Editörler : AdversaryCüneyt Barışoglu
«5939594059415942594359445945594659475948594959505951
29 Kasım 2016 00:17

kartalkibar

gece gece platforma bi bakayım dedim içim karardı herşeyin hayırlısı derken zaman da geçiyor bu gidişle dağ fare doğuracak

29 Kasım 2016 10:48

sulhib

benim aldigim duyuma gore milli tarim mevcut ziraat muhendisleriyle surdurulecekmis..

29 Kasım 2016 11:26

huseyinozenn
Benim aldığım duyuma göre milli tarım projesi milli olmaktan çıkartılıp uluslararası olacakmış. Tövbe tövbe. :) Olm bakanın kendisi 2016 içinde alım olmayacak ama 2017'de bir çalışmamız olacak dedi. Daha sayım çalışmaları yeni bitti. Bi durun yahu. 5 aralık 10 aralık arasında bütçe meclise gelecek. Bakanın o zaman kesin sayı söyleyeceğini tahmin ediyoruz. Herkes bir şey diyor. Sakin olalım. :)
29 Kasım 2016 14:18

kartalkibar
29 Kasım 2016 17:49

kartalkibar

arkadaşlar ; dün aldığım kesin bilgiye göre FARUK ÇELİK değişecek, yerine tekrardan MEHDİ EKER geçecekmiş.


ZİRAAT2134, 6 gün önce - Alıntıya git

yakın zamanda mı yoksa referandumdan sonra mı değişme ihtimali var ?

29 Kasım 2016 17:50

lesson

TARİH ÇIKABİLECEK SORULAR

https://www.youtube.com/watch?v=D_e7tsRj5C4

29 Kasım 2016 20:10

ZİRAAT2134

yakın zamanda mı yoksa referandumdan sonra mı değişme ihtimali var ?


kartalkibar, 5 gün önce - Alıntıya git

referandumdan önce değişecekmiş . bugünde başka biri söyledi değişeceğini. umarım değişmez

30 Kasım 2016 12:44

vetkara

lan ve Bütçe Komisyonu Başkanlığına Görüşülmekte olan 2017 Yılı Merkezi Yönetim Bütçe Kanunu Tasarısı?nın 4?üncü maddesine bağlı (İ) işaretli cetvelin (II) numaralı bölümünün ?Kamu Görevlilerine İlişkin Toplam Atama Sayısı Sınırları? başlıklı sütununun ilk cümlesinden sonra gelmek üzere aşağıdaki cümlenin eklenmesini arz ve teklif ederiz. Musa Çam (İzmir) Utku Çakırözer (Eskişehir) Kadim Durmaz (Tokat) Bihlun Tamaylıgil (İstanbul)

?Ayrıca 190 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin ek 7 nci maddesinin birinci fıkrası kapsamında serbest memur kadrolarına Kültür ve Turizm Bakanlığı arkeolog ve sanat tarihçisi kadrolarına 2.000, Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığına 20.000 kadro tahsis edilmek üzere yapılabilecek toplam atama sayısı sınırı 22.000 adettir.?

BAŞKAN ? Sayın Bakan, önergeye katılıyor musunuz?

MALİYE BAKANI NACİ AĞBAL (Bayburt) ? Katılamıyoruz Sayın Başkanım.

BAŞKAN ? Sayın Çam?

