Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : cihan27
13 Nisan 2008 23:29  


İl içi atanan öğretmen yolluk alır mı?

slm arkadaşlar bugün arkadaşlarla konuşurken il içi atamalardan bahsettik te.hemen hemen hepimiz istedik ve ilk sırada gibi bişeyiz.yanlız şunu merak ettik bir arkadaş istanbul da çatalcadan arnavutköye 35 km.bir arkadaş ise çatalcanın bir beldesinden merkeze 8 km istedi eğer bunların ataması olursa yolluk alırlar mı?alırsalarda ikisi yaklaşık ne kadar alırlar?şimdiden teşekkürler ilgilenirseniz seviniriz saygılar

14 Nisan 2008 08:09

reddsky

Bu ilçeler büyükşehire bağlıysa alamazsınız sayın hocam

14 Nisan 2008 08:11

reddsky

Unutmuşum ekleyeyim.Büyükşehir dışına atansanız bile ev taşımanız şart.Yoksa yolluk alamıyorsunuz artık.Maymun gözünü açtı:)

14 Nisan 2008 09:47

pomako

sayın hocam bildiğim kadarıyla silivri çatalca ve şile büyükşehire bağlı değil bu durumda değişin birşey olur mu

14 Nisan 2008 11:35

çınar
Yasaklı

buyuksehir belediyesi sınırları dısındaysa tabiki yolluk alırsınız hocam.

14 Nisan 2008 13:22

pomako

ya büyükşehir sınırları içi ve dışı nasıl açıkçası onuda tam bilmiyorum.ama birkez duymuştum çutulcu silivri ve şile büyükşehir dışında diye bunu bilen birileri varsede bu konuda bizi aydınlatsın teşekkürler

14 Nisan 2008 17:01

muhammed 97

Bir yıl ilçede çalıştıktan sonra bu sene valilik oluruyla il merkezinde görevlendirildim.

İl merkezinde ikamet ediyorum.Kadrom ilçede.İlçeden il merkezine tayinim çıktığında il merkezinde ikamet ediyorsun diye yolluk vermeme durumları olabilir mi?

14 Nisan 2008 17:03

hatip42

saydığınız ilçeler Büyükşehir Belediye sınırları içinde ise alamazsınız.

14 Nisan 2008 17:05

hatip42

sayın reddsky hocam

evin taşındığını nasıl takip ediyorlar?

bilgi verir misiniz?

14 Nisan 2008 18:36

pomako

sevgili arkadaşlarım hala büyükşehir içinde dışında diye yazıyosunuzda bu ilçeler içinde mi dışında mı bilen var mı yok mu yada nerden öğreenebiliriz ben sadece birkez kar tatili olduğunda duymuştum ama çatalca beldeden çatalca merkeze 8 km buna yolluk verir mi.eğer dışında ise ne kadar verir açıklık getirirseniz seviniriz bekliyoz valla

14 Nisan 2008 18:41

pomako

bide sevgili dostlarım şimdi istanbulu yeniden yapılandırıyolar bazı beldeleri başka ilçelere falan bağladılar.bunları nasıl çözecekler.mesela çatalcaya 7 km olan bir beldeyi 25km uzaklıkta ki büyükçekmeceye bağladılar.yasalaştı bu.şimdi oradaki arkadaşım büyükçekmeceden çatalcaya tayin istemiş gibi mi gözükecek.adam çatalcada çalışıyodu biranda büyükçekmeceli oldu.

istanbulun hangi ilçeleri büyükşehire bağlı değil onu net olarak öğrenebilirmiyim.teşekkürler

14 Nisan 2008 18:45

pomako

birde rakam alabilirmiyiz arkadaşlar varsayalım ki alabiliyorsak 8 km evli eş çalışıyor diğeride 25km aynı durumda ne kadar yolluk öderler bu konu baya önem kazandı da teşekkürler

14 Nisan 2008 20:58

bossbee1

Slm. İki yıl önce eşimin tayini çıktı. Çatalcadan İstanbul içine geldik. Biraz acele olduğu için yollukla ilgilenmedik. Neyse dönem sonunda benim de tayinim (eş durumuyla) çıktı. Ben ilişiğimi kesmeden önce Çatalca'dan yolluğumu aldım. Sonra eşimin yolluğunu alıp alamayacağımızı sorduğumuzda, şimdiki ilçemizdeki mal müdürlüğü ; Kendileri için farkeden bir şey olmadığını, okul müdürünün sorumluluğunda olduğunu ve onun onayıyla yapılmış bir yolluğu ödeyeceklerini söylediler. Doğal olarak okul müdürü de riske girmek istemedi. Benim aldığım yolluğu emsal gösterelim dedik. İlginç bir şeyle karşılaştık. Eğer benim yolluğumu emsal gösterirsek, bu durumda Çatalca mal müdürlüğünün bana verdiği yolluğu geri isteyebileceğini öğrendik. Çünkü mal müdürlükleri Defterdarlık müfettişleri dışında kimseye hesap vermiyor. Ve her ilçenin mal müdürülüğü kanunu farklı yorumlayabiliyor. Çünkü Çatalca idare olarak 3-4 sene öncesine kadar büyükşehir sınırları dışındayken, sonra sınırlar içine alındı. Ama Çatalca tayin isterken büyükşehir sınırları içinde midir ? Dışında mıdır? Sorarsanız inanın herkes farklı cevap verecektir. Siz en iyisi Çatalcadan ayrılırken yolluk yapılmasını talep edin ve yolluğunuzu almadan ilişkinizi kesmeyin. Milli Eğitim Müdür vekili en son Turgay AKYOL'du. Yardımcı olacaktır. Saygılar.

