Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : Adversarykjhu
«5637563856395640564156425643564456455646564756485649
25 Mayıs 2015 14:08

sekeroglan

sistemi duzenlemek, yasa koymak devletin gorevi.. o hakki verirsen kisi hakkini arar kardes.. keza baskasinin hatasini diger nesile odetnek sistemden anlamadigini gosterir.. onlar koyde kalmak istemiyorsa ki bole bise yok onlar koyde meslegine yakisir yasamak icin ugras veriyor o ayri konu..


carssi3838, 3 gün önce - Alıntıya git

mesleğıne yakısır uğras vermekte nedır yaa?? köyde kalmak meslege yakışmıyor mu yanı. madem öle mesleğe yakısır bişi arıyorsanızda atama olsun koye gıderız asarız keserız demeyeceksınız.. ben köyde yasayan hemsire ebe ımam doktor bıle gordum. 4 senede okudum ve hıc bı hoca veya kıtap yazmıyordu koyde yasamak zıraate aykırı dıye. önce şu egolarınız yenınde sonra atama bekleyın

25 Mayıs 2015 14:14

sekeroglan

sistemi duzenlemek, yasa koymak devletin gorevi.. o hakki verirsen kisi hakkini arar kardes.. keza baskasinin hatasini diger nesile odetnek sistemden anlamadigini gosterir.. onlar koyde kalmak istemiyorsa ki bole bise yok onlar koyde meslegine yakisir yasamak icin ugras veriyor o ayri konu..


carssi3838, 3 gün önce - Alıntıya git

burda konusmak kolay gıdınde bı ilçe tarımda calısan muhendıslere bakın muhendıs demeye bın şahıt ıster. adamı sankı zorla getırmısler gıbı. farklı ıillerın farklı ilçe tarımlarına gıttım özellıkle erkek muhendıs arkadaşlar çok hayatından bezmıs gıbı. şimdi dıyeceksınız her yer aynımı dıe bılemem heryerı ama gordugum böyle.. ilçe tarımdakıler kaymakam ve ılce tarım mudurunun onayla ilçede kalıyorlar. köylere gidiyorlar sune kontrolu vb için ama gitmek için gidiyorlar. arabadan tarlaya bakıp bunda sune yok falan dıyorlar.

Toplam 112962 mesaj
«5637563856395640564156425643564456455646564756485649