Editörler : Adversarysmtvs
11 Eylül 2017 17:26

kpssFobia
Şef

Hem çalışıp hem a grubuna çalışan ya da önceden çalışmış ve a grubundan atanmış var birileri var mı?

Benim için onların çalışma yöntemlerini öğrenmek daha faydalı olacak...

11 Eylül 2017 21:17

hukuk2017temiz
Aday Memur

Hem çalışıp hem a grubuna çalışan ya da önceden çalışmış ve a grubundan atanmış var birileri var mı?

Benim için onların çalışma yöntemlerini öğrenmek daha faydalı olacak...


kpssFobia, 2 hafta önce - Alıntıya git

çalışmaya inanç varsa gerisi kişinin harekete geçmesi ve adımlaması ..h.sonu dershaneyi öneririm h.içi akşamları çalışma ve tekrarlar( 3-4 saat) dershane programına bağlı kalalım derim ...2dönem ortası dersler biter ve hazır konuma gelmelisiniz...son 1 ay kamplar,2 deneme,çıkmış sorular gerisi ya nasip

12 Eylül 2017 22:43

kimene09
Aday Memur

hukuktan a kadro yayınları mı yoksa 657 yayınevini mi önerirsiniz?

12 Eylül 2017 23:55

Snc61
Aday Memur

hukuktan a kadro yayınları mı yoksa 657 yayınevini mi önerirsiniz?


kimene09, 2 hafta önce - Alıntıya git

A kadro kesinlikle

13 Eylül 2017 09:45

tuba921
Aday Memur

Hem çalışıp hem a grubuna çalışan ya da önceden çalışmış ve a grubundan atanmış var birileri var mı?

Benim için onların çalışma yöntemlerini öğrenmek daha faydalı olacak...


kpssFobia, 2 hafta önce - Alıntıya git

bende çalışıyorum a hazırlanmaya başladım akşamları ve haftasonu çalışmayı düşünüyorum inş olur hakkımızda hayırlısı

13 Eylül 2017 11:51

dallaway
Aday Memur

Gk gy hiç çalışmadım iktisat ve hukuk ağırlıklı gittim maliye okuduğumdan maliye bi nebze kolaydı. Muhasebem kötüydü bi onunda dezavantajını gördüm. Ders seçmeyerek ilerlemek önemli.


Snc61, 2 hafta önce - Alıntıya git

Maliye bölümünü önerir misiniz yoksa işletme daha mı avantajlı

Atama ve iş imkanı olarak

13 Eylül 2017 11:57

Kubbb
Aday Memur

Arkadaşlar merhaba bende bu yıl Çeko dam mezun oldum. dershaneye gitmeyerek bu süreci evde tamamlayacağım ancak bi kaç sorum olacak alan Sınavı'nda bir çekocu olarak çözeceğim dersler hangileri bir çok araştırma yaptım ama net bir bilgiye ulaşamadım yardımcı olursanız sevinirim.

16 Eylül 2017 21:58

ebrmutlu06
Aday Memur

Maliye bölümünü önerir misiniz yoksa işletme daha mı avantajlı

Atama ve iş imkanı olarak


dallaway, 2 hafta önce - Alıntıya git

Hocam genel anlamda maliye söylenir ama puan olmadan hiçbir işe yaramıyor ikisi de...aynı düzeyde bence.....okuyun kaliteli bir dershaneye yazılıp çok iyi puan alarak önünüze çıkan engelleri aşmaktır....Ankara bu işin merkezi

16 Eylül 2017 22:04

HARHUN HARHUN
Aday Memur

girmek isteyecğeiniz kurumun personela alımına göre değişir

17 Eylül 2017 16:27

Snc61
Aday Memur

Maliye bölümünü önerir misiniz yoksa işletme daha mı avantajlı

Atama ve iş imkanı olarak


dallaway, 2 hafta önce - Alıntıya git

Kpss yi düşünüp soruyorsan maliye tabikii daha çok işin içinde işletme genellikle özel sektöre yönelik

18 Eylül 2017 13:13

kpssFobia
Şef

bende çalışıyorum a hazırlanmaya başladım akşamları ve haftasonu çalışmayı düşünüyorum inş olur hakkımızda hayırlısı


tuba921, 2 hafta önce - Alıntıya git

Ben de akşamları ve haftasonları çalışıcam mecburen ama henüz başlayamadım dershaneler ekim sonu gibi başlıyoruz diyor hep süre yetecek mi onlarla gidersem ondan da emin olamıyorum...hayırlısı artık

20 Eylül 2017 06:49

Alex3333
Aday Memur

Peki tecrubelerinizden faydalanacağimiz bize yol gösterecek yaptığı programı ile başarılı olmuş arkadaşlardan LÜTFEN PROGRAMLARINI PAYLAŞMASINI İSTİYORUZ.

20 Eylül 2017 18:59

lavinya94

İktisada yeni başlıycam sıfırdan başlayanlar için bi kaynak önerir misiniz? Yüksel bilgiliyi duydum ama

21 Eylül 2017 13:51

Aragog
Aday Memur

İktisada yeni başlıycam sıfırdan başlayanlar için bi kaynak önerir misiniz? Yüksel bilgiliyi duydum ama


lavinya94, 5 gün önce - Alıntıya git

Kendin calisacaksan Erdal Unsal'dan sasma.İktisat bilgin sifir ise

İktisata giris

Mikro iktisata giris

Makro iktisata giris

Mikro iktisat

Makro iktisat seklinde bir siralama izleyebilirsin.Temelin varsa girisleri atlayabilirsin.

Yuksek Bilgili falan ezberci adamlar.Ezber bilgiyle 15 neti gecemezsin.

Mikro-makro halledildikten sonra kalkinma,buyume ve uluslararasi iktisata gecilebilir.

Yuksek Bilgilinin karsilastirmali iktisat okullari iktisadi dusunce tarihi konusunda iyi bir kitap bir tek bunu oneririm Yukselden.

Soru cozumu ise kesinlikle cikmis kaynaklara takili kalinmadan olabildigince cok ozgun soru cozulmelidir.Ayni kitabi 2 3 kere cozmek gibi bir hataya dusmeyin hicbir ise yaramaz.Soru ezberlemek,sadece cikmis soru cozmek insani basariya goturmez.

21 Eylül 2017 15:46

fehmetmekgerek
Şef

SANA VURULDUM BİNNUR

Toplam 35 mesaj
ANKET
Sizce Türkiye, Kuzey Irak'taki referandumdan dolayı, askeri müdahalede bulunmalı mı?