Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : Charismatiq1igeleceğedönüş
28 Ekim 2008 11:17  


Ziraat teknikerleri platformu!

herkes buraya...

[Sayfa sonuna, son yorumlara kolayca ulaşmak isteyen arkadaşlar linke basabilirler. SON SAYFAYA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ....
28 Ekim 2008 11:21

yasinkabadayı

ZİRAAT TEKNİKERLERİ ÖNCE HERKES BÖLÜMÜNÜ VE NEREDEN MEZUN OLMUŞ KAÇ YILINDA MEZUN OLMUŞ YAZSIN VE BİRBİRİMİZİ TANIYALIM YOLA BİRLİKTE DEVAM EDELİM...:)

28 Ekim 2008 11:26

yasinkabadayı

BURDUR TEFENNİ ZİRAAT MESLEK LİSESİ 2005 - KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ ARSLANBEY MESLEK YÜKSEK OKULU BİTKİ KORUMA PROGRAMI 2007..:) YASİN YAKABADAYI...:)

28 Ekim 2008 11:34

yasinkabadayı

GÜNCELL...

28 Ekim 2008 12:09

ali sapmaz

c.b.ü alaşehir myo hasat sonrası teknolojisi 2002 mezunuyum

28 Ekim 2008 12:56

hulyaea
Kapalı

ben 2006 selçuk ünv.taşucu meslek yüksek okulu bahçe bitkileri mezunuyum.90 civarı net yaptım inşşallah bi yerlere girerim ama pek umudum yok düşük gelecek gibi bu nete

28 Ekim 2008 13:51

galibi_sen

slm 2006 ata üni. ispir h.p myo bahce bıtkılerı mezunuyum.2006dagirdim kpss ye 60.50nete 67.745 aldım.2008da 94 netım vae

28 Ekim 2008 14:00

yasinkabadayı

ALİ SAPMAZ KARDEŞ SENİN YAŞ BAYAA VAR O ZAMAN..2002 DEN BU YANA KAÇ TEKNİKER ALINDI GENEL BİR BİLGİ VERİRMİSİN..:)

28 Ekim 2008 14:27

ali sapmaz

arkdaşlar 2002 te alınmadı 2006 2008 arası 2007/1 ve 2007 / 5 alımlarında azar azar alım oldu diye hatırlıyorum özellikle toprak mahsulleri ve tarım köy işleri azar azar aldı en son 81 ile aldı 2006 sınavından sonraki atamlarda tarım önlisans mezunu alındı taban puan 50 idi ewet 50,2 kontenjan boş kalmıştı anakra ve eskişeir unutmadım,,,sonra ki alımlarda bazı ziraat ile ilgili bölümlerden alım oldu inşallah bu senede olur

28 Ekim 2008 14:38

galibi_sen

arkadaslar en son alımda 80-83arası alım oldu mayıs atamasında arkadasımız dedıgı gıbı tarım önlısans olarak aldılar.ama bende 50 ıle boş kalan oldugunu bılmıyorum.bende tercıh yaptım puanım 67.745tı ozaman ankara yada eskısehır neden bana gelmedı 50puan ıle boşta kaldıysa!!!

28 Ekim 2008 14:41

galibi_sen

her atamada az da olsa atama oluyor teknıker ama genelde makına traktör bölümü mezunu çogunlukta

28 Ekim 2008 14:49

galibi_sen

alısapmaz arkadasım senın dedıgını hatırladım.2006kpss nın ılk atamasında olmuştu o yazdıgın ben gecen mayısla karıstırdım bır an pardon.evet çok ıyı hatırlıyorum ambar memurlugu ıdı tarım önlısans mezunu alıyorlardı.kendi kendıme ankara mı asla cıkmaz dedım ve tercıh etmemıştım.kımse yazmammış acık kalmıştı kadro ama sonrakı atamada çok yuksek puanla atama oldu.kusura bakma yanlış anlamısım.

28 Ekim 2008 15:09

hulyaea
Kapalı

yani benim bu netlerle girme ihtimalim varmı mersin çevresini yazcam

28 Ekim 2008 15:09

sönmez34

trakya üniv. çorlu myo seracılık 2005 mezunuyum

28 Ekim 2008 15:15

ibay

arkadaşlar daha önce yine ziraat önlisans ile ilgili bi başlık vardı. orda demiştim defalarca mail attım sizlerde biraz mail atarsanız çok iyi olacak en azından belki kadro tahsis ederler bize.

birlikte birşeyler yapalım böyle olmuyor. benim netlerim 103-108 arasında ama böyle giderse yine herzaman ki gibi boşta kalacağım. inşallah birşeyler olur

28 Ekim 2008 15:19

sönmez34

tekniker kadrosunu çok bekledim ama biliyosunuz nerdeyse hiç almadılar gibi bişey.izmir belediyesinde itfaiye eri sınavına katılmıştım orası oldu.kısmetse yakında orada iş başı yapıcam.ama bildiğim kadarıyla 2008 kpss sonuçlarıyla baya ziraat teknikeri alcaklar

28 Ekim 2008 15:32

galibi_sen

hulyaea kac netın var yazarımısın netını bılmıyorum birsey söylemem yanlış olur.

28 Ekim 2008 15:44

hülya16

ARKADAŞLAR BEN BAHÇE ZİRAATI TEKNİKERİYİM SON ALIMLARDA TEKNİKER ALIMI YAPTI TARIM BAKANLIĞI FAKAT PUANLAR YÜKSEKTİ YERLEŞEMEDİK.

28 Ekim 2008 15:45

ali sapmaz

ARKADAŞLAR İNŞALLAH KADRO SAYISI FAZLA OLUR O ZAMAN HERKES İÇİN YERLEŞME ŞANSI DAĞACAKTIR EMİN OLUN AMA KADRO SAYISI ÖNEMLİ UMARIM HERKES İÇİN HAYRILISI OLUR ALLAHIM ÇALIŞAN EMEK VEREN HERKESİN YÜZÜNÜ GÜLDÜRSÜN

AMİN...

28 Ekim 2008 16:08

hulyaea
Kapalı

benım yaklaşık90 net

28 Ekim 2008 16:12

hulyaea
Kapalı

galibi yardımlarını bekliyorum çevremdekiler girmen imkansız enaz 110 net yapman gerekirdi diyolar ne biliyim acaba küçük yerleri tercih etsem daha fazla şansım olurmu

Toplam 11708 mesaj
12345678910111213»