Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : incir.receliYDS Suat GÜRCAN
20 Ocak 2009 18:05  


üds ales ve kpds kaç yıl geçerli

erkadaşlar üds ales vr kpds nın geçerliliği 2 yıl mı

20 Ocak 2009 18:07

sgokay

ales'in 2 yıl geçerliliği olduğunu biliyorum ama diğer sınavlar hakkında bi yorum yapamayacağım...

20 Ocak 2009 18:11

meticulous
Kapalı

ales 2 yıl üds ömür boyu kpds eğer devlet tazminatı için yararlanacaksan 5 yıl geçerli.

21 Ocak 2009 00:32

discokralı_RTE
Yasaklı

kpds 5 yıl...

21 Ocak 2009 02:37

plenilunar

ales 2 yıl, kpds ve üds kullanacağın yere göre değişir. Ama tazminat için kpds 5 yıl geçerli üds ömür boyu. Yüksek lisans içinse üniversitelerin kabul koşullarında yazar.

09 Şubat 2009 11:22

zekimathematikci

ales gecerlilik süresi 3 yıla cıkarıldı.

kpds sadece 5 yıl gecerli.

üds docentlik için girmiş ve 65 üzeri almıssan ömür boyu gecerli fakat bunu dısında 2 yıl gecerliliği var.

13 Şubat 2009 11:10

seymu

arkadaslar yazacak yer bulamadım ama ales de ısın ıcınde var dıye buraya yazdım yuksek lısans yapacaklara verılen tubıtak 2009 yılının burs verme krıterlerı acıklanmıs ama taban puan bellı olmamıs o ne zaman bellı olur acaba not ortalaması 3.00 ve ustu ales (ea) 80 ve uzerı dıyo tarıh olarak da 2009 gosterılıo ama taban puan olayı verılmemıs bu sene nasıl olur sızce 88den bıraz daha asagıya ınme durumu olabılır mı sımdıden tesekkurler

14 Şubat 2009 10:23

zekimathematikci

seymu

bu sene ilk dnm yapılan ales kolay bir sınavdı.85 civarı alan tanıdıklarım 95e cıkardı notlarını.yani yine 88de kalabilir ya da daha yakında, o civarlarda gezinebilir.

onun için ikinci dnm alesine girip 90 üzeri almanı tavsiye ederim..

14 Şubat 2009 10:51

seymu

cok tesekkur ederım cevap ıcın ıng. ogretmenlıgı okudugum ıcın ales 90 bıraz ucuk gelıyo bana (ea) o yuzden dershane dusunuyorum ılk gırdıgımde sozel de sıkıntı yasamadım bı yanlısım vardı o yuzden dershanelere danısırken sadece matematık ve sayısal mantık kursunuza gelebılırmıyım dedım ama malesef dedıler baska onerecegınız dershane var mı acaba ales ıcın sımdıden tesekkurler

11 Mart 2009 17:08

stag-deflation

arkadaşlar ogrenebıldınızmı?

ben 2007 mayıs ALES e girmiştim, şimdi ales artık 3 yıl geçerliymiş, benımkı de 3 yıl gecerlımı acaba?

teşekkurler...

28 Haziran 2009 12:46

ailenizindoktoru

alesin kaç yıl geçerli oldğuna dair tereddüde düşen arkadaşlar için link veriyorum. burdan bakabilirsiniz.

http://mevzuat.basbakanlik.gov.tr/Metin.Aspx?MevzuatKod=7.5.12295&MevzuatIliski=0&sourceXmlSearch=Öğretim%20Üyesi%20Dışındaki%20Öğretim%20Elemanı%20Kadrolarına%20Naklen%20veya%20Açıktan%20Yapılacak%20Atamalarda%20Uygulan

yönetmelikten aynen alıyorum: MADDE 5 ? (1) Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitim Sınavına en az lisans mezunu olanlar ile denklik belgesi almış olmak kaydıyla yurtdışında lisans öğrenimini tamamlamış olanlar müracaat edebilirler. Alanlarındaki puan türünden yüz üzerinden yetmiş puan alanlar sınavda başarılı sayılırlar. Bu sınavın sonuçları yapıldığı tarihten itibaren üç yıl süreyle geçerlidir.

01 Mart 2010 17:45

mi.mavi

merhaba...

benım de sorum olacak. ve benım ıcın onemlı.

ben de bu yıl ılk kes kpss ye gırecek olan bı mımarım. beledıye ya da bayndırlıkta calısmayı hedeflıyorum. ancak sanırım kpss nın yanı sıra bı de kpds lazımmıs mımar /muhendısler ıcın.

ben mayıs 2008 de gırmıstım yuksek lısans ıcın ve 60 puan almıstım.

acaba bu donem gırecegım kpss den alacagım puan ıle bırlıkte bunu da degerlendırebılır mıyım?? kadro alımlarında sorun olur mu??

yardımcı oldugunuz ıcın sımdıden tsk ler.

01 Mart 2010 23:12

solika

kpds dil tazminatı geçerlilik süresi 3 yıla düşürüldü geçenlerde.5 değil yani.

01 Mart 2010 23:22

therionsr

3 yıla düşmesi gibi bir durum yok..bana da memden 5 yıl olarak söylendi ve tazminatımı da alıyorum..Bununla ilgili resmi bir yazı varsa amenna yazın bizde okuyalım..

11 Mart 2010 21:02

mi.mavi

2 gun once osym ı aradım hemde ıkı kez. bana 5 yıl nereye basvurursanız basvurun gecerlıdır dedı:S

pekı baraj nedır?? kamu personelı olmak ıcın ?? mımarlar ıcın??

22 Mart 2010 23:34

asoylar

2009 Nisan kpds den 75 puan aldım.Şu an yüksek lisans yapıyorum.Bu puanım doçentlik için ömürboyu geçerli mi?

15 Temmuz 2010 16:14

ziraat_61

arkadaşlar 2009 ales puanım ne zamna kadar geçerli ??

03 Ocak 2011 16:53

osmanagaa
Kapalı

arkadaşalr ales kaç yıl geçerli

04 Ocak 2011 22:46

Nur manisa
Kapalı

kpds nin geçerlilik süresi kurumlara bağlı kimi bakanlık 5 yıl içinde almış olmak diyor kimisi 2 yıl içinde diyo...yani kesin bişey yok...

04 Ocak 2011 23:41

no name f
Yasaklı

öf sıkılıyorum yaa

yok mu beni eylendircek kimse

31 Ocak 2011 23:55

cedris

arkadaşlar, enformasyon memurluğu için kpds puan şartı arıyorlar; benim 2008 mayıs kpds "d" seviyesinde, merak ediyorum, bu puanım alımlar için acaba halen geçerli midir?

Toplam 23 mesaj
ANKET
Sizce Cumhurbaşkanı kim olmalı?











Grup Vizyon