kaynağı oldu dayanışma olmuş sorular iptal edilmiş öteleme falan filan puanlar artmış


law36, 2 hafta önce - Alıntıya git

Mülakatta görüşürüz kardeşim ekleme olur 70 geçersin.

14 Eylül 2017 00:13

law36
Aday Memur

Mülakatta görüşürüz kardeşim ekleme olur 70 geçersin.


saidceylan, 2 hafta önce - Alıntıya git

Sağol kardeşim Allah razı olsun bu sefer gecmeni cok isterim . Belliki çok caba sarf etmişsin. Bende 2014 te hazırladım daha iyi çalıştım sinav ertelendi iptal oldu falan .

14 Eylül 2017 00:15

Eemmuhendisi
Aday Memur

Arkadaşlar uzman alani karışık yapildi. Siniflarda her bolumden adaylar vardı galiba.


Alpereng, 2 hafta önce - Alıntıya git

bizim siniftada 1 kisi girmedi sadece. ilk yarim saatte kimse cikmadi. son yarim saatte cikanlar oldu ki son yarim saate benimde sinavim bitmisti. sinifin hepsi bizim bolumse yandik gitti. herkes abanmis demektir :))

14 Eylül 2017 07:48

Yokartiklann
Aday Memur

bizim siniftada 1 kisi girmedi sadece. ilk yarim saatte kimse cikmadi. son yarim saatte cikanlar oldu ki son yarim saate benimde sinavim bitmisti. sinifin hepsi bizim bolumse yandik gitti. herkes abanmis demektir :))


Eemmuhendisi, 2 hafta önce - Alıntıya git

Aynen bizim sınıfta tamamen doluydu.ilk yarim saatin sonunda sadece 1 kişi çıktı bende dahil herkes son dk ya kadar kaldık giren sayısı sınava cagirilanlara çok yakındır ancak 3 5 kişi gelmemistir.

14 Eylül 2017 10:09

ecemgokce
Aday Memur

Alakasız fakat içişleri bakanlıgının alım sonuçları acıklanmış. 49 la ankaraya atanmış birisi.. ben 85 küsürle hakkarıye atanamazken..

14 Eylül 2017 10:36

Alpereng
Aday Memur

Alakasız fakat içişleri bakanlıgının alım sonuçları acıklanmış. 49 la ankaraya atanmış birisi.. ben 85 küsürle hakkarıye atanamazken..


ecemgokce, 2 hafta önce - Alıntıya git

Ne alımı

14 Eylül 2017 11:41

Grkndiablo
Memur

Alakasız fakat içişleri bakanlıgının alım sonuçları acıklanmış. 49 la ankaraya atanmış birisi.. ben 85 küsürle hakkarıye atanamazken..


ecemgokce, 2 hafta önce - Alıntıya git

Benim de 87 küsürdü .İstanbul Yedegim

14 Eylül 2017 12:08

molkan
Aday Memur

Bu sınavda 55 üstü yapan herkes mülakata kalacak gibi gözüküyor şu anda. Ama mülakat ne derece eleyici olur o konuda fikrim yok. TKDK herkesin tecrübe ettiği gibi hak yemeyen bi kurum. Birşeyler yolunda gitsin diye fazlasıyla çabalıyorlar. Ama kurumun eleman ihtiyacı azalmış politikası değişmişse 200 kişi almayadabilirler. Herşey muallakta şu anda bence... Fazlada konuşmanın manası yok. Oturup beklemek en iyisi.


SahinThe16th, 2 hafta önce - Alıntıya git

sınavdaki soruların özentisiz, tartışmalı, alakasız, kimsenin bilemeyeceği soruların yer alması daha önceden çalışmış bir metodun ürünü, tkdk eskiden biliyosunuz cemaat ın hakim olduğu bir kurumdu, kuruma kim girse cemaat referansı ile girerdi, ayrıca sınav sorularında kendi adamlarının bilerek diğerlerinden daha fazla not almasını sağlayacak üstte bahsettiğim metotlar uygularlardı.

yakşalık 10 yıldır bu kurumun sınavlarına ilgi duyarım bir kaç tanesine de girdim, kimi iptal edilip yeniden yapıldı, kimi 5-10 soru iptal edilip alıma sebeb oldu ama yöntem hiç değişmedi.

