Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : vatandaş-27
08 Haziran 2009 01:12  


Yeterlilik için kayıt nasıl yapılır.

Öncelikle 40 tl bankaya yatırılır.

Para yatırlıacak bankalar şunlardır; Ziraat Bankası,Vakıflar Bankası ve Halk Bankası'dır.

Sınav ücretinin yatırılması esnasında ilgili dekonta ?Diyanet İşleri Başkanlığı Yeterlik Belgesi Yazılı Sınavı? ibaresi mutlaka yazdırılacaktır.

Parayı yatırdıktan sonra internete gidip; http://basvurular.meb.gov.tr/bsv2/diyanet_yeterlik_snv/tckimliksor.aspx adresini tıklayacaksınız.

tıkladıktan sonra orada kaydınızı yapacaksınız.

08 Haziran 2009 05:52

uşaklıömer

orada kayıt yazan tıklanacak bir yer yok sadece bilgilendirme

kayıt yaptıramadım

08 Haziran 2009 07:39

İmran Ali
Kapalı

evet evet bu linkte kayıt olmuyor ya da biz göremedik editim.

08 Haziran 2009 10:25

pompeipolis37

arkadaşlar http://egitek.meb.gov.tr/Sinavlar/index.asp burdan kayıt olunuz Allahın İzniyle Ben kayıt işlemlerini bitirdim çıktımıda aldım

08 Haziran 2009 12:13

Vuslata Hasretim

Arkadaşlar bu gün Mersin'den gitmişler bankaya ve banka demiş ki;

Kayıt işlemleri daha başlamamış.

Doğru mu acaba bu söyledikler...

Başka şehirlerde değişiyor mu acaba.?

08 Haziran 2009 12:19

sulek42

ben saat 11 30 yatırdım ama sistemde hala yatırılmamış gösteriyor

08 Haziran 2009 13:56

ilknur33

bırde kayıt tarıhı ıcerısınde sınav yerı cıktısı alınması gerekmıyomu

08 Haziran 2009 16:05

ibrahimgibi

Arkadaşlar kayıt başlamadı diye birşey yok da bazı bankalar henüz sistemine tanıtmadı galiba para yatırılamıyor. konya da da durum şimdilik aynı.

bide sayın edite sorum olacak bilginiz var sa eğer. sayın etörüm ben kpss de imam hatip olarak atandım ama yeterlik belgesi olmayınca gidemedim tabi.(yeterlik şartını anlamamışım demek ki)şimdi bu atamam geçersiz mi. birde bu atamadan dolayı tekrar atanmam tehlikeye girer mi. yani daha önce ataman yapıldı gitmedin bu sefer de bana atamıyoruz der mi devlet yada diyanet

08 Haziran 2009 17:19

Bey@z_S@yf@

evet kütahya merkez ziraat bankasında da aynı 1 saat sıra bekledim fakat sistemde sorun varmış yani sistem daha tanıtılmamış sabaha beri 100 kişi geldi ama giremedik dedi

sorun diyanetteymiş ....

bu arada kütahya müf. yr görüştüm sağolsun çok kibar davrandı her zaman ki gibi dedim hocam 12. maddeyi şöyle analdık dedim

şimdi 2004 ten belgesi olanların belge süreleri temmuzda dolacak dedim fakat 2005 2006 LARIN BELGELERİ DAHA SÜRELERİ BİTMEDİ ŞARTLARDA BELGESİ OLANLAR ÜNVAN DEGİŞİKLİGİİÇİN YANİ İMAMLIK BELGESİ VARSA MÜEZZİNLİK İÇİN MÜEZZİNLİK BELGESİ VARSA İMAMLIK İÇİN BAŞVURUYOR YAZIYOR DEDİM MÜFTÜ BEY EVET HAKLISIN HERKES BUNU SORUYOR DUR ATAMA 2 ERGÜN BEYİ ARAYALIM DEDİ ARADI...

İZLENİMLERİM BUNLAR SİZLERDE NELER... ???

CEVABEN ERGÜN BEY ...

