Yandex.Metrica
Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : el.san.z.e.ö.oto-danisman-expert
18 Nisan 2009 14:21  


Kapalı
En sağlam araba hangi, markadır ve 2, elde neye dikkat etmek gerekir?

bana söylenen japon marka arabaların ii olduğu fakat türk markalarda ii değilmidir 2,elde ne önemli araba alacam ama karar veremiyorum teşekkürler....

18 Nisan 2009 14:30

BayBars *
Kapalı

alman arabaları daha sağlamdır tank gibi arabalardır dunya turu atsan araba yinede tık demez

uzak doğu olanlar ekonomik arabalardır ama kaportaları pek hoşuma gitmiyor yumruk atsan eğiliyorlar

19 Nisan 2009 15:13

uglykidjoe

Söylentilere kulak asmayın.Uzak doğu , özellikle japon markaları bağımsız kuruluşlarca sorunsuzlukta hep ilk üçtedir.Geçen seneki sıralama: 1. Mazda 2.Toyota 3. Honda

Siz bütçenizi ve önceliklerinizi belirtirseniz fikir verebilirim.

19 Nisan 2009 23:07

engin.oz

Baybars belli ki çok uzak doğu arabası yumruklamış

Piyasada Türk arabası yok

Yalnızca biz araba sektörünün işciliğini yapıyoruz ne yazık ki...

19 Nisan 2009 23:20

uglykidjoe

Bizde şehir efsaneleri vardır.Bir aracın sağlamlığı ya da güvenliği bağımsız kuruluşların raporlarına göre değerlendirilir.Kullanılan sacın kalınlığı ölçülerek değil.

Aynı şey lastik markalarında da var: "Abi michelinden başka lastik tanımam" Minübüsçü ağzı...

19 Nisan 2009 23:39

Koray1907
Kapalı

Uzak doğu arabaları kaporta bakımından zayıftır, zaten bu sebeple en az yakan arabalardır. kaporta yönünden sağlam arabalar BMW, mercedes VW audi.. ve ayrıca FORD tur...

20 Nisan 2009 00:10

uglykidjoe

İşte tam dediğim de bu ...Ya ben corolla kullanıyorum.1300 kg.Rakibi focus , jetta veya astra da üç aşağı beş yukarı aynı ağırlıktadır.

Premium denilen sınıf yani Audi Bmw ve Mercedesleri bunlarla kıyaslayamazsınız.Bir 320 ancak accord la kıyaslanır, civicle değil.Bakın Audi a3 le golf ağğırlık olarak, yapı olarak , motor olarak tamamen aynıdır.Fark iç mekan kalitesi ve donanımdır.Dayanıklılıkları aynıdır.

Ben burada yorum yapanların aksine geçmişte alman arabası kullandım.Hatta almanyada yaşadım bile.Ama ne desem boş...

20 Nisan 2009 00:36

Koray1907
Kapalı

Boşsa konuşma kardeşim..

Benim ev sahiplerim kaportacı ve sürekli pert araba işi yapıyorlar gel sor, sana bir ford, iki VW diyecektir, her türlü araba yapıp satarlar, ayrıva ben kaportadan bahsediyorum, yoksa uzak doğu arabaları kalitesiz demedim diyemem...

20 Nisan 2009 00:43

Koray1907
Kapalı

Not: Benim arabam Fiat Marea, 1250 kilo çekiyor.. Desene benim arabamında senin saydığın markalardan aşağı kalır yanı yok o zaman :)))

20 Nisan 2009 00:45

ceyhan1905

orta sınıf markalarda toyota oldukça sorunsuz bir araç. yine honda çok az sorun çıkaranlardan. vw yine öyle...

kaporta meselesine gelirsek japon araçların kötü bir ünü var burda. özellikle honda...

20 Nisan 2009 00:49

Wampire

toyota iyidir..corolla alırsan satarken zarar etmezsin toyota corolla her zaman her yerde asla değer kaybetmeyen bi segmenttir...fakat avensis alırsan zarar edebilirsin...ayrıca sağlamlık da diyosan sağlamdır...

20 Nisan 2009 00:51

uglykidjoe

Ben senin kardeşin değilim hemen cıvımaya gerek yok.Sen kaç araç değiştirdin?Ya da hiç araban oldu mu?Ben geçmişte ticari firma sahibi olduğum için pek çok marka tecrübem var.(İki araç da pert etmişliğim var)Ayrıca benim hobim otomobildir.Türkiye'de otomobil dergileri ilk çıktığı günden itibaren sürekli takip ederim.Yani gelişi güzel konuşmam.

Ev sahiplerine gelince , onlar sanayi esnafı.Yaptıkları işte iyidirler eminim.Ama benim de sanayide çok arkadaşım var ve bir iki istisna hariç cehaletleri beni hep şaşırtır.Gidip bir motor ustasına comonrail enjeksiyon nedir diye sor , ne cevap verecek bak...

Bu muhabbet gereksiz uzadı.Çünkü senin bahsettiğin kaporta kalınlığı konusunda buralarda bir bilgi bulamayız.Bunu da usta değil mühendis bilir.

20 Nisan 2009 00:52

Koray1907
Kapalı

Toyota tüm zamanların en çok satan arabasıdır...

Burada tartışılan kaportadır, yoksa toyotanın kalitesine kimse laf edemez arkadaşlar..

20 Nisan 2009 00:55

Koray1907
Kapalı

''Ben burada yorum yapanların aksine geçmişte alman arabası kullandım.Hatta almanyada yaşadım bile.Ama ne desem boş...''

---

bence asıl cıvıyan sensin çünkü kendini çok üst düzey göstermiş milleti şu yazdıklarınla küçümsemişsin !!!!

50 araba sahibi olupta arabasının kaç motor olduğunu, torku bilmeyen şaşkınlarda gördüm ben :)) Neyse..

20 Nisan 2009 00:57

ceyhan1905

sakin olun beyler...

20 Nisan 2009 01:01

Koray1907
Kapalı

Bence de :) iyi geceler..

20 Nisan 2009 16:57

gönül hemşire32
Kapalı

yorumlarınız için teşekkür ederim....

20 Nisan 2009 18:21

golatar
Kapalı

2. el arac alacaksan once arabadan cok ıyı anlayan bı ık usta bulacaksın...sonrra begendıgın butcene uygun aracı goturceksın bu ustaya ıyıce baktıracaksın...ustalar alabılırsın derse masrafı yoksa ya da fazla degılse arabayı alacagın kısı ya da galerıye gıdeceksın..ıyı bır pazarlık yapacaksın galerının verdıgı fıyatın %10 altını vereceksın ve de gule gule bıneceksın arabana..ha bu arada 2. el alamdan once mutlaka arabanın motor ve sası numarasını kotrol ettır bı de calıntı ve hak mahrumıyetı olup olmadıgına baktır..

21 Nisan 2009 11:33

meraklı07

size bir kaza kıyaslaması.antalya şehir girişinde 5 yıldızlı megane sedan ile sanırım 4 yıldızlı vw.caddy yüksek hızda çarpışıyorlar.megane pert oluyor yani paramparça ama caddy nin ön direklere kadar bir parçalanması oluyor.motor bölümü sürücü kabinine girmiyor yani.diyeceğim; kazanın oluş şekli çok önemli vurma açınız, hızınız, neresine vurduğunuz...

Toplam 18 mesaj
ANKET
Her il'de bir üniversite açılmasını;