Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : muhtesem32iren17ters köşe
09 Kasım 2007 19:11  


Yasaklı
nişan pohçasına neler konulur????

bilen varmı arkadaşlar nişan pohçasına neler koymak gerekir

09 Kasım 2007 19:13

Souleymanou
Kapalı

nişanlanıyormusun?

Hayırlı Olsun Mavi...

09 Kasım 2007 19:13

!hazel!
Kapalı

Bilmiyoruz.Keine ahnung.))

09 Kasım 2007 19:13

.AYKIZ.
Kapalı

:))) acayip angarya bi iş....

09 Kasım 2007 19:13

"mavi33"
Yasaklı

kısmetse evet neler almak gerekir biliyormusun

09 Kasım 2007 19:15

"mavi33"
Yasaklı

öyle ama aykız olmasa olmaz yanii

09 Kasım 2007 19:16

!hazel!
Kapalı

Nişanı kız evi yapar.

09 Kasım 2007 19:17

BAY-M
Kapalı

mavi demek sende nişanlanıp gidecen buralardan..olsun be..

peki ben kimi beklicem bu yaz..

)))))))))))))9..........

09 Kasım 2007 19:17

"mavi33"
Yasaklı

hazel onu biliyorum benim sorduğumnişan pohçası hazırlanıyor yaaa onda neler almak gerekir

09 Kasım 2007 19:19

su_al
Kapalı

nişan pohçası mı deniyor yoksa bohçası mı?

09 Kasım 2007 19:19

"mavi33"
Yasaklı

sofiiii

bende kim beni bu arkadaş listesine ekleyen diyorum

09 Kasım 2007 19:20

!hazel!
Kapalı

Hayırlı olsun ve Allah tamamına erdirsin.

Nişan bohçasına ne konacağı aslında tamamen size kalmış. Bu konuda otör olan anneme göre ise

Geline elbise, terlik (bohçaya ayakkabı konmazmış), parfüm (eskiden kolonyaymış), sabahlıklı gecelik takımı, havlu (veya hamam takımı), makyaj takımı, iç çamaşırı

Damata gömlek, kravat, terlik, havlu( veya hamam takımı), traş takımı, parfüm, çorap, iç çamasırı

Anneye başörtüsü (yemeni), seccade, havlu, terlik, iç çamaşırı, elbise veya bir elbiselik kumaş, çorap

Babaya gömlek, havlu, terlik, iç çamaşırı, seccade, namaz takkesi, çorap gibi...

Kardeşlere ise benzer şekilde.

Hamam takımı neyi kapsıyor bende bilmiyorum benim bildiğim kadarıyla sen erkek için erkekte senin için hazırlıcak.erkeğin akrabaları içinde ufak tefek şeyler hazırlaman lazım bohçaya koyacaksın.işte babasına çorap kardeşlerine annesine bişeyler.o da aynı şekilde senin ailen için.sen erkeğin bohçasına işte traş losyonu traş takımı parfüm vs.koy o da sana öle makyaj malzemesiydi parfümdü falan.ya da hazır öle setler var satılan kutular içinde bi çeyizciye girip alın en iyisi

09 Kasım 2007 19:21

BAY-M
Kapalı

ahahaaa..

biz unutmayız arkadaşları ..

ilkönce kaydederiz..

hayırlı olsun mavi kız..

yürekten kutluyorum..

mutluluk hep sizle olsun..

12 tane bebeniz olsun..

09 Kasım 2007 19:22

"mavi33"
Yasaklı

hazel bildiğim kadarıyla sadece ben nişanlıma alacam o da bana alacak aileler düğünde ayrı bohça yapılıyor diye biliyorum genede çok sağol

09 Kasım 2007 19:23

.AYKIZ.
Kapalı

:))

damata içinde envai çeşit bişiler bulunan bi sandık... en ince ayrıntısına kadar... ortalama 200-250 milyona onu ahlledersin...

anneye ya diktirmesi için kumaş yada etek-triko, seccade, tesbih, patik, lif, yemeni, havlu tabi 1 karış havlu kenarıolmassa olmas:)))çorap anımsadıklarım bunlar

babaya gömlek markaya göre fiyat değişio, yine yukarda yazılanların bi çoğu onada...

ananeye deye babaneye dedeye yine gömlekten kumaşa ve yukarda sayolanların tamamı...

bohcalar için renkli tüller çıkmış,, işli bohcalara konulduktan sonra kurdala süsüyle bağlıosun bohcaları:)))

ha bide ne diolar söz tepsisi...

damat ın masrafı daha çok oluyo tabi:)

09 Kasım 2007 19:23

rven
Yasaklı

oo çok sey var yaf koyacak :)

09 Kasım 2007 19:24

BAY-M
Kapalı

aykız ve rven ..

gelin bu arada size de nişan yapalım..

eheheeeee..

aradan çıkın yani..

09 Kasım 2007 19:25

"mavi33"
Yasaklı

çok bilgilendirdin f8 sağol en bilgilerinlee

off ne çok şey var

09 Kasım 2007 19:26

.AYKIZ.
Kapalı

bay m kaybol:)))

daha yenice arkadaşa hazırladık:)))haaaa bide baklava götürüyor kız tarafı:)

09 Kasım 2007 19:28

"mavi33"
Yasaklı

baklavayı niye götürüyorum onlar bana getirsin

09 Kasım 2007 19:30

mor.mürekkep
Kapalı

Nişanda sadece damada bohça hazırlanırmış,anneme sordum cevap veriyor..:)))

Gömlek,kravat,iç çamaşırı,çorap,mendil,terlik,havlu,parfüm...Bohça da iğne oyalı olacakmış ve valize konularak verilmesi gerekiyormuş,poşete konmazmış :))) Annemden iletiyorum bunları...

Nişan için bu kadar..Diğer yazılan şeyler düğünde hazırlanacak olan şeylermiş..

Toplam 66 mesaj
ANKET
Cemaate yakın polislere yapılan operasyonu;