Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : ulashyani diyorsun ki
16 Ekim 2008 12:34  


Editör
Yapı Kredi Bankası Operasyon ve Gişe Destek Yetkilisi Hakkında Her şey

Bu konulara ilişkin olarak daha önce açılmış başlıklar tek başlıkta birleştirilerek, düzenli ve geniş bir kaynak oluşturulması amaçlanmıştır.

+ Yapı Kredi Op./Gişe Yet. Sınavı(tek başlık)

+ Yapı Kredi Bankası Part Time gişe destek görevlisi alımı-Çalışma Kosulları hakkındabilgisi olanlar

+ 15 Nisan 2008 Yapı Kredi eğitimi(gişe destek yetkilisi)

+ Yapı Kredi Bankası Gişe Destek Yetkilisi

+ yapı kredi operasyon yetkilisi ve gişe yetkilisi

+ Yapı Kredi Gişe 1 Kasım Eğitimi

+ sizce işbankası gişe memurlugumu,yapı kredi gişe memurlugumu??

+ yapı kredi partime gişe yetkilisi

+ yapı kredi bankası istanbul için gişe işlem yetklisi ilanı-YENİ İLAN-

+ Yapı Kredi Maaş ve Sosyal Haklar

+ yapı kredi -alım

+ yapı kredi -yeni ilanı- üstelik üniversitede okuyan 3. ve 4.sınıf öğrencileride başvurabiyor (10 şubat 2008)

* * *

"Ö.S. Forumu İlkeleri!" Tıklayınız.

"İş Arıyorum..! Köşesi için Tıklayınız

29 Ekim 2008 15:11

çiğdemcan

ekolet sen nerde görev yapıyorsun ve ne zamandır çalışıyorsun?

29 Ekim 2008 17:01

obist

destek yetkilisini bırakın normal gişe-ops. çalışanı bile amele olarak görüldüğü için tavsiye etmiyorum çok ihtiyacı olmayan arkadaşlara.tabiki şubeden şubeye değişir ama dün istifa ettiğim şubemde durum böyleydi.bu arada kasa tazminatı yok denmiş.var fakat sizdeki farklı olabilir yani destek yetkilisi diye geçenlere olmayabilir.ama normal kadrolu personele var.inşlh çok daha güzel yerlere gelirsiniz.sayg.

07 Kasım 2008 12:36

sosyolog_ant

başvurusuna cevap gelen var mı?

07 Kasım 2008 15:29

eyupgunduz

bende başvuralı çok oldu ama ses seda yok..:(

13 Kasım 2008 22:18

hakkikum
Kapalı

part-time gişe memuru iken, full time olayına dönebilme şansı varmıdır acaba. (ykb)

17 Kasım 2008 12:49

atiladem

gişe destek için daha alımlar devam ediyormu???

26 Ocak 2009 12:54

ra_05
Kapalı

Gişe Destek Yetkilisi

(Ref: ONW-GDY)

İlan Tarihi: 26.01.2009

Şehir/Ülke: Ankara, Antalya, Balıkesir, Bursa, Edirne, İstanbul, İzmir

Personel Sayısı: -

Yapı ve Kredi Bankası A.Ş.

Genel Nitelikler:

4 yıllık Yüksek Öğretim Kurumları'ndan mezun, 3-4. sınıf öğrencisi veya 2 yıllık Bankacılık, Borsa ve Finans, Finans, İşletme, Maliye, Menkul Kıymetler ve Sermaye Piyasası, Muhasebe, Para ve Sermaye Yönetimi, Pazarlama ve Sigortacılık Meslek Yüksek Okullarından ve Lise mezunu,

İnsan ilişkilerinde başarılı,

Takım çalışmasına yatkın,

MS Office uygulamalarına hakim,

adaylar aranmaktadır.

İş Tanımı:

Part-time çalışmak istiyorsanız size güzel bir teklifimiz var! Bankacılık sektörünün öncü kuruluşu Yapı Kredi yeni takım arkadaşları arıyor. Gelin, büyüyen yapımız içinde gelecekteki yerinizi alın, hayalleriniz gerçeğe dönüşsün.

Antalya, Ankara, İstanbul, İzmir, İzmit (Körfez), Eskişehir, Balıkesir, Edirne, Bursa illerindeki şubelerimizde Pazartesi, Cuma ve yoğun günlerde görevlendirilmek üzere 'Gişe Destek Yetkilisi' adayları aramaktayız.

26 Ocak 2009 12:59

ebru27

ben geçen yıl girdim bu sınava ama cvp olarsk bi mail geldi sadece yeterli bulunamadınız diye ama neye göre yeterli bullunamadım o konuda bi açıklama yok halbuki sınavımda çok güzel geçmişti :(

26 Ocak 2009 13:49

bahar_t

ilan nerde nasıl nereye basvurcaz

26 Ocak 2009 13:51

ra_05
Kapalı

ilan kariyer nette...........

26 Ocak 2009 14:54

top_secret
Kapalı

bende başvurdum ama bakalım artık cevap gelirmi bilemem kesin dışardan torpilli alım yaparlar diye düşünüyorummm

26 Ocak 2009 18:37

Widescreen

arkadaşlar ilanda part-tıme olarak belirtmiş galiba geçici gibi bişey

27 Ocak 2009 13:52

tummyroof

bu sınava giren arkadaş sınavda neler sordular bilgi verebilirmisin..

27 Ocak 2009 14:30

bornowa

Geçen yıl girmiştim kazanamadım bende 60 soru 20 dk genel yetenek testi. hafıza testi. 4 işlemden oluşan sayısal test var çok hızlı olmanız gerek

28 Ocak 2009 01:38

sewimmm

ewt part_time ama muhakkak faydası olur.

28 Ocak 2009 16:19

kilcii

ben sınava girenlerdenim çok basit genel yetenek sınavı fakat çok kısıtlı bir zaman veriliyor hızlı olmak gerek ardından da mülakata alıyorlar klişe sorular filan soruyorlar ben sınavı kazanmdım ama daha işe alınamadım bu yeni alım talebi nerden çıktı pek anlayamadım

28 Ocak 2009 19:35

zemzen

arkadaşlar bir yapıkredi çalışanı olarak sizi bilgilendirmek istedim,bu parttime olayı geçen yıl mart ayında başladı benim şubemdede var part time şalışan ve 1 yıl sözleşme yapmışlar,1-2 ay süreleri kaldı sözleşmeleri doluyor çok yüksek bir ihtimalle duyduğum parttime çalışan bu arkadaşlarımızın sözleşme bitimlerinde performansı iyi olanlar kadroya geçecekler full time olacaklar,böylelikle onların pozisyonları 2 ay sonra boşalacak şimdiden sınav ve mülakat yapıyolarki tabi eğitimede yollıcaklar boşalacak parttime kadrolarını doldurmak için,,

ayrıca bu parttimeların süreci çok hızlı işliyor yani sınav mülakat eğitim falan hepsi en fazla 2 ay alıyor,normal kadrolara başvuranlar gibi uzun süre beklemiyorlar..

29 Ocak 2009 23:12

tuğbakayalar

arkadaşlar başvurusuna cevap gelen var mı

30 Ocak 2009 15:20

bonibon2211

evet arkadaşlar cevap alan şehrini filan da yazabilir mi?

30 Ocak 2009 17:46

karakartal190320

ne arayan var ne soran ama aramalar devam edecekmiş öle duydum haftaya ararlar belki.inşallah,

Toplam 10450 mesaj
12345678910111213»