Yandex.Metrica
Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : Adversarykonserwatifkjhu
19 Ocak 2009 23:54  


Artvinliler, Artvinde Yaşamış Olanlar

Arkadaşlar Artvine atandım.Artvinli arkadaşlarım şehirdeki yaşam,ev kiraları,alışveriş vb. konularda bilgi paylaşımında bulunurlursa memnun olurum.Hepinize saygılar.

20 Ocak 2009 02:00

helmet

Ağrı'ya atandım:) Ç.akaleden ağrıya hadi hayırlısı:)

20 Ocak 2009 23:23

mami__1982
Yasaklı

evler cok pahalı gece hayatı süper içmiuyosan içmeye başlarsın dağın bası nufüs 20000 insanları iyidiri YISI TAM AYIDIR hayat alkol seks üzerine kurulu cami cok az hacı görmen cok zor chp li dir hepsi bi çorbacı var oruspu cocugu gitme oraya

20 Ocak 2009 23:35

prozzym

bende atrvinliyim bu arkadaşımızın dediğini çok ciddiye alma büyük şehirden gdiyosan çok bocalarsan depresona bile girebilirsin bi süre ama sora geçer aşık bile olursun şehire.kiralar ucuzdr yani çok küçük bi şehir olmasına rağmen biraz pahalı ama büyük sehirlerle kıyaslanmaz,onun dışında yeni yeni yerler açılmış gençlerinde eğlenmesi için duyduğuma göre..sen nereye atandın ki??*

20 Ocak 2009 23:40

memolisan

gündoğdu tebrik ederim. bende artvin maliyeye atandım.

Benim için uzun bir yolculuk olacak bursadan artvine gidiyorum. Bugün kurumuda aradım merkezde açık yok ilçeleri olacak dediler.

21 Ocak 2009 00:13

send9

ilçelerse zor işin hadi hayırlısı

21 Ocak 2009 00:45

GÜNDOĞDU54

Cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim.Dostlar ben gençlik spora atandım il merkezinde görev yapıcam.Muhakkak alışmakta zorluk çekeceğiz ama kısa alışırız.Memolisan sanada hayırlı olsun kardeş bende Sakaryadan Artvine gidicem.Prozzym benimde kökenler Karadeniz severim o diyarları.

21 Ocak 2009 09:55

ekonomist08

Artvini kazanan arkadaşlar hayırlısı olsun..Artvin ilçelerine gönderilecekseniz Arhaviyi tavsiye ederim hopadan yukarısı cok kötüdür.Artvinin en gelişmiş ve güzel ilçesidir..Allah kolaylık versin..:)

27 Ocak 2009 07:11

heilang

Merkez ve ilçelerdeki kiraları bilan var mı aceb??

27 Ocak 2009 08:27

Flexii

Artvin Gençlik Spor il merkezinde öğretmenevinin hemen yanındadır, kurumun lojmanları var ama yeni atanan birine düşer mi düşmez mi bilmiyorum, kaç daire var onu da bilmiyorum.Kurumun hemen yanında kapalı spor salonu var yine pazar da hemen kurumun yanında kurulur.

Seks, gece hayatı, hacı, cami bilmem ne hepsi de şehri nasıl görmek istediğine bağlıdır, içicem dersen her köşede içebilirsin, camiye gidicem dersen hemen az aşağıda Bibak marketin orda Halit Paşa Camii var oraya gidersin, başka şeyler dersen onu da bulursun, yani abuk subuk konuşmaya gerek yok.

Hangi illerden gidiyorsunuz bilmiyorum ama şehir biraz pahalıdır, mümkün olduğunca çok şey götürmeye çalışın. Kiralar da açıkcası pahalı ama evine ve yerine göre değişir, inşallah güzel bir ev bulursunuz.Bekar olan bilgisayarlarını mutlaka götürsün, dediğim gibi şehir biraz pahalı gelebilir, gerektiğinde internetten alış-veriş yapın derim, özellikle teknolojik konularda. Ulusal marketler maalesef yok malum ulaşım meşakatli, BİM var.

Bursa'dan Lüks Artvin, Yeşil Artvin gider, aynı firmalar Ankara'dan da gider. Lüks Artvini tavsiye ederim. İnternet sitesi olması gerek, ordan telefon bilgilerine ulaşabilirsiniz.

Halkı genel anlamda iyidir ama bir iki ilçe insanı biraz gariptir. Eğer değişmedi ise esnaf mallarını öyle fazla toplamaz geceleri, kimse çalmaz çünkü, alışveriş yaptınız kartınız yada cüzdanınızın yanında olmadığını farkettiniz, sorun değil, sonra verirsiniz der esnaf,çünkü en geç iki gün içinde ya alt caddede karşılaşırsınız ya da üst caddede.

Ev için depozito uygulaması pek yoktu, isteyen olursa pazarlık edin vermeyin. Ev konusunda işyerindeki arkadaşlarınızdan yardım isteyin ama biraz bakın, hemen gördüğünüz ilk eve evet demeyin fazla da oyalanmayın ev konusunda problem vardır.

İlçeler bana göre en iyi sıralama: Arhavi, Hopa, Yusufeli (baraj yapımı nedeniyle ilçenin yeri değişecek), Şavşat, Ardanuç, Borçka ve Murgul. Murgul çok küçük bizim köy kadar belki de Borçka'ya bağlarlar. Kiralar ilçelerde daha uygundur. İlçeye gidenler inşallah Arhavi'ye giderler, kendim gitmiş kadar sevinirim o zaman :))

Seyahat Ankara'dan 14-15 saat sürebilir. Öğleden sonra 14:00 da araba var bir de 17:00'da var asma bu araba Bursa'dan geldiğinden yer konusunda sıkıntı olabilir.

