Yandex.Metrica
Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : buşraçağındeniz**sude**
11 Kasım 2007 10:49  


********** "EN ROMANTİK EVLİLİK TEKLİFİ NASIL YAPILIR" **********

arkadaşlar yazanlardan ricam ayrıntıtlı bilgi versinler.

bu arada kopya çekip yapanlar olacaktır haberiniz olsun.

yazanlara şimdiden teşekkürler.

11 Kasım 2007 13:03

karınca18

güzel bir yüzük alıp. yüzüğü bir buket çiçeğin içinde vermek iyi bir fikir gibi geliyoooooooo

11 Kasım 2007 13:10

mavi1903
Kapalı

Ne uğraşırsınız böyle gereksiz şeylerle,

Mail atıp, benimle evlenirsen buyur gel daireye gidelim diyecen,

yok evlenmezsen ben de başkasını bulurum diyecen :))

11 Kasım 2007 13:12

heyt
Kapalı

yada iyi bir çikolatayla giriş yapabilirsin:P:P:P:P:P

11 Kasım 2007 13:13

karınca18

oo ii valla öle kızlar varsa heber verin

yani böyle kabul edecek kızlar varsa iyi yani

11 Kasım 2007 13:20

heyt
Kapalı

tabi tabi olmazmııııııııııııııııı

11 Kasım 2007 13:26

karınca18

bişey denemiştim aslında

küçük bir gümüşlük aldım içine de güzel bir yüzük

yüzüğü kırmızı gül yapraklarının arasına koydum.

gümüşlük açılınca gül yapraklarının arasından yüzük görünüyo.

tabii bu esnada söylemeniz gereken sözler var onuda ihmal etmiyosunuzzzzzzz.

11 Kasım 2007 13:27

heyt
Kapalı

ehhee vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay süpermişşşş

seni alan yaşadı beeaaa

11 Kasım 2007 13:29

___duru___

romantik ormantik ne farkederki sonucta aynı anlama gelmiyormu.bazen bayanlarda cok doyumsuz olabiliyor.ben evleniyorum demek yeterlidir benim için.ama diyen yok

11 Kasım 2007 13:38

masume

arkadaş benden sana güzel bi taktik.kızı eve davet edersin,evin her tarafını kırızı gül yaprakları ve mumlarla donatırsın tabi ki kendi ellerinle yemek yapıp masayı donatırsın romantik bir müziğide unutmamalı.yemekleri yedikten sonra (hastaneye gitmeden önce :) ) önünde diz çöker evlenme teklif edersin.

11 Kasım 2007 13:38

karınca18

ya şu nasıl arabadasınız mesela cd den romantik bir şarkı açıp, dışarı çıkıyosunuz ve onun kapısını açıp diz çöküyor ve cebinizden çıkardığınız yüzüğü ona takdim ediyorsunuz. tabii ki bu arada sözler de var.

11 Kasım 2007 13:43

heyt
Kapalı

yavv kalbinin sesini dinleeeeeeeeeeeee ne diyorsa onu yap bence

11 Kasım 2007 13:59

karınca18

bana birisi böyle teklif etse bende kabul ederim

11 Kasım 2007 14:13

heyt
Kapalı

karınca varya birine teklif edeceksin galibaa bu kadar düşündüğüne göre başlık bile açmışsın ne güzel

11 Kasım 2007 14:15

death45.5
Kapalı

ben genelde sarhos edip teklif ediom.. normal kafayla kabul etmiceklerini biliom:)))

11 Kasım 2007 14:27

mavi1903
Kapalı

masume ve karınca18, bu dedikleriniz gerçekten yaparmısınız?

Merak ediyorum doğrusu :)

11 Kasım 2007 23:08

karınca18

valla ben birincisini yaptım

bu arada teklif edicem inşallah bu sefer kabul eder...

11 Kasım 2007 23:37

karınca18

aklıma bir fikir daha geldi

ama bunu uygulamak biraz zor.

kızın evinin önüne gitmek gerek. onun penceresinin altında durup, onu telefonla aramak ve pencerenin önünde olduğunu söylemek lazım. dala sonra da yüzüğü bir uçan balonla ona gönderip telefonda ama yüzünü görerek ona teklif edilebilir.

12 Kasım 2007 21:47

karınca18

yemekte içtiği şeyin içine atmak da bi yöntem ama hijyen açısından pek sağlıklı değil.

15 Kasım 2007 13:31

karınca18

selam arkadaşlar

sizinde dudak uçurtan teklifleriniz varsa onlarıda alalım lütfen.

18 Kasım 2007 21:13

karınca18

gncl

Toplam 20 mesaj
ANKET
Sizce mülakatla, daha liyakatli okul müdürleri mi atanıyor?