Editörler : Cüneyt Barışoglu
14 Kasım 2017 16:54   


Emniyet binası içerisine gıda otomatı koymak istiyorum

Arkadaşlar anadoluda bir ilçede sivil memur olarak görev yapıyorum. ilçe emniyetin içinde kantin yok çevresinde market kafe tarzı birşe yok. gece gündüz çalışan personel su bile bulamıyor.artı gelen vatandaşta aynen ihtiyacı olan birşeyi bulamıyor. acaba kendim gıda otomatı alsam emniyet içerisinde işletsem nasıl bir yol izlemem gerekiyor ?

14 Kasım 2017 17:35

shark21
Aday Memur

İstanbulda çoğu şubede vardı eskiden şimdi bilmiyorum ama izin alıp firmalarla gorusurseniz onlar yeterli müşteri potansiyeli görürse getirip makineleri bırakıyorlar haftada bir ürün dolduruyorlar en önemlisi amirinizden izin almanız gerekiyor..

14 Kasım 2017 19:21

black_black
Şube Müdürü

İstanbulda çoğu şubede vardı eskiden şimdi bilmiyorum ama izin alıp firmalarla gorusurseniz onlar yeterli müşteri potansiyeli görürse getirip makineleri bırakıyorlar haftada bir ürün dolduruyorlar en önemlisi amirinizden izin almanız gerekiyor..


shark21, 1 hafta önce - Alıntıya git

Adam ticaretini yapacak. Gececi grubu dusundugu icin soylemiyor ;)

14 Kasım 2017 20:23

hacı naber ya 553
Genel Müdür

sen devlet memurusun hocam, gelir getirici başka bir iş yapman yasak. hele hele kendi kurumunun içinde bu işi yapmak istiyorsun. oldu olacak emniyetin otoparkını da işlet.

14 Kasım 2017 23:08

Çaba5
Aday Memur

sen devlet memurusun hocam, gelir getirici başka bir iş yapman yasak. hele hele kendi kurumunun içinde bu işi yapmak istiyorsun. oldu olacak emniyetin otoparkını da işlet.


hacı naber ya 553, 1 hafta önce - Alıntıya git

Emniyeti otoparkını nasıl işletecez kardeş

15 Kasım 2017 00:00

Ragnarfloki
Aday Memur

Kardeş İnan senden yer işgal parası isterler (:

15 Kasım 2017 00:16

djcanteen
Memur

İzin verilirse eşinin amcanın teyzenin eniştenin üzerine al koy devam "güzel fikirmiş bende bi kahve otomatımo koysam"

15 Kasım 2017 02:16

polturkpol
Aday Memur

Emniyet olarak milli emlak müdürlüğünden olur aldıktan sonra kira mukabilinde diye biliyorum mevzuat busekilde

18 Kasım 2017 17:46

lejyonel
Aday Memur

tşkler polturkpol ben zaten kendi adıma yapmayı düşünmüyorum esnaf bir akrabamın üzerinden kira öd

18 Kasım 2017 18:32

Aslanbey1453
Şef

Milli Emlak veya İl Emniyet Lojistik birimleriyle irtibata geç ihale usulü, yada Dayın varsa yaparsın:)))

18 Kasım 2017 18:34

Yun Zhau
Aday Memur

Bu hızla ogs kgs de korsunuz.

18 Kasım 2017 18:35

Aslanbey1453
Şef

Yedirmezler garibana:)))

Toplam 11 mesaj
ANKET
Sizce Ankara'da yapımı devam eden Ankapark projesine devam mı edilmeli?