Editörler : Cüneyt Barışoglu
12 Ocak 2008 15:54   


!!!KADROLU İMAM-HATİP MAAŞI!!!

S.A değerli din görevlisi kardeşlerim...

acaba bu ay kadrolu imam maaşları ne kadar olur..

gecen ay 950 ytl di..(evli,cocuk yok)

bu ay ne kadar olur bilgisi olan arkadaşlar cevaplarsa sevinirim..

şimdiden tşk.ederim yorumlarınız için...

14 Ocak 2008 10:27

mr.3x
Memur

ayın 15 iolsun belli olur

acele etme

14 Ocak 2008 12:42

oral07
Aday Memur

BEN EVLİYİM ÇOCUK YOK 961 YTL ALIYORDUM ŞİMDİ MÜFTÜLÜKTE BAKTUM MALİYEDEN GELEN EVRAKLARA 1065 YTAL OLMUŞ

14 Ocak 2008 13:15

3n1k
Daire Başkanı

bekar bir kadrolu 980 lira

evli bir kadrolu 1070 lira

14 Ocak 2008 13:42

avareee
Genel Müdür

net heralde 1,65-70..

bu dediklerinize asgari geçim indirimi falan dahilmi?

14 Ocak 2008 15:05

oral07
Aday Memur

EVET

14 Ocak 2008 15:14

avareee
Genel Müdür

tşk.ederim..

kadrolu imamlar dengez tazminatı alıyorlarmıydı önceden hocam haberin varmı acaba?

14 Ocak 2008 21:18

oral07
Aday Memur

evet kardeş önceden 80 ytl denge tazminatı alıyorduk şimdi 111 ytl oldu

14 Ocak 2008 22:00

avareee
Genel Müdür

inş.dediğin gibi olur hocam bakalım yarın belli olacak net elimize ne kadar geçeceği...

cevaplar için tşk.ederim

14 Ocak 2008 22:03

md50
Kapalı

hayırlı yerlere harcayın inş.Allah cc. bin bereket versin

14 Ocak 2008 22:12

avareee
Genel Müdür

eyv.hocam tşk.ederim...ALLAH razı olsun..

düğün arefesindeyim hocam o yüzden soruyorum program yapmam lazım...

Toplam 10 mesaj