14 Nisan 2008 22:04

necdetyıldır

Yolluk ödemesinde esas,belediye sınırları dışına tayindir.Yalnız dikkat edilecek husus,farklı belediyeler de olsa aynı belediyenin hizmet alanında olmaktır.Bu durum dışında belediye sınırları dışına tayin yaptıran arkadaşlar yolluklarını mutlaka yaptırsın.

14 Nisan 2008 22:11

necdetyıldır

reddsky hocam bir konuda yanılıyor.Yolluk işlemleri ilişik kesmeden önce yapılabilir.Sizin evinizi taşıyıp taşımadığınıza bakılmaz.Ayrıca eviniz olmayabilir de.

15 Nisan 2008 10:48

sali33

Arkadaşlar.Büyükşehir sınırları içinde hiç bir zaman yolluk verilmez.Eğer İlçe çalışsanız dahi başka bir belediyeye veya beldeye taşındığınızda yolluk alırsınız.

Çatalca bildiğim kadarıyla İstanbul Büyükşehir belediyesi içinde değil dolayısı ile yolluk alır.

bossbee1 arkadaşım kim söylemiş ise yalan söylemiş.Eşinizde yolluk alır.Yalnız sizin kadar alamaz.

Yolluklar ya görevden ayrıldığınız okuldan alabilirsiniz.yada gittiğiniz okulda fark etmez .Burada en önemli etken mutemetlik hizmetlerine yapan memurda ve okul müdüründedir.

Yalnız müdürler risk almayı sevmez ama mal müdürlüğü ödedikten sonra hiç bir sorun çıkmaz.BAzı memurlarda iş yapmayı sevmez onun için savsaklar.

Pomako arkadaşım ne kadar yolluk alacağına gelince

(21 x yevmiye)+(Yevmiyenin %5 x Km) + Yol ücreti kadar yolluk alırsın Ayrıca çocuk varsa onlar içinde 11 yevmiye ve yol ücreti aşırsın.

Eşin için 21 x yevmiye)+(Yevmiyenin % 2,5 x Km) + Yol ücreti

yolluk alır

yevmiyeler 5 derecenin üzeri 20,50 2,3 ve 4 dereceler 21,50

1 derece 24 ytldir.

15 Nisan 2008 11:32

yazayaza

Belediye sınırları dışına yapılan tayinde,

şayet evini yani eşyanı, daha açık bir ifadeyle,tayin olduğun halde yine de belediye sınırları içerisinde oturmaya devam ediyorsan yolluk alamazsın.

15 Nisan 2008 15:50

dreamsky71

arkadaşlar gecen yıl 42 km için 424 ytl aldım..kendimle beraber 4 kişi için..saygılar..adam başı 110 civarı

15 Nisan 2008 16:31

kursat6167
Kapalı

1- kişi kendisi için günlük yevmiyenin 20 katı ( 2008 için 4den büyük derceli 5 ve üstü memurlar 20,50 civarı günlük ), aile fertlerinin her biri için 10 yevmiye alır.

2- Kişi kendisi ve ailesi için yol paralarını alır.

3- Kişi yevmiyenin yüzde beşinin kilometre ile çarpımı kadar yol parası alır.

Ev taşımaya gelince ( sitede daha önce yayınlanan Danıştay kararı var) kişi ev taşımadı ise para alamaz. burada esas olan beyandır. kişi talep eder parayı alır ancak aksi ortaya çıkar ise sonuçlarına katlanır. ceza, yasal faiz vb.

15 Nisan 2008 19:54

muhammed 97

Ev taşımayı bir yıl önce yapmışsam neden alamıyorum?Bir yıl önce alamadığım yolluğumu şimdi tayinim çıktığında talep etmemin suç oluşturmasını anlayamıyorum.

15 Nisan 2008 22:35

hafahyatri

arkadaşlar il içi atamalarda sabit bir taban ücret geçen sene 350 ytl idi. eşim 135 km ye 530 ytl almıştı. yani en 400 ytl civarı alınıyor.

Toplam 54 mesaj