Editörler : Mehmet BalciCüneyt Barışoglu
21 Ocak 2009 11:26  


üniversite memur maaşları nekadar?

BİLEN VARMI ARKADAŞLAR VEYA ÜNİVERSİTEDE ÇALIŞANLAR NEKADAR MAAŞ ALIYORSUNUZ BENDE KASTAMONU ÜNİVERSİTESİNE ATANDIM KAÇ LİRA MAAŞ ALACAĞIM

21 Ocak 2009 11:28

apocalyptica22
Memur

bende yalova üniversitesi teknikerlike atandim maaşlari merak ediyorum

21 Ocak 2009 11:33

elfn06
Aday Memur

1.050 deniyor ama tam bilmiyorum..

21 Ocak 2009 11:55

kpss96
Kapalı

1075-1100 arası bekar için

21 Ocak 2009 11:56

fortune_leo
Şef

m_leonard_10@hotmail.com karabüğe atanıpta eve çıkmayı dusunuen kımse varsa eklesin grs elım...

21 Ocak 2009 12:34

kpss96
Kapalı

http://forum.memurlar.net/topic.aspx?id=391327

21 Ocak 2009 12:37

yaseminyzc
Aday Memur

merabe elit28..bende kastamonu üniversitesine atandım memur olarak :)

21 Ocak 2009 12:37

ismail_bozkurt
Şube Müdürü

bilgisayar işletmenleri 1.184 lira alıyor.

21 Ocak 2009 13:34

yaseminyzc
Aday Memur

ya bütün hevesim kaçtı.okuduğum kadarıyla ünv.de çalışan kimse memnun deil bırakanlar kazananlardan daha mutlu..kimi 700 alıyorum diyo kimi 900.kazanıcam diye yırttım kendimi.habu nasıl iş yaa..

21 Ocak 2009 14:03

elit28
Aday Memur

kimse kesin birşey söylemiyor kimisi 1100 diyor kimisi 900 kesin hangisi acaba üniversitede çalışanlar yardımcı olursa sevinirim

21 Ocak 2009 18:17

cesurkoymat
Aday Memur

arkadaşlar bilgisi olan yok mu konuda ya da üniversiteye soran...

21 Ocak 2009 18:50

elit28
Aday Memur

gncll

21 Ocak 2009 23:31

k.iremnisa
Aday Memur

arkadaşlar bende gaziye atandım memur olarak gittim çalışana sordum bugün:) 1000 civarı dedi yeni başlayan memur için.

21 Ocak 2009 23:44

herkes.aynı.hayatta
Kapalı

ünide ki tekniker maaşları diger kurumlardaki gibi.

farkı yok.

22 Ocak 2009 12:04

apocalyptica22
Memur

gnclell

22 Ocak 2009 15:48

irfan3603
Aday Memur

merhaba arkadaşlar bende kastamonu ünv atandım. telim:05448680620 tel2:05367961035 görüşmek üzere

22 Ocak 2009 15:51

irfan3603
Aday Memur

arkadaşlar öğrendiğim kadarıyla 1109 tl olmalı muaşlar.yeni memur olan myo için. irfan-bak@hotmail.com

23 Ocak 2009 15:21

burcu3535
Aday Memur

arkadaslar gecen yıl marmara unıversıtesıne atandım 1,5 yıllık memurum suan bekar maası 1050 oldu ocak zammı ıtıbarıyle

23 Ocak 2009 16:02

linux30
Şube Müdürü

yineki marmara gelmemiş 1050 istanbulda çok düşük, ysk'ya atandım 1250 tl'miş enaz Allah bin bin bereket verisn.

23 Ocak 2009 16:11

burcu3535
Aday Memur

arkadaslar ben unide memurum cok memnunum maasımız 1050 ıste mesaı ynı 2 ogretım nobetı falan 1200 buluyor baska bı konuda sıkıntınız varsa unıversıte bazında yanı :) yardımcı olmaya calısıtyım

23 Ocak 2009 19:08

cansu_yağmur
Aday Memur

burcu bi sorum olacaktı ünide merkezde misin kaçla atanmıştın

Toplam 157 mesaj
ANKET
Kılıçdaroğlu'nun yürüyüşü hakkında ne düşünüyor sunuz?