Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : cihan27incir.receli
31 Mayıs 2008 12:51  


Kapalı
Tayin durdurma hakkında lütfen yardım!

İstek dışı atandım ,tayinimi dondurma ya da durdurma gibi birşey olabilir mi?Ya da istifa için prosedür nasıl olmalı...

Bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum lütfen!

31 Mayıs 2008 17:10

istidat

ZORUNLU HİZMETİNDEN DOLAYI ATANMIŞINDIR.

SEN BAŞVURMADIYSAN KURA İLE GÖNDERİLİRSİN.

ONUN DIŞINDA İSTEK DIŞI ATANMA SÖZ KONUSU OLAMAZ.

AYRINTI VERİRSEN YARDIMCI OLABİLİRİZ..

31 Mayıs 2008 21:39

proing82
Kapalı

zorunluya tabiyim evet puanımın yetersizliğinden dolayı urfa da bir köye atandım mdr gelme dedi resmen ortam iyi değilmiş tek branş öğretmeni benmişim okulda...

31 Mayıs 2008 21:49

supreme35

hocamla aynı durumdayım tercih dışı atanmak istemiyorum çıktığı halde tercih dışı atandım nasıl durdurabiliriz tayini yardım lütfen

31 Mayıs 2008 21:51

rsk1

durdurma iş zorunluya gidiyosanız mümkün değil.onun için ya istifa ya da devam başka yolu yok.

31 Mayıs 2008 22:10

uvz73
Yasaklı

İstifa et! Kesin sonuç,başka yolu yok ...

31 Mayıs 2008 22:13

supreme35

eee istifa edince nolcak hocam sonrası tekrar göreve nası döncem

31 Mayıs 2008 22:15

proing82
Kapalı

supreme35 nereye çıktı tayininiz?

31 Mayıs 2008 22:21

isikayhan
Kapalı

ilk göreve 31/07/2005'ten önce başladıysanız bilgisayar kurasıyla atanmış olabilirsiniz

31 Mayıs 2008 22:24

supreme35

istanbul a çıktı hocam

31 Mayıs 2008 22:26

proing82
Kapalı

çok da kötü değil bence gidip görün derim.

31 Mayıs 2008 22:28

uvz73
Yasaklı

Zorunlu hizmete tabiysen gideceksin hocam. Kısmet artık ne yapacaksın. Bakarsın korktuğun gibi olmaz. Benim doğu görevimde şehir iğrençti ama şeker gibi okulum ve çalışma arkadaşlarım vardı.

01 Haziran 2008 11:10

isikayhan
Kapalı

http://personel.meb.gov.tr/upload/2008%20Öğretmenlerin%20İller%20Arası%20kılavuzu.pdf

4.3.2. 11.06.2000 - 31.07.2005 tarihleri arasında göreve başlayan zorunlu çalışma yükümlüsü

öğretmenlerden;

? Zorunlu çalışma yükümlülüğü öngörülen il/ilçelerde hiç çalışmamış,

? Zorunlu çalışma yükümlülüğü öngörülen il/ilçelerde görev yaparken herhangi bir nedenle Birinci

Hizmet Bölgesi kapsamındaki illere (D ve E sınıf ilçeler hariç) yer değiştirenlerden zorunlu

çalışma yükümlülüğü;

a) 04.03.2006 tarihinden önce görev yeri değiştirilmiş ve göreve başlamış olanlardan bir yıl ve

daha fazla,

b) 04.03.2006 tarihinden sonra görev yeri değiştirilmiş ve göreve başlamış olanlardan ise altı ay

ve daha fazla

olanlar zorunlu çalışma yükümlülüğüne tabi tutulacaklarından, bu durumdaki öğretmenlerin İller

Arası İsteğe ve Zorunlu Çalışma Yükümlülüğüne Bağlı Yer Değiştirme Başvuru Formu ile başvuru yapması

sağlanacaktır.

Zorunlu çalışma yükümlülüğü için başvuru formu doldurmaktan kaçınan öğretmenler için, eğitim

kurumları müdürlerince tutanak düzenlenecek ve tercih yapılmaksızın başvuru formu onaylanacaktır. Bu

durumdaki öğretmenler, hizmet puanı yetersizliği nedeniyle tercihlerine atanamayanlarla birlikte bilgisayar

kurası ile zorunlu hizmet bölgelerindeki eğitim kurumlarına Bakanlıkça yerleştirileceklerdir.