27 Ocak 2009 08:56

maviyıldız34
Kapalı

artvinmi Allah kurtarsın

27 Ocak 2009 10:14

heilang

Kiralar ve beyaz eşya fiyatları vs. için örnek fiyat aralıkları verebilir misiniz? Benim oturduğum şehirde enflasyonun en yüksek olduğu şehirlerden biri. Nakliye vs. toplamı ile karşılaştırmak istiyorum...

27 Ocak 2009 11:48

hypatia09

çocukluğum orada geçti artvine gelen de ağlar giden de derler düzlük bir yer bulmak imkansızdır ama insanı mükemmeldir bizim oturduğumuz yerden merkeze çıkana kadar 26 viraj vardı hey gidi artvin nasıl özledim gitmeden türkülerini dinleyin http://www.artvinliyiz.com/content/view/134/152/ özellikle artvinliyiz türküsü var ben bunu çok severim onu dinleyin orada sık sık duyarsınız zaten

27 Ocak 2009 11:51

sesomu
Kapalı

Sonbahar filmini izlemenizi öneririm,Artvin-Hopa da geçiyor..İklimini,doğasını,yaşam koşullarını görebilirsiniz...

27 Ocak 2009 12:17

heilang

Arkadaşlar bu sanatsal yaklaşımınız güzel de....hani kiralar diyorum, fiyatlar diyorum, nasıldır acaba? (Yazdığım kadar materyalist değilim, sadece plan yapmam gerek :D)

27 Ocak 2009 12:20

sesomu
Kapalı

benim hiçbir fikrim yok,artvin le bir alakam da yok,yalnız izlediğim film vasıtasıyla yardımcı olabilirim diye düşünmüştüm..geçen hafta vizyondaydı ama her yerde gösterilmiyor..

neyse,sizlere kolay gelsin,hakkınızda hayırlısı olsun..

27 Ocak 2009 12:24

cantona061
Yasaklı

fiyatlar karadenizin batısından başlayarak doğuya doğru gittikce artar.malesefki fiyatların tavan yaptığı yer artvindir..kiralar falan yaşadığınız ile göre baya bi pahalıdır..bunun yanında gürcistanla yapılan bavul tiçareti nedeniyle baya ucuz mazemede bulabilirsin..allah yardımcın olsun..

27 Ocak 2009 12:53

heilang

Teşekkür ettim...

27 Ocak 2009 21:43

GÜNDOĞDU54

Bu başlık altında bilgi paylaşan arkadaşlara teşekkürler.Okuduklarım ve araştırmalarım gösteriyor ki Artvinde ev bulmak zor olacak.Az kaldı gidip göreceğiz memleketimizin diğer ucunu.Allah farklı şehirlerde yeni hayat kurma arifesinde olan bütün arkadaşlarıma yardım etsin.

28 Ocak 2009 17:28

vedenede

yukarıdaki bi arkadaşın dediği gibi Artvin'e bi gelirken ağlarsın bi de giderken. hemen hemen Türkiye'nin her yerini gezme görme şansı yakalamış birisi olarak söylemek isterim ki Artvin eşini benzerini başka bir yerde göremeyeceğiniz bir yerdir. şehir merkezi dağın yamacına kurulmuştur. çoruh vadisinden şehir merkezine çıkmak için 30dan fazla viraj dönmeniz, yaklaşık 400 m tırmanmanız gereklidir. yeşilin her tonunu görebilirsiniz Artvin'de. insanları çok sıcakkanlı, yardımseverdir. yalnız hayat pahalıdır Artvin'de. özellikle yeme-içmeye çok para harcarsınız. malum, sarp bir arazi yapısına sahip olduğundan şehrin genişleme sorunu vardır ki bu da konut fiyatlarını neredeyse Ankara ile başa baş bir hale getirmiştir. kiralar 400-650 arasıdır. İlçelerine gelince, arhavi ve hopa kıyı ilçeleridir. daha canlı ve gelişmiştir. yusufeli, şavşat, ardanuç şehir merkezini kuzey-güney doğrultusunda geçtikten sonra ulaşılan ilçeleridir. nisbeten daha küçüktür bu ilçeler. büyük şehirden gidenler büyük ihtimalle çok sıkılacaklardır. murgul-borçka sahil ile merkez arasındadır. son tahlilde, Artvin'e atanan arkadaşların Artvin'in neresine atandıkları da önem arz etmekte. sübjektif sıralamam Merkez>Hopa>Arhavi>Şavşat>Ardanuç>Yusufeli>Murgul>Borçka; objektif sıralamam ise Arhavi>Hopa>Merkez>Borçka>Murgul>Yusufeli>Ardanuç>Şavşat şeklindedir.

28 Ocak 2009 18:13

GÜNDOĞDU54

Sağolasın vedenede yazdıkların için.Birkaç sorum olacak kiralar 400 liradan başlıyor demişsin bu fiyattaki evler kaloriferli olanlarmı ayrıca sıralamalrı hangi kriterlere göre yaptın?

Toplam 26 mesaj
ANKET
Sizce mülakatla, daha liyakatli okul müdürleri mi atanıyor?