Bu arada ben yokken forumda olaylar başka yönlere doğru kaymış. Fiyatlar konuşulmaya başlanmış ve forumda yorum yapan arkadaşlar birbirine girmiş durumda. Biz bu forumu açarken herkese, GM konusunda yapıcı yorumlar getirmesini bekledik. Ancak konu vurun abalıya dönmüş durumda. Tabiki bu markayı savunacağım. Sizin favori markanıza göre, GM'nin artılarını göz önünüze koyacağım.
Paraşütçü arkadaşım, Lacetti'nin WTCC 1.6 standart modelin fiyatını yazmışsınız. O araç sadece aksesuar anlamda WTCC ve Kasko hariç 30binlik bir aracı küçümsemişsiniz gibi geldi. Motor WTCC değil. Motor'da WTCC olsaydı o aracı ne otobanda görebilirdiniz (hızı nedeniyle) nede benim diyen para ağaları parasına yetişirdi. Dikkatinizi çekerim, standart 1.6 motorun 10.7 saniye'sinden bahsediyoruz. Fabrika çıkışı ortalama son hız 190'ı geçiyor. E200 Mercedes bile 0-100'e 13 saniyede anca çıkıyor. BMW 316 ve 318 bu saniyelere ulaşamıyor. Siz ne ile uğraştığınızın farkındamısınız? Kırmızı ışıklarda 1.6 grubu bir araç kesinlikle, TC sistemli bir Lacetti CDX'i geçemez. (Traction Control System - Çekiş kontrol sistemi) Opel Insignia 1.6 Turbo 180 beygir hariç :)) O uçuyor!!
Son model Lacetti Magnum Estate SW CDX 1.6 16V E-TEC II motor 110 HP gücünde ve özel yapım olup, TR fiyatı standart 32.500'den başlıyor. Aracın üstünde 2.500 TL'lik fazlalık var. (Fazlalık aksesuar oluyor) Dolayısıyla kasko hariç 35binlik br araçtan bahsediyoruz. Lacetti'leri bazıları hala ucuz bir araç sanıyor galiba!!! Deri koltuklar, spor aliminyum jantlar, metalik boya, deri döşemeler, 2 tam boy ön, 2 tam boy tavan hava yastığı, güvenlik barları, TC system, 8 hoparlörlü blaupunkt müzik sistemi, Immoblizer, sunroof vs vs. Bunlar herhalde dandik araçlarda bulunmuyor değilmi arkadaşlar. ÖTV kaldırıldı en ucuzu hatcback serisi 1.4'ler 26-27binlere tırmandı. Duyurulur.
Forumdaki arkadaşlarlada alıp veremediğimiz yok. Saygılar.
Bu arada ben yokken forumda olaylar başka yönlere doğru kaymış. Fiyatlar konuşulmaya başlanmış ve forumda yorum yapan arkadaşlar birbirine girmiş durumda. Biz bu forumu açarken herkese, GM konusunda yapıcı yorumlar getirmesini bekledik. Ancak konu vurun abalıya dönmüş durumda. Tabiki bu markayı savunacağım. Sizin favori markanıza göre, GM'nin artılarını göz önünüze koyacağım.
Paraşütçü arkadaşım, Lacetti'nin WTCC 1.6 standart modelin fiyatını yazmışsınız. O araç sadece aksesuar anlamda WTCC ve Kasko hariç 30binlik bir aracı küçümsemişsiniz gibi geldi. Motor WTCC değil. Motor'da WTCC olsaydı o aracı ne otobanda görebilirdiniz (hızı nedeniyle) nede benim diyen para ağaları parasına yetişirdi. Dikkatinizi çekerim, standart 1.6 motorun 10.7 saniye'sinden bahsediyoruz. Fabrika çıkışı ortalama son hız 190'ı geçiyor. E200 Mercedes bile 0-100'e 13 saniyede anca çıkıyor. BMW 316 ve 318 bu saniyelere ulaşamıyor. Siz ne ile uğraştığınızın farkındamısınız? Kırmızı ışıklarda 1.6 grubu bir araç kesinlikle, TC sistemli bir Lacetti CDX'i geçemez. (Traction Control System - Çekiş kontrol sistemi) Opel Insignia 1.6 Turbo 180 beygir hariç :)) O uçuyor!!
Son model Lacetti Magnum Estate SW CDX 1.6 16V E-TEC II motor 110 HP gücünde ve özel yapım olup, TR fiyatı standart 32.500'den başlıyor. Aracın üstünde 2.500 TL'lik fazlalık var. (Fazlalık aksesuar oluyor) Dolayısıyla kasko hariç 35binlik br araçtan bahsediyoruz. Lacetti'leri bazıları hala ucuz bir araç sanıyor galiba!!! Deri koltuklar, spor aliminyum jantlar, metalik boya, deri döşemeler, 2 tam boy ön, 2 tam boy tavan hava yastığı, güvenlik barları, TC system, 8 hoparlörlü blaupunkt müzik sistemi, Immoblizer, sunroof vs vs. Bunlar herhalde dandik araçlarda bulunmuyor değilmi arkadaşlar. ÖTV kaldırıldı en ucuzu hatcback serisi 1.4'ler 26-27binlere tırmandı. Duyurulur.
Forumdaki arkadaşlarlada alıp veremediğimiz yok. Saygılar.