Editörler : Cüneyt Barışoglu
10 Kasım 2017 15:29   


Güvenlik sorusturması olumsuz oldugu mahkeme kararıyla öğrendim

Evet arkdslar mahkeme bu asamaya geldi ve savunma yapıcaz sorusturmamın olumsuz oldgnu bilgi ve belgeleri milli savunma bakanlığı mahkemeye göndermis ordam dilekce yoluyla savunma yapmak için istedik elimize ulastı

1: sahıs hakkında herhangi bir bulguya rastlanılmamıstır

2kardeş.... Kullanmak için uyusturucu madde kullandıgı 2007 20011 yılları arasında islem yapıldıgı

3 Amcası Oglu yasadısı örgütle mühazir oldugunun belirtildigi ve 2014 yılında parada sahtecilik sucundan 3 yıl 4 ay hapis cezasına carptırıldıgı

Yani demem oki 3.4 hatta 5 derece akrabalar dahi arastırılıyor herhangi bir bulguya rastlanıldıgı zaman iliskiniz kesiliyor allah için hak için benim bu sahısla iliskimi tespit etsinler bende yargılanmaya hazırım ayrıca basvuru klavuzunda aynen söyle diyor

Bakanlar kurulu kararıyla basta feto pkk dais olmak üzere bütün terör örgütleriyle kendisi annesi babası eşi ve kardeşlerinden herhangi birinin iltisakı veyahut irtibatı bulunmamak.

Hal böyle iken bu olay tamamen keyfi kararlar degilmi aynı sekilde benim gbi 100lerce insan var ve gülünc olanı ise mahkeme yürütmeyi durdurmaya red veriyor ama dava devam ediyor beni 5 ay egitim gördüm bu benim onurumla gururumla oynamak ben vatanımı Milletimi seviyorum bu hususlarda bu duygularda basvurmus oldugum serefli Türk silahlı kuvvetlerınden atılmak ve En kötüsü hain terör örgütleriyle bir kaseye koyulup atılmak allah için bunlara biri dur desin ne anayasaya ne hukuka uyusmuyor Islam hukukuna hiç uymuyor tamam keyfi kararlar veriyorlar elemek için adam eliyorlar

10 Kasım 2017 15:42

alikotay
Memur

Kardes bence senin durum asıl olarak abinle ilgili. Amcaoglunu da eklemisler sonradan diye düşünüyorum. Abin hapiste yattı mı?

10 Kasım 2017 15:52

Garmas
Aday Memur

Hayır yatmamıs denetimli serbestlik almıs sadece 10 yıl önce olmus yine basvuru klavuzunda sadece terör olayında Anne baba kardeş diyor

10 Kasım 2017 16:04

AYans yok
Memur

Önceden işe aldıktan sonra güvenlik soruşturması yapıyolardı şimdi hem basvuruda hemde işe aldıktan sonra yapılıyor. Bir şey sormak istiyorum belki bizi güvenlik soruşturmasıyla elediler mülakattaki puanıda ona göre verdiler bu bilgiye ulaşamazmıyız . Yani ben gs ile elendiysem nasıl öğrenicem. Mahkemeye gitsem veya emniyet güvenlik soruşturmasının nasıl çıktığını öğrenebilirmiyim

10 Kasım 2017 19:44

balkesli.123
Aday Memur

Kardesim dediklrne katlyorum Allah yardimcn olsun anliyorum derdinden. Isin zor gibi gozukuyo.

12 Kasım 2017 12:29

Heys
Aday Memur

Aklıma takılan birşeyi sormak istiyorum pomemdeki güvenlik daha mı detaylı oluyor diyelim başka kurumda memurluk kazandk ordaki güvemliktwmi aynı şeklde oluyor pomemden çok elenen olunca acaba daha mı titiz davranılıyor diye düşünmeye başladm

12 Kasım 2017 14:50

Olduolacakya
Aday Memur

Saçmalığa bak yaa. Allah bile hiçkimseyi başkasının sucundan yargilamazken bunların yaptığı şimdi ne oluyor. Ne biçim bi döneme denk geldik anlamıyorum

12 Kasım 2017 17:40

Garmas
Aday Memur

Isin kötüsü mahkeme benim savunmamı almadan benim yürütmeyi durdurmaya red veriyor demekki talimat var bunlara böyle birsey olabilirmi ya yargı herseyin üzerindededir türkiyede adam kalmaz ya benim bu sahıslarla alakam yok nasıl oluyor bu is sacmalık insan nasıl dayanır buna

12 Kasım 2017 18:16

Olduolacakya
Aday Memur

Isin kötüsü mahkeme benim savunmamı almadan benim yürütmeyi durdurmaya red veriyor demekki talimat var bunlara böyle birsey olabilirmi ya yargı herseyin üzerindededir türkiyede adam kalmaz ya benim bu sahıslarla alakam yok nasıl oluyor bu is sacmalık insan nasıl dayanır buna


Garmas, 1 hafta önce - Alıntıya git

Idare mahkemesi red eder zaten.ama inşallah danistayda olması gereken karar verilir ve hakkınızı alırsınız

12 Kasım 2017 21:11

Policeman15
Aday Memur

Arkadaşım siz kazandıktan sonra mı güvenlik olumsuz oldu

12 Kasım 2017 23:26

Garmas
Aday Memur

Tabikide ben kazandım egitime girdim mezun olmama 11 gün kala ilişiğim kesildi hani suc sahsiliği vardı kim amcası Oglu yüzünden eleniyor ya güvenlik sorusturmasımı degisti bizimmi haberimiz yok sırf akrabalık var diye bütün akrabaya kırmızı cizgimi atıyorlar bu yeni olmaya basladı 14 temmuzdan sonra bu sekilde atılmalar oldu demekki talimat var hukuk devleti burası ya

12 Kasım 2017 23:36

Heys
Aday Memur

Hocam kaçıncı dönemi kazanmıştınz

13 Kasım 2017 00:13

balkesli.123
Aday Memur

Kardesm ozeldn yazablrmsn bisey danisicaktm sana ?

13 Kasım 2017 00:15

balkesli.123
Aday Memur

Kardesm ozeldn yazablrmsn bisey danisicaktm sana ?


balkesli.123, 1 hafta önce - Alıntıya git

Garmas?

13 Kasım 2017 09:38

Garmas
Aday Memur

Garmas?


balkesli.123, 1 hafta önce - Alıntıya git

Profilini görmeye izin yok diyor kardeşim

13 Kasım 2017 11:15

balkesli.123
Aday Memur

Profilini görmeye izin yok diyor kardeşim


Garmas, 1 hafta önce - Alıntıya git

Ayni sekilde bende sana yazicktm oyle bi durumla karslstm

13 Kasım 2017 11:49

seferihisar6565
Aday Memur

Hangi okuldan uzaklaştırıldın?Pomem değil miydi?

13 Kasım 2017 21:14

Garmas
Aday Memur

Yok kardeşim astsubaylıktan

15 Kasım 2017 07:57

Olduolacakya
Aday Memur

Yok kardeşim astsubaylıktan


Garmas, 1 hafta önce - Alıntıya git

Hocam msj atabilirmisiniz bana sizinki kapalı da

15 Kasım 2017 09:32

Garmas
Aday Memur

Sizinde profil kapalı

15 Kasım 2017 13:52

Olduolacakya
Aday Memur

Sizinde profil kapalı


Garmas, 6 gün önce - Alıntıya git

Msj attim hocam

Toplam 21 mesaj
ANKET
Sizce Ankara'da yapımı devam eden Ankapark projesine devam mı edilmeli?