yani bu kurum hiç . "TKDK herkesin tecrübe ettiği gibi hak yemeyen bi kurum" değil, mazisi sınav iptalleri, soru iptalleri ile dolu olan bir kurum

bu zamanında fetö-cemaat yöntemiydi, istedikleri kendi adamlarını alamayacakları bir sonuç ortaya çıkarsa sınavı iptal ederler, olmadı soruyu iptal ederler. sadece kendi adamlarının bileceği sorular sorarak diğerlerinden öne geçmesini sağlayan metotları vardı

klavyesiz rumuzlu arkadaş iyi niyetiyle şunu yazmış ""arkadaşlar taktir edersin ki hepimiz bu sınava çok çalıştık. ben en azından kendi adıma konuşayım bu sınava baya bir çalıştım. Eğer birileri yanlış sorulara rağmen bu sınavı geçmişse demekki benden daha çok hak ediyordur. Tek üzülmeceğim konu eğer geçemezsem kadro boş birilerine gitmeyecek. Nasip Allah hakkımızda en hayırlısını versin""

ancak katılmadığım şey şu: fetö metoduyla kimsenin yapamayacağı sorularla sınav ... iyi bir sınav-ölçme değerlendirme yöntemi olamaz. kazananlarda diğerlerinden daha iyi olamaz.

sözün özü ben bu sınavın bu kadar kötü niyetli sorularla yapılıyor olmasından dolayı ciddi şüphelerim var. bu kadar sıradışılık-tesadüf.... tesadüf olamaz.

14 Eylül 2017 12:56

Alpereng
Aday Memur

sınavdaki soruların özentisiz, tartışmalı, alakasız, kimsenin bilemeyeceği soruların yer alması daha önceden çalışmış bir metodun ürünü, tkdk eskiden biliyosunuz cemaat ın hakim olduğu bir kurumdu, kuruma kim girse cemaat referansı ile girerdi, ayrıca sınav sorularında kendi adamlarının bilerek diğerlerinden daha fazla not almasını sağlayacak üstte bahsettiğim metotlar uygularlardı.

yakşalık 10 yıldır bu kurumun sınavlarına ilgi duyarım bir kaç tanesine de girdim, kimi iptal edilip yeniden yapıldı, kimi 5-10 soru iptal edilip alıma sebeb oldu ama yöntem hiç değişmedi.

yani bu kurum hiç . "TKDK herkesin tecrübe ettiği gibi hak yemeyen bi kurum" değil, mazisi sınav iptalleri, soru iptalleri ile dolu olan bir kurum

bu zamanında fetö-cemaat yöntemiydi, istedikleri kendi adamlarını alamayacakları bir sonuç ortaya çıkarsa sınavı iptal ederler, olmadı soruyu iptal ederler. sadece kendi adamlarının bileceği sorular sorarak diğerlerinden öne geçmesini sağlayan metotları vardı

klavyesiz rumuzlu arkadaş iyi niyetiyle şunu yazmış ""arkadaşlar taktir edersin ki hepimiz bu sınava çok çalıştık. ben en azından kendi adıma konuşayım bu sınava baya bir çalıştım. Eğer birileri yanlış sorulara rağmen bu sınavı geçmişse demekki benden daha çok hak ediyordur. Tek üzülmeceğim konu eğer geçemezsem kadro boş birilerine gitmeyecek. Nasip Allah hakkımızda en hayırlısını versin""

ancak katılmadığım şey şu: fetö metoduyla kimsenin yapamayacağı sorularla sınav ... iyi bir sınav-ölçme değerlendirme yöntemi olamaz. kazananlarda diğerlerinden daha iyi olamaz.

sözün özü ben bu sınavın bu kadar kötü niyetli sorularla yapılıyor olmasından dolayı ciddi şüphelerim var. bu kadar sıradışılık-tesadüf.... tesadüf olamaz.


molkan, 2 hafta önce - Alıntıya git

Hocam kesinlikle kasıt var bunda şüphe yok. Bakalım sonuclar gelsin ne yapilmaya calisiliyor gorecez

Toplam 1194 mesaj
«474849505152535455565758»
ANKET
Sizce, kamuda liyakat var mı?