2004 LERİN SÜRELERİ DOLDU

2005 2006 LAR İSTEDİGİ BELGE SINAVINA GİREBİLİR DEDİ YANİNE ESKİ BELGLER İPTAL NEDE SÜRESİ DOLMAYAN BELGELER BAŞKA SINAVA GİRECEK DİYE BİR ŞEY VAR BELGE SÜREN DOLSA DA DOLMASADA HERKES İSTEDİGİ SINAVA Gİ REEEE Bİİİ LİİİRRR MİŞ...

BU ARADA SÖZLEŞMELİ ALIMİÇİNDE SER VAR SSIIIRRR YOKKK....

08 Haziran 2009 17:35

ibrahimgibi

Yeterlik sınavından önce sözleşmeli alımı olacağını sanmıyorum. olmasında isterim zaten. ancak sınavların sonuçları belli olduktan bence mutlaka alım olacaktır. hele de ramazan ayı gelmişken

08 Haziran 2009 17:53

ahmet elçi

diyarbakırda işlem yaptım tamamdır..

08 Haziran 2009 19:20

kırk testi

ahmet hocam once parayı mı yatırmak laızm yoksa internete gırıp işlem yaptıktan sonra mı parayı yatırdınız

08 Haziran 2009 19:46

ağa memo

arkadaşlar siz kaydınızı yaptığınız zaman karşınıza (cilt no)

dıye bır şey çıkıyormu ben müftülükteydim o zaman çıkıyordu ama şimdi çıkmıyor acaba ben yanlş bır yeremı girıyorum yardımcı olursanız sevınırım

08 Haziran 2009 19:53

ağa memo

sayın edıtör ahmet elçi

kayt yaparken cilt no dıye bır şey karşınıza çıkıyormu bıraz önce müftülükteyken orda gördüm ama şimdi evdeyım öyle bır şey çıkmıyor acaba yanlış yeremı giriyorum

08 Haziran 2009 19:54

HaFıZ81

slmaleykum arkadaşlar paraı yatırdım kayıt yaptım ama çıktı almadım evde yazıcı yok da yarın iş yerinden alıcam kayıt bilgileri falan tamam hepsi ama sınava giriş yeri yok o sanra mı belli olacak veya sınav yeri belli oluncamı çıktı alacağız?

08 Haziran 2009 21:55

asli84
Kapalı

s.a arkadaşlar.bende inşallah yarın başvurucam fakat çalışmak için kitap bana ne önerebilirsiniz tecrübeli arkadaşlardan mesaj bekliyorum allah rızası için (STAJYER KUR'AN KURSU ÖĞRETİCİLİĞİ) sınav konularımız; *Kuranı kerim *akaid * fıkıh *siyer ve ahlak *hitabet... mesajlarınızı bekliyorum arkadaşlar . hepinize başarılar

08 Haziran 2009 22:10

kırk testi

bu sınav ıkı asamalı mı oalcak 3 asamalı mı

önce yazılı sonra sözlü yani iki aşamalı
08 Haziran 2009 22:19

ahmet elçi

öncelikle parayı yatıracaksınız. ben vakıfbankta yatırdım hemen işlem gerçekleşti..

08 Haziran 2009 22:21

mir__
Yasaklı

3 aşamalı olacak

1.yazılı sınav

2.sözlü mülakat

3.kpss den yüksek bi puan almak

kolaylaştırınız zorlaştırmayınız ...

diyanet neye göre hareket ediyor anlaşılmıyo hangi dine göre hareket ediliyo anlamadık gitti kolaylaştıracağına zorlaştırıyolar :((

doktor olmak kadar zorlaştı bu iş

08 Haziran 2009 22:37

ahmet elçi

:))))

08 Haziran 2009 22:42

HaFıZ81

ahmet hocam kayıt yaptık ta sınav yeri yazmıyo başvuru belgesinde ne zaman öğrenecez ilanda başvuru belgesinde sınava gireceğiniz yer belli olacaktır yazıyordu

Toplam 81 mesaj