Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : iren17
01 Haziran 2007 21:35  


eczacı ve diş hekimi atamaları.

atamalar hakkında düşünceleriniz,merak ettikleriniz,ve diğer herşey...

04 Haziran 2007 01:40

le_vent

bu diş hekimi atamaları gösteriyor ki devletimiz gerçekten diş hekimlerini zerre kadar adamdan saymıyor.4/B sözleşmeli olarak ki bu en kötü özlük haklarına sahip memuriyet diş hekimi atamaları bence tam bi fiyaskoyla sonuçlanacak.

eğer bir gün sağlık bakanı diş hekimi olursa bu da ütopya sadece belki diş tabiplerinin de bir değeri olduğu (sağlık bakanlığı bünyesinde)anlaşılır.

benim tahminim 1350 diş hekimi kadrosuna 350-400 arası hekim yerleşir.

onlarda yeni mezun ne yapsam acaba diyenler bide işleri kötü olanlar bir de doğuya tayin olup batı ya dönmek isteyenler.

ben 657 li bi dişhekimi olarak böyle düşünüyorum bilmem haksız mıyım acaba.

eczacıların durumunu hiç bilmiyorum

04 Haziran 2007 02:08

le_vent

kpss yle alım yapılmayacağı belli oldu.

ama benim fikrim diş hekimleri de kpssye girmeli.zaten çok az kişi alıyorlar 657 li olarak yılda 50-60 kişi.kpss olursa en azından kura olmaz torpil olmaz hakeden kişiler girerler devlete.

04 Haziran 2007 15:28

dtdtdt

ben de 4924 e tabi sözleşmeliyim.bizimki bundan biraz daha avantajlı.eleman temininde güçlük çekilen yerlere almışlardıya bi ara..maaşımız normal memurdan daha yüksek ve emekli sandığına tabiyiz.fakat tayin yaptıramıyoruz.acaba 4 b ye geçsek avantajlı olurmuyuz ya çok kararsız kaldık...

04 Haziran 2007 15:34

zsag

atama bölgeleri hakkında bilgisi olan varmı.ankara 1, bölge urfa 5, bölge.bunların etkisi maaşamı oluyor.

04 Haziran 2007 17:35

zephyr

4b li diş hekimlerinin kendi muayenehanelerinde çalışma izinleri var mı? bilgisi olan yazarsa sevinirim...

04 Haziran 2007 17:41

dr.muhsin

4b li diş hekimlerinin başka yerlerde çalışma izni yok ve muayene açamazlar.

04 Haziran 2007 19:08

xangoch

4-b ye geçilmesi bence iyi olmaz.4924le kadroya alınabilir...

04 Haziran 2007 20:29

merlineowyn

Selam arkadaslar

Ben şu an özel olarak calısan bir dişhekimiyim.Bu atamalara basvurcam ama torpil rol oynuyormudur yoksa gercekten kura ile atama oluyormudur merak ediyorum.Bir arkadasım kura deniliyor ama liste direkt torpile göre bilgisayardan cıkarılıyor dedi.Ne diyorsunuz?

05 Haziran 2007 01:27

helen06

4/B YE GEÇMEYİ DÜSÜNMÜYORUM ...DAHA KISITLI İMKANLAR VERİYO VE VERİLEN HAKLAR DAHA AZ..

05 Haziran 2007 01:28

helen06

ACAMAZ

05 Haziran 2007 19:11

eczacıyım

Atamalardan sonra becayiş yapmak isteyen eczacı arkadaşlar bir konu başlığı açtım, paylaşımlarınızı bekliyorum.

http://forum.memurlar.net/topic.aspx?id=277492

06 Haziran 2007 14:52

dt_le_vent

kura çekiminde diyelim ki 5000 kişi başvurdu.1350 kişi alınacak.ilk önce 5000 kişinin içinden bi 1350 kişi seçiliyor bunlar tercihlerine göre yerleştiriliyor.eğer hala boş yer kaldıysa ondan sonra kalan kişiler arasından tekrar boş kalan yerlere kura çekiliyor.

bunlar bilgisayarda otomatik olarak yapılacak aynı gün de açıklanıyor zaten.

bunu e-dishekimi.net te okudum.eczacı arkadaşların kurası da aynı şekilde olur herhalde

09 Haziran 2007 00:44

xangoch

Kura mantığı şudur...

a yerini birinci tercihine yazanlar arasında kura çekilir,yoksa 2 sonra 3.4.5...

sonra b yerine geçilir orası içinde 1.tercihine yazanlar arasında kura çekilir,sonra2.,3.,4.,5.

eğer bu işlemler sonunda boş kalan yerler varsa genel kuraya başvurupta yerleştirilemeyenler(genel kuraya katılmak isteyenler tabi) atanır.yani üstteki mantıkla değil

09 Haziran 2007 10:16

doktor5230

(Kura mantığı şudur...

a yerini birinci tercihine yazanlar arasında kura çekilir,yoksa 2 sonra 3.4.5...

sonra b yerine geçilir orası içinde 1.tercihine yazanlar arasında kura çekilir,sonra2.,3.,4.,5.

eğer bu işlemler sonunda boş kalan yerler varsa genel kuraya başvurupta yerleştirilemeyenler(genel kuraya katılmak isteyenler tabi) atanır.yani üstteki mantıkla değil)

Bu şekilde çekildiğine eminmisiniz yoksa sizin mantığınız mı öyle söylüyor sayın editör 2003 senesinde sağlık bakanlığında çekilen kuraya katılmıştım sizin dediğiniz gibi olmamıştı ilk gün 1200 kişinin katıldığı bir kuraydı 120 kişyi torbadan çıkardılar ertesi gün bu torbdan çıkan 120 kişi tercihlerine göre sonrada boş kalan yerlere göre yerleşmişti.

09 Haziran 2007 13:36

xangoch

Ayrıntılı Bilgi İçin : Ömer ŞAHİN Birim Sorumlusu

0312 585 17 80 ? 585 17 81 ? 585 17 82

10 Haziran 2007 00:32

esma-nur1

sayın editörüm bende 4924 lü bir dişhekimiyim bu atamalar için kararsız kaldım özlük hakları çok kafamı karıştırdı sizde 4924 lülerin kadroya alınması olasılığını söylemişsiniz bunun bir dayanağı varmı yoksa iyimser bir tahminmi

10 Haziran 2007 15:46

dtdtdt

evet ya ben de çok kararsız kaldım.4924 ten 4 b ye geçme konusunda.acaba kadro filan bir duyum aldınızmı editör arkadaş....

11 Haziran 2007 20:54

xangoch

bizim burada konuşulan bu.eşit işe eşit maaş olayından yola çıkılarak hukuki düzlemde itirazla var.gayet mantıklı.aynı işi yapan aynı maaşı alır.aynı maaşı alanlar aynı statüde olur mantığına dayandırılıyor iddialar...

13 Haziran 2007 12:35

deniz3421

Askerlik tecil hakkım bitti, temmuzda yedek subay olarak askere gideceğim. Sağlık bakanlığının 4/B sözleşmeli personel alımına diş hekimi kadrosu için başvurabilirmiyim.

17 Haziran 2007 18:37

dasel

selamlar...

haziran ayında alınacak diş hekimleri için bu sene mezun olanlar da kuraya dahil mi?kesin bilgisi olan var mı?

Toplam 51 mesaj