MUSA ÇAM (İzmir) ? Sayın Bakan, bu bütçe görüşmeleri süreci içerisinde bütün bakanlıklarda görev yapan veyahut da görev yapmak isteyen birçok üniversite mezunu bize ve AKP milletvekilleri dâhil olmak üzere gerek telefon mesajı gerekse mail ortamında binler ce geliyor. Dün mesela Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığının bütçesini görüşüyorduk, yüzlerce, binlerce ziraat mezunu, veteriner ve gıda mühendisi bizleri mesaj bombardımanına tabi tuttu. Bu insanlar okullarını bitiriyor, dört yıllık, beş yıllık fakültelerden mezun oluyorlar, piyasada iş bulamıyorlar ve Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığının kadro açmasını talep ediyorlar. Dün Bakana da söyledik, Maliye Bakanlığı bize bütçe ayırırsa biz de kadro tahsis ederiz, bu konuda ihtiyaçlarımız da var diyor. Dolayısıyla, işin patronu sizsiniz, özellikle Millî Eğitim ve Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı dâhil olmak üzere, Kültür Bakanlığı dâhil olmak üzere, arkeologlar dâhil olmak üzere; onların önümüzdeki dönemlerde kadro ihdaslarına ihtiyaçları var. Maliye Bakanı olarak bu konuda çok pinti davranmayın, biraz daha cömert davranın, eli açık davranın; bu kadroları ihdas edin diyorum. Teşekkür ediyorum.

BAŞKAN ? Teşekkür ederim. Sayın Bakanın katılmadığı önergeyi oylarınıza sunuyorum: Kabul edenler? Etmeyenler? Kabul edilmemiştir.

30 Kasım 2016 12:46

vetkara

arkadaslar halen daha tarım bakanı böyle tarım bakanı söyle diyenler.iyi okusun

önergeye hayır demiş.

NEYİN KAFASINI YASIYOR BU MİLLET..

30 Kasım 2016 15:03

muhendisziraatcı

arkadaşlar aralıkta bizim bakanlık hiç alım yapmayacak mı moral falan kalmadı artık talepleri boşamı topladılar herkes farklı bir şey söylüyor

30 Kasım 2016 15:31

Badbooks

arkadaşlar 5 bilemedin 10 gün içinde herşey belli olur hadi hayırlısı bakalım

30 Kasım 2016 16:20

kartalkibar

aralıkta tek tük anca alır büyük sözleşmeli alıma odaklanmalıyız

30 Kasım 2016 22:00

huseyinozenn
http://www.kamumuhabiri.com/tigem-2017de-kpss-yazili-sinavla-personel-alacak.html Boş muhabbet yerine bunu tartışalım.
30 Kasım 2016 22:08

huseyinozenn
01 Aralık 2016 21:36

serhad_
Bugünler önemli hadi twitterda etkin olalım #FarukÇelikAtamaMüjdesi @farukcelikcomtr #50işletmeye1zıraatmühendisi #GTHB20BİN bastıralım
03 Aralık 2016 10:50

DHeMLy-CHaY

aldığım duyumlara göre, şubat ayında 20.000 ziraat mühendisi, 10.000 veteriner hekimi, 15.000 gıda mühendisi, 20.000 su ürünleri mühendisi ve çeşitli tekniker ve teknisyen alımları olacak. yine bir başka kaynaktan aldığım duyuma göre, faruk çelik görevi kesinlikle bırakıyor ve yerine naci ağbal geliyor. yine aldığım duyuma göre 2017 ortasında bir 50.000 daha alım olacak. vs vs kimseyi işsiz bırakmayacak hükümetimiz, duyumlar bunu gösteriyor. ŞU DUYUM ALDIM DİYE İNSANLARA UMUT VEREN İNSANLAR, NEYİN KAFASINI YAŞIYORSUNUZ LAN SİZ, KİMSİNİZ Kİ BÖYLE ŞEYLERİ BİLECEKSİNİZ, BOŞA OKSİJEN KAYBINDAN ÖTE BİR ŞEY DEĞİLSİNİZ!!! BİTMEDİNİZ

03 Aralık 2016 19:23

mkdiyar21
Lan kendini bi halt sanan angutlar. siz kendinizi ne saniyorsunz da gelip burada duyum duyum aldm diye yirtinip sallamasyon yapiyorsunuz. kimden duyum ald?n?z lan siz.sizin gibilerin Bu kadar eli uzun olsayd? bu forumda olmazdi.
Toplam 119017 mesaj
«5939594059415942594359445945594659475948594959505951
ANKET
Siyasi duruş olarak kendinizi nasıl tanımlarsınız?