Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : uludaburak363
12 Haziran 2005 02:56  


Müdür yetkili öğretmen yaz tatilinde kaç saat ek ders alır?

ARKADAŞLAR; MÜDÜR YETKİLİ ÖĞRETMEN YAZ TATİLİNDE KAÇ SAAT EKDERS ALIR BU KONUYU İYİ BİLEN BİRİ VARMI BİR KAÇ KİŞİYE SORDUM FARKLI CAVAPLAR ALDIM BAZISI 18 DİYOR BAZISI DA 3 DİYOR ASLI NEDİR? DAYANAĞI İLE BİRLİKTE CEVAPLARSANIZ SEVİNİRİM.

12 Haziran 2005 08:08

konyazade

Müdür yetkili öğretmenin yönetim karşılığı aldığı ek ders ücreti bellidir. Bu da haftada 3 saate tekamül etmektedir. İsterseniz kanun ve igili esasları da buradan yazabilirim. Ama müdür yetkilinin okulda bulunmama yani bulunduğu okulu demirbaşlarıyla muhtara devredip tatil süresince izinli sayılabilme hakkı da var. TAVSİYEM TATİLİN KEYFİNİ ÇIKAR..

12 Haziran 2005 19:15

Darkblue06

Arkadasım okulu beklersen haftada 3 saat ek ders alırsın.Sakın 18 yazma ,yazan bir arkadas zimmet cıkardılar ve faizi ile geri ödedi,ve rezil oldu.

12 Haziran 2005 21:23

web

3 Saat alır hocam çünkü sınıf öğretmenlerinde ek ders süresi 12 saattir.2 Saat ders dışı planlama ve rehberlik adı altında veriliyor.1 saatte 10 saate 1 saat ek ders olarak veriliyor.Yani toplam 15 saat müdür yetkililik için verilen 3 saat ek ders var.Yaz aylarında öğrenci olmadığı için sadece 3 saat ek ders alabilirsin.

12 Haziran 2005 21:58

mürekkepçi

Haftada 18 saat ek ders alır ne eksik ne fazla tamıtamına 18 saat.

12 Haziran 2005 22:03

mürekkepçi

darkblue06 ne zimmeti hocam ben 4 yıl boyunca 18 saat yazdım ne geri aldılar ne de bir şey oldu.Yaz tatilleri dahil

12 Haziran 2005 22:09

konyazade

mürekkeçi hocam sağa sola yaz tatilinde 18 saat ekders aldığını söyleme sakın. Alabileceğin ek ders ücreti hiç tartışmaya yer bırakmayacak derecede açık şekilde ilgili kanun ve esasları belirleyen kararelarda mevcuttur. Bu da 3 saattir. Sana tavsiyem bu yıl yazma. Eğer farkedilirsen geçen yıllara da bakılır ve yasal faiziyle birlikte senden tahsil edilir. Zor durumda kalırsın. Selamlar...

12 Haziran 2005 22:20

mürekkepçi

benimle beraber çalıştığım ildeki bütün müd yet köy öğretmenleri parayı aldı bende aldım aradan 3 yıl geçti benden bir şey almadılar. Zaten bizim ek dersler inceleniyor ki biz ilçeye veriyorduk.ilçe mal müd 18 saat alır arkadaş. Türkiye 'nin her yerinde böyle

12 Haziran 2005 22:37

konyazade

Hocam ben de yöneticilik yaptım. Nasıl incelendiğini biliyorum. İnsanın yüzüne bakıp imzalayıp geçiyorlar. Ayrıca bütün yöneticilerimizin de yönetmelikleri bildiğini söylemek mümkün değil zaten. Yine de beniki sadece dostça bir tavsiye uyup uymamak sizin takdirinizde.

12 Haziran 2005 22:40

mürekkepçi

benim dediğim 4 yıl önceki mevzu şimdi değişmiş olabilr.Eğer öyleyse siz haklısınız. o zaman hafta da 3 saat ise köyde durmanın alemi yok. devret muhtara arkana bakmadan kaç

13 Haziran 2005 14:37

capulet

sanırım konyazede haklı

13 Haziran 2005 22:31

POLAT Aydın

gerı alamazlar. sadece son ıkı ayın kini alabılıler........................

