Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : çağındeniz**sude**Chasca
03 Ekim 2007 18:07  


Kapalı
Macırlar (Göçmenler) Derneği

    Son Sayfaya Ulaşmak İçin Tıklayınız...    

forumdan her ilin her semtin her bölgenin bi başlıı warken bisimde başlığımıs olsun bisde burada toplanalım topraklarımm ::)))

:=)

03 Ekim 2007 18:09

mavi-öğretmenn

tamam bre...ben damladım bile...:)) biz iyice eski macırlardanız... ama macırız işte...

03 Ekim 2007 18:10

super girl
Kapalı

ollleeeyyy !!!! hoşgelmişin topraaağıım way naber ??? neresindensin kaç göçmeniii ???

03 Ekim 2007 18:16

mavi-öğretmenn

iyiyim sağolun...biz balkan harbinden...anneannem anlatırdı küçüklüğümde oralarda neler yaptıklarını,nasıl geldiklerini...anam sağolsaydı sorardım ama ...:))) benim pek bilgim yok...

03 Ekim 2007 18:16

yasemin01
Yasaklı

mrb lar arkadaşım,,

bende göçmenim..sen nerenin göçmenisin?

03 Ekim 2007 18:18

super girl
Kapalı

biz bulgaristan göçmeniyis teee dedimin annesigil göçmüşler türkiyeye :))) ama sülalede bi ben benserim büyükbabaanneme sarışın mafi göslüymüş oda rahmetli toprağım :)))

03 Ekim 2007 18:21

mavi-öğretmenn

biz de bulgaristandan da neresininden olduğumuzu bilmiyom...biz de de var sarışınlık ve renkli gözlülük...

03 Ekim 2007 18:29

super girl
Kapalı

gitmeyi çok istiom bulgaristanaaa gider warmı ???

03 Ekim 2007 18:36

.AYKIZ.
Kapalı

:)) itiraf ediyorum burdaa.. benimde bi tarafım gçmen

03 Ekim 2007 18:52

mavi-öğretmenn

ben sınırına kadar gidebildim...:)))

03 Ekim 2007 20:19

super girl
Kapalı

:(( bide ben gidebilsem

03 Ekim 2007 20:50

yasemin01
Yasaklı

Bende Bulgaristan göçmeniyim..Atalarımız 1890 yılında Şümnudan gelmişler..Ve Ceyhana yerleşmişler..

03 Ekim 2007 20:54

super girl
Kapalı

hoşgeldin yasemin topraam :)))

03 Ekim 2007 21:15

topalkartal
Kapalı

şumnu mu?

oranın adını duydum ben :)

dedemin babası kurtuluş savaşı zamanlarında gelmiş..

03 Ekim 2007 21:28

super girl
Kapalı

topal kartal tanıom ben seni daa öncede konuştuk senlen topraammışın bee

03 Ekim 2007 21:42

topalkartal
Kapalı

nerde konuştuk super gırl? başka bi nickle mi konuştun yoksa.. ben seni hatırlamıyorum :(

03 Ekim 2007 21:47

super girl
Kapalı

burdaan demem :)) he başka bi nickle sen passenger falan iştee

03 Ekim 2007 21:48

neffer
Yasaklı

Ne olursan ol yine bana gel :)

Nasılsınız arkadaşlar

03 Ekim 2007 21:50

2 ekmek 1 kısa LM
Kapalı

ahanda bende macırım..:)

03 Ekim 2007 21:51

super girl
Kapalı

söle bakem lm nerden macırsın ??

03 Ekim 2007 21:52

topalkartal
Kapalı

peki super gırl.. :)

neffer iyiyiz seni sormalı

Toplam 14649 mesaj
12345678910111213»
ANKET
1 Mayıs sizce Taksim'de kutlanmalı mı?



Grup Vizyon