Yandex.Metrica
Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : muhtesem32iren17ters köşe
07 Mayıs 2009 17:44  


kargalar kaç yıl yaşar..?

600 yıl yaşar diye duymuştum tam bilmiyorum ama benim asıl merak ettiğim bu kadar uzun yaşayan kargaların bulunduğu yerden bakınca insanların nasıl göründüğü...siz ne dersiniz nasıl görünüyodur...üstelik bizde onlara aptal felan diyoz acaba onların bizimle ilğili dediklerini duyar gibi olan var mı??..:)))

07 Mayıs 2009 17:46

silüet
Kapalı

benim izlediğim belgeselde 150 yıl kadar yaşadıklarını söylemişti.

ayrıca çok zeki olduklarını da belirtmişlerdi.

belgeselin yalancısıyım:)

07 Mayıs 2009 17:56

olduğu gibi

acaba onlardada kanser ,şeker kalp gibi hastalıklar var mı..?? yoksa bize bakıp zavallı insanlar diye iç mi geçiriyorlar..

inanç farklılıklarından dolayı birbirini öldürüyorlar mı..??

namus konusunda bizim gibi hassaslar mı..?? yoksa her namus çinayetini izleyince bize acıyolar mı...??

insanların sevgisi için ne diyolar merak ediyom bi karga bulup soramadım...aşk için ne diyolar..:))

07 Mayıs 2009 17:57

+nisan-
Kapalı

1000 yıl da yaşasa,çok da zeki olsa karga kargalıktan öteye gidemez.Sadece bunu diyorum kargalara.

07 Mayıs 2009 18:01

diskriminant=0

Karga karga gak dedi

Çık şu dala bak dedi

Çıktım baktım o dala

Şu karga ne budala

E budalalık sende kalsın bari,kargaya verme onu,niye çıkıp baktın o dala kıs kıs kıs

07 Mayıs 2009 18:01

olduğu gibi

biz çok iyiyiz sanki...bi dışarı çıkta bak...birbirimizi yiyip duruyoz sevgimiz sahte(ihtiyaç gidermeye yönelik)

hem onları tanımadan küçümsememek lazım

ben insanlardan yoruldum be ya başka canlıları merak ediyom galiba..?

07 Mayıs 2009 18:05

+nisan-
Kapalı

kargaları küçümsemek mi?

bütün canlılar insanlara özenirken(hayırlılarına tabi) insanlar neden kargalara özenir?

07 Mayıs 2009 18:08

diskriminant=0

+nisan- duracell seni yener...Kutuplara dikkat et"may explode" olma...Kıs kıs kıs

07 Mayıs 2009 18:12

+nisan-
Kapalı

ağlasam mı gülsem mi bilemiyorum.

07 Mayıs 2009 18:13

olduğu gibi

insanın neyine özeniyosun kaç yıl yaşıyolar en kıral yaşayan 80 olmadı 90 bunun kaç yılı mutlular 60 dan yukarısını sayma hastalık sevgi eksikliği ölüm..tam bi azap

çoçukluk ve gençliğin nasıl geçtiği ailenin ekonomik durumuna ve şansına bağlı..

ya kargalar öylemi ya..veya diğer canlılar

en azından aralarında meshep ırk kavğası yok trafik kazasıda yaşamıyolar mis gibi hayat

07 Mayıs 2009 18:16

diskriminant=0

Sen "olduğu gibi" san...Halbuki geçen kış bizim orda karga sürüleri bi üleş için birbirlerini kırdı...

07 Mayıs 2009 18:17

olduğu gibi

başka bi ülkeye gitmeleri gerektiği zaman vize bile yok biz mardine gidebiliyomuyuz ya parise dillerini bile bilmiyoz ama gargalar öylemi ya istedikleri ülkeye gidiyolar dövizede yabancı dilede ihtiyaçları yok ..:)

07 Mayıs 2009 18:18

+nisan-
Kapalı

Yüce Allah?ın yeryüzüne gönderdiği ilk hayvan, kargadır. Allah?ın kargaya biçtiği görev ise, bir insan ölüsünün toprağa nasıl gömüleceğini bir başka insana göstermekten ibarettir. Bu nedenledir ki, karga hep uğursuz kabul edilmiştir.

bizim bu hayvancıklara bişi dediğimiz yok.Karga zeki bi hayvan,insan ise düşünen bir hayvandır.

07 Mayıs 2009 18:24

olduğu gibi

insanların yaptığı salaklık ve akılsızlıkları yaptıklarını sanmıyom...44 kişi çoluk çoçuk demeden öldüreçeklerini (üstelik bu kısacık ömre rahmen)sanmıyorum hayvancıklar hem uzun yaşıyo hem doğanın tadını çıkarıyo kimseyede zarar verdikleri yok ya biz öylemi başta en sevdiklerimiz olmak üzere sürekli bi değirmen gibi öfke kıskançlık zülüm üretiyoz hele bide güç elimize geçti ise ooofffff acayip tehlikeli oluyoz kargalar öyle değel ya..

07 Mayıs 2009 18:35

+nisan-
Kapalı

diğer kötü insanlara kızıp bizi yakma,biz ne diriyken sana zarar veririz,ne de öldüğünde etlerini didik didik ederiz.

07 Mayıs 2009 18:38

crazy_orm
Yasaklı

Sizin oralarda kaç yıl yaşar bilmiyorum ama bizim burda 3 bilemedin 5 yıldan fazla yaşayamazlar! Tüfeği boşuna mı aldık :)

07 Mayıs 2009 18:41

+nisan-
Kapalı

bu insanlar böyle işte,600 yıllık hayatı 6 günde bitirirler.İşte karga olmamak için bi sebep daha.

07 Mayıs 2009 18:43

crazy_orm
Yasaklı

arkadaşlar kargalara zeki demişsiniz okadar zekilerse neden bi korkulukdan korkacak kadar aptal oluyorlar :)

Birde kargaların çevreye verdikleri pisliğin nekadar olduyğunu biliyormusunuz siz?!!!

5 yıl bile fazla onlara ...

07 Mayıs 2009 18:44

olduğu gibi

...VEYA İNSANLIĞIMIZI SORGULAMAK İÇİN...:)

07 Mayıs 2009 18:47

crazy_orm
Yasaklı

Kargaların bukadar sevdalısı olduğunu bilmiyordum :)

07 Mayıs 2009 18:48

+nisan-
Kapalı

kargalar zeki olmasa biz onları anlamaya çalışmazdık.

Toplam 47 mesaj
ANKET
MEB'in politika üretebilmesi için, öğretmen atamalarının taşraya devredilmesini ister misiniz?