15 Haziran 2005 12:46

dogan ceylan

Bu konuda konyazede'nin verdiği bilgiler doğrudur.

15 Haziran 2005 20:06

lazbeyi

3 saat alınıyo. Eğer kendi memleketinse orda da duruyosan yaz gitsin nolcak

Haftada 10 milyon kötü mü?

18 saataldığını söyleyen arkadaş nasıl aldı acaba. Mal müdürleri tam mal müdürüymüş demekki. Bordroyu hazırlayan altına imzayı koyanlara ne demeli.

Burada köyde çalışıp aynı zamanda buralı olan arkadaşlar 3 saat ekders alıyolar. Köye falan da pek gittikleri yok ama ilçede olduklarından kimse bi şey demiyo ödeniyo ücretleri.

16 Haziran 2005 10:57

Şeref IŞIK

müdür yetkili öğretmenler yaz tatilinde 6 saat ücret alırlar.

dayanak: Maliye Bakanlığı Bütçe ve Mali Kontrol Genel Müdürlüğünün 26.08.2004 tarih ve 19450 sayılı yazısı.

16 Haziran 2005 11:35

omercelikkol

Arkadaşlar bağımsız müdürlüğü bulunmayan ilköğretim okullarında sınıf öğretmenliği

görevi yanında yönetim hizmetlerini de yürüten müdür yetkili öğretmenlere, yarı yıl ve yaz tatillerinde

fiilen yerine getirdikleri ders görevlerinin bulunmaması nedeniyle, söz konusu Esasların değişik 6 ncı

ve 11 inci maddesinin (f/l) bendinde öngörülen ek ders ücretlerinin ödenmesi mümkün olmayıp, aynı

Esasların 10 uncu maddesinin (b) bendinde öngörülen haftada 3 saat ders niteliğinde yönetim görevi

karşılığı ek ders ücretinin, izinli ve raporlu bulundukları süreler hariç olmak üzere ödenmesi

gerekmektedir.

Milli Eğitim Bakanlığı Mevzuat Bültenine bakabilirsiniz

http://personel.meb.gov.tr/daireler/mevzuat/mevzuatlar/ek_ders_esaslari_bulten.pdf

16 Haziran 2005 13:33

Şeref IŞIK

Sayın müdür yetkili öğretmen arkadaşlarım;

Yukarda bahsettiğim dayanak metninin son parağrafı Şöyle:

"Bu itibarla, itilafların çözümü ve gereksiz yargılama gideri ödenmemesi bakımından 1.6.2004 tarihinden itibaren, 98/12120 sayılı Esasların değişik 11 inci maddesinde okul ve kurum yöneticileri için öğretim yılı süresince ödenmesi öngörülen Ders dışı hazırlık ve Planlama görevi karşılığı ek ders ücretlerinin, Milli Eğitim Bakanlığına bağlı tüm okul ve diğer eğitim kurumlarının eğitim ve öğretime kapalı olduğu yarıyıl ve yaz tatillerinde de ödenmesi gerekmektedir."

16 Haziran 2005 15:09

markos

bende köyde 4 yıl idacilik yaptım konyazedenin söyldikleri doğru.

17 Haziran 2005 14:52

Yiğitalp

Yönetmelikte ne ise o dur bu da arkadaşların dediği gibi 3 saattir. ama benim anlamadığım bir öğretmen" yönetmeliğe uymamasına karşın,ben 18 yazdım aldım, heryerde böyle yapılıyor nasıl der? Eğer sizin evraklarınızı yeterince birileri incelemiyorsa, sizin üniversite mezunu bir öğretmen olduğunuzdan doğru yaptığınnız kanısındandır. İncelenmiyor diye yönetmeliğe aykırı; bile bile haksız ücret almanın çalmadan farkı ne?

Toplam 18 mesaj
Grup Vizyon