Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : buşraçağındeniz**sude**
27 Ağustos 2008 19:43  


Madem Ayrılmaktı Senin Muradın Neden Beni Ateşlere Yandırdın...

Neden neden neden....

27 Ağustos 2008 19:45

Ey YaR
Kapalı

vicdansız :D

27 Ağustos 2008 19:46

sezübi
Kapalı

elimden üzülme demekten başka bişey gelmez...

senin de elinde değil üzülmemek...

:((

27 Ağustos 2008 19:49

zararziyan

Bende ki sevginin bir gün beni zehirleyeceğini hiç düşünmemiştim...

27 Ağustos 2008 19:51

sezübi
Kapalı

herşeyde bir hayır vardır böyle düşün...

27 Ağustos 2008 19:55

nur__

sana bişe deyimmi en fazla 1 ay sürecek şimdi geberiosun biliorum ama 1 ay sonra dicenki anaaaaaaaa hayat varmış o ne ya öle nerdesin napıosun niye benim haberim yok bundan ne zaman gelcen ne zaman gitcen niye gitcen soruları yok artık en önemlisi telefonla uyumucaksın şimdi gözün telefonda ama 1 ay sonra telefonunu evde unutmaya başlıcaksın ve bu inanki inanılmaz bir haz ve şuan agresifsen 1 ay sonra çok mutlu olacaksın bak vallahi.... barışırsanda bilemem orasını...

27 Ağustos 2008 19:59

zararziyan

aylar bitti nereyse yıl olacak:((

olmuyor hiç biri olmuyor...

ama gerçekten sevgimden dolayı zehirlendim...

27 Ağustos 2008 20:00

nur__

aynı ortamdamısınız sürekli görüyomusun

27 Ağustos 2008 20:03

zararziyan

yok aynı ortamda değiliz....

27 Ağustos 2008 20:05

zararziyan

bir zamanlar aynı okuldaydık..

27 Ağustos 2008 20:08

nur__

şimdi görmüyomusun yani bu kadar bağlayan nedir hiç bağlantın yoksa

27 Ağustos 2008 20:10

zararziyan

verdiğim emek, göznuru, alınteri bağlayan bunlar sanırım...

27 Ağustos 2008 20:11

nur__

hocam bırak valla çivi çiviyi söker yeni bi hatun bul sen:)şöyle güzel bekar bi öğretmen bul kendine ama yakınında olsun dizinin dibinde bak o zaman kalıyomu aşk acısı

27 Ağustos 2008 20:12

zararziyan

ama nerde olduğunu ve ne yaptığnı tahmin ediyorum:((

27 Ağustos 2008 20:16

zararziyan

dedim yaa zehirlendim...

bu kadar travmadan sonra yeni birilerine katlanmak:((

27 Ağustos 2008 20:19

GüLseM337

:(((

üzülme !

27 Ağustos 2008 20:27

nur__

zaman hocam zamn... biraz zaman geçsin buda geçecek emin ol

27 Ağustos 2008 20:30

zararziyan

barışık değilim kendimle, başkalarıyla...

27 Ağustos 2008 20:32

arcu:)

bende 1.5 yılda zor unutmustum ama inanki seni gercekten sevmedigini düşünmek unutmaya yardımcı oluyo.sevse zaten gitmezdi diye düşün belli bir süre sonra alısıyosun:(

27 Ağustos 2008 20:33

Gölge3

üzüldüm.. :(

27 Ağustos 2008 20:41

deli efkar
Kapalı

hiçkimse için kendini böyle harap etmene değmez

insan kendini sevdikçe, kendine özen gösterip kendi kendine kıymet verdikçe hayat güzelleşiyor..

aşk kesinlikle geçici bir duygu. şu an sana acı çektiren şey aşk değil, elde edememenin verdiği sıkıntı. şimdi bi ilişkiye başlasanız altı ay sonra buraya şikayet başlığı açmazsan ben de deli değilim..

Toplam 49 mesaj