Yandex.Metrica
Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : portakallı ördek
18 Şubat 2009 20:20  


Tarım Bakanlığı tayinleri (Tek Başlık)

Arkadaşlar tarım bakanlığı 2009 yılı tayinleri için hepimiz bu başlıkta toplanalım ve bilgi alışverişinde bulunalım.

2009 ocak ayı başında tayin istedim. Fakat tayınım hala yapılmadı. Norm kadrolar düzenleniyor denerek oyalıyorlar. Bilgisi olan arkadaşlar warsa paylaşırsa sevinirim...

Teşekkürler...

19 Şubat 2009 16:17

gariban.60

bende aynı şeyi duydum ben tayiin istemiyorum.ünvan sınavına girdim. ama ankarada şu an norm kadro çalışmasının olduğu duydum

20 Şubat 2009 13:12

memolibjk

tkb de tayinler mart sonunda isten miyormu? ayrıca bu bakanlıktaki tayin blmecesi hala çözülmedi norm kadro çalışması na ne gerek var ki? zaten istenilince herşey mümkün.

20 Şubat 2009 15:32

vapi27

ben bakanlıktayım ve dedikleri gibi norm kadro çalışması yapılıyor fakat tayinini yaptıran gene yaptırıyor

20 Şubat 2009 20:59

tıbbi_lab

tayın dönemleri war evet ama sadece il ve ilçe müdürlüklerinde falan geçerli o tayin sezonu. Araştırma enstitülerinde tayın dönemi olmuyor.

23 Şubat 2009 14:23

mersin_murat_gıdacı

arkadaşlar bende bu yıl tayin isteyeceğim inşallah şerh konmaz hayırlısı olur

24 Şubat 2009 10:03

KesanLee

bu yıl bende tayin isteyeceğim 6. bölgede 3. yılımı doldurmak üzereyim. umarım batıya gitmek için yeterli bir süredir. ayrıca sizlere birşey sormak istiyorum. il müdürü şerh koymaz ise kesin olarak tayin yapılırmı?

25 Şubat 2009 20:13

tıbbi_lab

il müdürü şerh koymazsa tayinin yapılır. fakaat Personel genel müdürlüğündeki beyefendilerin! keyfine kalmış bişey tabiki... ben ocak ayında dilekçe verdim. gittiğim yer onayladı gideceğim yer onayladı fakat peronel genel müdürlüğünde beklemede dilekçem... nası bi yol izlemem gerekiyor bilmiyorum..........

26 Şubat 2009 09:51

sahraçöl

bakanlıktaki norm kadro çalışmaları ile ilgili tam bir bilgiye sahip olan varmı puanlama sistemi doğrumu antalyanın belek ilçesi ile en geri kalmış illerin deniz kenarları 10 puan herhalde bu tayin dönemine yetiştirecekler. Acaba süreleri dolan personel eski tayin yönetmeliğine mi tabi olacak yoksa yenisine mi.

01 Mart 2009 11:05

personel13

senin hiç değilse okunmuş bir cevap veriyorlar... bizimkine şerh koyduk biz istemesek gidemezsiniz deniyor,cevaplama ggereği bile duyulmadı...kimin ne yaptığı belli olmamaya başlandı bakanlıkta.allah yardım etsin

01 Mart 2009 12:50

uzman09082003

tayin başvuruları mayıs ayına bırakılmış seçim tlaşına galiba herkese hayırlı olsun

01 Mart 2009 13:06

YUSUF YILDIRIM

Cuma günü REsmi Gazetede yayınlanan değişiklikle artık başvurular mayıs ayında yapılacak ve 15 hazirana kadar sonuçlandırılacak (mış).

01 Mart 2009 21:31

zir-müh

Bakanlıkta 25 yıla yakın hizmetim var yaklaşık 25 yılda 3 ilde çalıştım.bu sene amtalyada okuyan oğlumun yanına tayin istedim.okulu mazeret saymadılar.oysaadamı olan yaptırıyor.

01 Mart 2009 22:13

42vet

Resmi gazete de yayınlanan yanlış okumadıysam mazeret tayinleri ile ilgili olması lazım...Norm kadro gelse çok iyi olur ama bizim bakanlıkta çok zor... Başta sendikalar istemez etkinlikleri azalacak diye.. dorpili olan her şeyi yaptırıyor bu bakanlıkta... Çalışma süresi falan hikaye...

02 Mart 2009 10:54

keremke

sağlık bakanlığında milli eğitim bakanlığı ve neredeyse tüm kurumlarda norm kadro ve tayin yönetmeliği fevklade iyi işiliyor ama hantal b.de hala enseye şplk yürüyorişler maalesef torpil antetli kağıt katvizit ıvır zıvır

kural kaide yok herşey keyfi ve dediğim gibi tamamen amca dayı meselesi

sağlık ve milli eğitimde çalıştığın yer merkeze uzaklık olanak ve imkanlara göre çalıştığının süreler dikkate alınarak puanlama yapılıyor rotasyon mevcut kimseye koltuğu sonsuz sınırsız değil yöneticilierimiz alınacak ama tarımda böyle değil maalesef iyi yere tayinn yaptıran ömür boyu emekli olana kadar orada kalıyor altta kalanın amcası dayısı olmayanın canı çıksın

antalyaya tayin istiyorum ancak çıkması mümkün gözükmüyor 6 yıldır 6. bölgede çalışıyorum düşünün

