Yandex.Metrica
Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : ulashyani diyorsun ki
14 Mayıs 2008 01:16  


yapı kredide --- staj

arkadaşlar yapı kredi bankasında yaz döneminde staj yapıcam bilenlerden ilerisi için tavsiyeler bekliyorumm nolur yardımcı olun nasıl davranmam lazım nelere dikkat etmem lazım yardımlarınız için şimdiden sağolun

16 Mayıs 2008 23:33

universiteli_19

MRB BAŞVURUYU NERDEN YAPTINIZ?

16 Mayıs 2008 23:36

universiteli_19

staj süresi ne kadar?

17 Mayıs 2008 23:05

BerKa35

çok dikkatli, aktif olmalısın...görev tanımı dışında bişey beklenmeyecek senden zaten sen yine de en azından öğrenmek için mümkün oldğunca yardım etmeye en azından sorup öğrenmeye çalış...şimdiden bikaç Ykb şubesine uğrayıp çalışma biçimini anlamaya çalışman faydalı olur bence, en azından kendini çok yabancı hissetmezsin..insanlarla ilişkilerini iyi tutmalısın(müşteriler, çalışanlar-ast,üst farketmeksizin-)...bu söylediklerim tüm bankalar için de geçerli...bence bu kadar :) başarılar..

18 Mayıs 2008 12:28

universiteli_19

berka arkadaş staj sonunda performans beyenilirse devamlı olarak kalmak söz konusu olabilirmi?

18 Mayıs 2008 13:43

BerKa35

evet kesinlikle mümkün devamlı olarak kalmak...okulu tamamlamış olman yeterli performansına ek olarak.

20 Mayıs 2008 18:25

zeynep_su

berk a cevapladığın için sağol dediklerini dikkate alacam emın ol. arkadaşlar staj süresi 1 ay bu arada.

Toplam 6 mesaj
ANKET
Sizce mülakatla, daha liyakatli okul müdürleri mi atanıyor?