6.1.3. Zorunlu çalışma yükümlülüğü nedeniyle yer değiştirme isteğinde bulunanlar, hizmet

puanı üstünlüğüne göre tercihlerine yerleştirilecektir. Bunlardan tercihlerine yerleşemeyenler ile başvuru

formu doldurmayanlar zorunlu hizmet bölgesindeki eğitim kurumlarına bilgisayar kurası ile Bakanlıkça

yerleştirilecektir.

01 Haziran 2008 12:34

ELT54

Slm, 1. bolgede suremi tamamladığımdan zorunlu hizmetimi yapmam için tercih dısı olarak Elazığa tayinim cıktı.Esimde benle beraber tayin istedi ancak o, 1 sene once eşdurumundan yanıma geldiği için (oda zorunlu gorevini yapmadı) tercih dışı atanmadı. Zaten ona zorunlu olarak tayin iste de denmemişti. O yine eski okulunda yani Sakarya'da. Şimdi ben tayinimi onu mazeret göstererk durdurabilirmiyim, yada yeni gorevime başlayıp hemen buyaz eş durumundan sakaryaya geri gelebilirmiyim. Teşekkurler.

01 Haziran 2008 14:50

ucturedi

sayın hocalarım ben bursadasağlık özründen dolayı çalışıyordum. annem felçli. bu il dışından gebzeye tain istedik eşimle birlikte. başvuruma raporumu ekledim ve aynı zamanda da tercih dışı atanmak istemediğimi belirttim. onlarda beni saolsunlar. urfaya istek dışı göndermişler. bu atamayı durdurabilirmiyiz.acaba. bana acil bir şekilde yardım edebilirseniz çok sevinirim. Allaha emanet kalın

01 Haziran 2008 19:33

supreme35

sayın hocam tercih dışı atanmak istemediğini belirtipte kurayla atanan sadece sen değilsin bir sürü arkadaş var bu nasıl oldu anlamadım bunun tek bi yöntemi var hepimiz birlik olup hakkımızı arayalım. Nasıl olurda önce tercih dışı seni atamayacağız deyip sonra atar bu adamlar ya bu durumdaki arkadaşlardan destek bekliyoruz. KENETLENELİM!!!

01 Haziran 2008 19:40

ucturedi

bir önceki durumumu belirtmiştim syın hoclarım ben idare mahkemesine dava açıp bu konuda yasal hakkımı korumak istiyorum bu şkilde ataan arkadaşlarada bunu tavsiye ederim hakkımızda hayırlısı olsun inşallah

01 Haziran 2008 19:46

isikayhan
Kapalı

bu yıl 11.06.2000 - 31.07.2005 tarihleri arasında göreve başlayan zorunlu çalışma yükümlüsü öğretmenler zorunlu hizmete atandı, ne kadar görev süresinin olduğunun önemi yok

01 Haziran 2008 19:49

supreme35

isikayhan hocam bunu biliyoruz bizim mücadele verdiğimiz konu tercih dışı atanmak istemiyorum ifadesine rağmn tercih dışı atanmış olmamız

01 Haziran 2008 20:11

isikayhan
Kapalı

supreme35 hocam zaten böyle olacağı kılavuzda yazılanlardan belliydi. anlatamadım gitti. 3 yılı doldurma diye bir şey yok. siz büyük ihtimalle askerliği öğretmenliğe başladıktan sonra yaptınız, bu yüzünden "3 yılım dolmadı o yüzden atanmamam gerekirdi" diye düşünüyorsunuz, ama öyle bir durum yok. yani ilk göreve 31/07/2005'ten önce başladıysanız bilgisayar kurasıyla atanacaksınız:

6.1.3. Zorunlu çalışma yükümlülüğü nedeniyle yer değiştirme isteğinde bulunanlar, hizmet

puanı üstünlüğüne göre tercihlerine yerleştirilecektir. Bunlardan tercihlerine yerleşemeyenler ile başvuru

formu doldurmayanlar zorunlu hizmet bölgesindeki eğitim kurumlarına bilgisayar kurası ile Bakanlıkça

yerleştirilecektir.

01 Haziran 2008 20:39

proing82
Kapalı

D.P.T.T.P.K

Sizi terbiyeli olmaya davet ediyorum...Sizin nasıl üniversite mezunu ve öğretmen olduğunuza hayret ediyorum , konuşmalarınıza dikkat edin...

Toplam 21 mesaj
ANKET
MEB, 8 yıllık öğretmeni rotasyona tabi tutacak, okulunu değiştirecek..