çoksa bile ben manavgat kaş alanya finike isitiyorum ancak takdir ilde olduğu için belki korkuteli olabilirmiş yani senin çok uzun doğuda çalışman sıkıntı çekmen tarım bakaanlığında hiçbir önemi yok il müdrü neyi takdir ederse oraya

bazı arkadaşlar norm kadro falan yapılıyor fakay-t biliyoruzki hikaye bu kaçıncı norm dalgası

bakanlık daah önce nerde ne kadar olması gerekir ne kadar personel var yaınlıyordu ancak o kadar çok kuralsızlık varki artık onu bile yayınlamıyorlar bakanlık personel sitesinde kurulduğundan beri norm kadro butonu tıklanmıyor yani bişey yok

altta kalanın canı çıksın ben ilk atamada güzel bir ayarlayayım oradanda zaten emmkli olurum

diğerlerimi amaaaaan bana ne yaaa diğerlerinde keyfime bakaıınm ben

02 Mart 2009 10:57

keremke

diğer kurumlarda olduğu gibi internet üzerinden yerler açılsa tabi ilk önce rotasayon şart

herkes puanına göre yerler tercih etse

ne çomu hayal kuruyorum

ne yapayım hayal kurmaya vergi yok

bende böyle mutluyum

02 Mart 2009 11:12

vetfatih

arkadaşlar tarım bakanlığı kadar hiç birşeyin oturmadığı bi kurum duymadım

tabiricaizse taskayıp

bakanımız bir veteriner hekim ama meslektaşlarının sorunlarına duyarsız doktora nedeniyle 3 sendeir doktora yaptığım yere tayin istiyorum ama yapmıyorlar ayda bit 1000 km tepiyorum ve bi hafta zamanımı sabah sekizden gece 10,11 lere kadar llaboratuvarda geçiriyorum evliyim eşim mağdur oluyor ben mağdur oluyorum üstelik istanbulda çalışıyor ve doğuya elazığa gitmek istiyorum eğitim durumumu mazeret gösterip tayin istiyorum tayin dilekçemde eğiti,m durumumu siliyorlar ve bakanlığa bunun verilemeyeceğini söylüyoprlar

sonunda bu adamları mahkemeye verecem bide o oyolla hakkımı arayacağım sağlık ve milli eğitim bakanlıklarında yüksek lisans ve doktoranedeniylşe tayin yaptırılabiliyor ama bizim bakanlıkta ne gezer

hala cahillikten kurtulamamış geri zekalı tiplerin bu bakanlığın yönetim kadrosunda olması ne kötü

gerçi adamı olanın iişini yapıyoprlar mesela bizde bi veteriner hekim abimiz var keyfine tayin istiyor tayini istediği yere çıkıyor ama kendisi vazgeçip durduruyor bizede zulüm yapılıyor Allah belelerını versin

02 Mart 2009 14:47

keremke

anlaşılan bakanlıktakilerin çoğunluktakilerin tuzları kuru zamanında doldurulmuş güzel yerler yada amcası halası dayısı bayağı kuvvetli

illede rotasyon illede norm kadro illede çalışma yılı ve hizmet bölgesine göre puanlama üsülü

yaşasın adalet

yaşasın yuakırda yazdıklarım

02 Mart 2009 15:28

garg

tarım bakanlığında memur olan arkadaşlar erzurumla becayiş yapmak isteyen yok mu?mahalli personel olduğumuz için becayiş tek çare gibi

02 Mart 2009 16:32

vetvet78

arkadaşlar gerçekten tarım bakanlığı personel konusunda ülkedeki en laçka bakanlık.konu hakkında 1 tane mevzuat var ama onunda nasıl uygulandığı belli değil.örneğin yönetmelikte geçen şu madde ne kadar ucu açık ;a) Yer değiştirme suretiyle atanmalarda kadro imkanları ile hizmet ihtiyacı göz önünde bulundurulur.

güzel bulundursunda göz önünde bulunduran kim ve neye göre bulundurur.Şu anda birçok il eksik kadro ile çalıştığı halde siz orya istediğinizde nedense norm kadro oluyor orası.İşin kötüsü genel müdürlüktren başkada o ilin norm kadro sayısını bilen yok.Genel Müdürlüğün hemen hemen yaptığı tüm uygulamalar ve atamalar davalık .ama dava açtığınız zaman bi şekilde tayin olma imkanınız varsa mimlenip hiç bişey yapamıyorsunuz.tek şansınız adamınız varsa bulup yaptrırın yoksa artık dua etmekten başka çarenizde yok gb duruyor.BAkanlıkta her yıl tayin gören personeller var ben de hala nasıl olduğunu çzöemedim.ya bizim bilmediğimiz bir mevzuat daha var onlarda ona tabi sanırım.

02 Mart 2009 18:43

42vet

Bakanlıkta çalışan meslektaşlarım olayı çok güzel şekilde özetlemiş.... Dayısı amcası olan işini yapıyor.. Norm kadro olayı gelir en kısa süre de ama çok zor çok.... Koltuklarda oturanlar nasıl kalacak onlara ihtiyaç duyulmayacak... KOltuk sevdalıları boşa çıkacak vs vs vs... Şeffaf, kısa sürede belli olan herkese eşit ve adil tayin düzeni gelmesini bekliyoruz....

Toplam 4206 mesaj
12345678910111213»
ANKET
Sizce mülakatla, daha liyakatli okul müdürleri mi atanıyor?