Türker arkadaş sen bir markanın tüm satışlarından söz ediyorsun. Ben sadece C ve D segment dört kapılı orta lüks sınıf büyüklükteki (1 araç) araç satışından bahsediyorum. Lafı anla öyle yorumlayın. Toplam satışlara bakarsan Chevrolet, tüm markalarında ağustos'a kadar 8.500 adet satmış. Ford, Reno, Fiat, Hyundai tabiki bu markadan toplamda fazla satar. Ülkemizde üretilen markalar bunlar. Ayrıca, ürk tüketicisi sokakta ne görüyorsa onu alır. Seçme özelliği diye birşey yok. Bu sözü otomotiv analistleri söylüyor ben söylemiyorum. Ona bakarsan BMW 4.500 adet sattı diye tutulmayan araç olmuyor. Kaliteli araçlardır.
Birileri yine Markaya saldırmış. Gelsinler alsınlar araçlarını her konuda aynı segmentteki araçlarını karşılaştıralım. Kim kimden iyiymiş anlarız. Buradan kendilerini concon zanneden ama concon olmayan markalara birkaç lafım olacak. Toyota, 3.5milyon aracını hatalı üretim ve can'a kast edebilir diye geri çağırdı. Dünyada böyle geri çağırma yok!. Toyota'nın imajımı vardıki siz Dünyanın bir numaralı markası Chevrolet'le karşılaştırıyorsunuz? Hala daha Chevrolet'in Koredeki fabrikalarına laf sokuyorsunuz. Koredeki fabrikalar Türkiye'de olsa insanlarımız açlık sefalet çekmezdi. Siz burdan neyi savunup sallıyorsunuz? Şu soruma cevap verin. 80'li yıllarda Kore'ye Daewoo fabrikalarını kuran dünyanın en büyük firmasının adı nedir?
70li yıllarda Bursaya otomobil fabrikası kuran italyan firmasının adı nedir? Demek istediğimi anladınızmı dostlarım. Artık araçlarda Tofaş logosu göremiyoruz, FIAT olmuş. Chevrolet, kendi kurduğu Daewoo fabrikasını 2000-2001'deki büyük dünya krizinde satın alarak kendi üretim tekniklerini kullanarak dünyanın heryerine satış yapmaktadır. GM, bir çok markayı barındırıyor. Bunlar Chevrolet, Buick, Saab, Opel, Cadillac vs. Opel tabiki kardeş. Hala daha neyi iddia ediyorsunuz ersyno?
Chevrolet'in Türkiye'deki silahı kaliteli sağlam araçlarını tüketicinin alabileceği en uygun fiyatla sunmaktadır. Cruze markası, orta üst segmentte baz modeli 35bine alınabilecek en üst donanımlı araçtır. Silah budur. Birçok markayı rahatsız etmiştir. Adamlar, Türkiye pazarında yer almak için her türlü saldırıyı yapıyor. Aksesuarsa aksesuar, donanımsa donanım. Cazibe ise cazibe.
ÖTV indirimi öncesi Reno bayisine gitmiştik. En düşük baz model bir megane'yi 45bine satmaya çalışıyorlardı. Adama söylediğim tek söz şu oldu. " Bu bursa'da üretilen araç değilmi? Neden bunun fiyatı ithal araçlardan pahalı?" Adam cevap veremedi.
Buyrun burdan söz edelim. Bizim yerlilerin ne özelliği varda bu kadar pahalıya satılıyor? Ne özelliği var soruyorum.
Türker arkadaş sen bir markanın tüm satışlarından söz ediyorsun. Ben sadece C ve D segment dört kapılı orta lüks sınıf büyüklükteki (1 araç) araç satışından bahsediyorum. Lafı anla öyle yorumlayın. Toplam satışlara bakarsan Chevrolet, tüm markalarında ağustos'a kadar 8.500 adet satmış. Ford, Reno, Fiat, Hyundai tabiki bu markadan toplamda fazla satar. Ülkemizde üretilen markalar bunlar. Ayrıca, ürk tüketicisi sokakta ne görüyorsa onu alır. Seçme özelliği diye birşey yok. Bu sözü otomotiv analistleri söylüyor ben söylemiyorum. Ona bakarsan BMW 4.500 adet sattı diye tutulmayan araç olmuyor. Kaliteli araçlardır.
Birileri yine Markaya saldırmış. Gelsinler alsınlar araçlarını her konuda aynı segmentteki araçlarını karşılaştıralım. Kim kimden iyiymiş anlarız. Buradan kendilerini concon zanneden ama concon olmayan markalara birkaç lafım olacak. Toyota, 3.5milyon aracını hatalı üretim ve can'a kast edebilir diye geri çağırdı. Dünyada böyle geri çağırma yok!. Toyota'nın imajımı vardıki siz Dünyanın bir numaralı markası Chevrolet'le karşılaştırıyorsunuz? Hala daha Chevrolet'in Koredeki fabrikalarına laf sokuyorsunuz. Koredeki fabrikalar Türkiye'de olsa insanlarımız açlık sefalet çekmezdi. Siz burdan neyi savunup sallıyorsunuz? Şu soruma cevap verin. 80'li yıllarda Kore'ye Daewoo fabrikalarını kuran dünyanın en büyük firmasının adı nedir?
70li yıllarda Bursaya otomobil fabrikası kuran italyan firmasının adı nedir? Demek istediğimi anladınızmı dostlarım. Artık araçlarda Tofaş logosu göremiyoruz, FIAT olmuş. Chevrolet, kendi kurduğu Daewoo fabrikasını 2000-2001'deki büyük dünya krizinde satın alarak kendi üretim tekniklerini kullanarak dünyanın heryerine satış yapmaktadır. GM, bir çok markayı barındırıyor. Bunlar Chevrolet, Buick, Saab, Opel, Cadillac vs. Opel tabiki kardeş. Hala daha neyi iddia ediyorsunuz ersyno?
Chevrolet'in Türkiye'deki silahı kaliteli sağlam araçlarını tüketicinin alabileceği en uygun fiyatla sunmaktadır. Cruze markası, orta üst segmentte baz modeli 35bine alınabilecek en üst donanımlı araçtır. Silah budur. Birçok markayı rahatsız etmiştir. Adamlar, Türkiye pazarında yer almak için her türlü saldırıyı yapıyor. Aksesuarsa aksesuar, donanımsa donanım. Cazibe ise cazibe.
ÖTV indirimi öncesi Reno bayisine gitmiştik. En düşük baz model bir megane'yi 45bine satmaya çalışıyorlardı. Adama söylediğim tek söz şu oldu. " Bu bursa'da üretilen araç değilmi? Neden bunun fiyatı ithal araçlardan pahalı?" Adam cevap veremedi.
Buyrun burdan söz edelim. Bizim yerlilerin ne özelliği varda bu kadar pahalıya satılıyor? Ne özelliği var soruyorum.