Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : vatandaş-27
02 Ağustos 2009 15:45  


Kasım ayında 1500 imam hatip alımı olabilir

kardeşlerim şu an ankara dib merkezde çalışan bir dostumdan aldığım habere göre kasımda 1500 adet imam hatip alınacak alım kasımdan önce ilan edilecek neden biz telefon açtığımızda böyle söylemiyorlar diye sordum cevap:spekülasyon olmaması için söylemiyorlar kesinlikle çalışma var ve bu kesin bir haberdir diye cevap verdi ben şahsen daha önce olmasını diliyorum diyanetten çünkü fazla sabrımız kalmadı ve diyanetten isteğimiz 1500 değilde 3000 alım olması yönünde bu haberin olup olmaması beni bağlamaz ben kayneğı ve haberi yazdım

saygılar imam 72

02 Ağustos 2009 16:40

faruk7077

inşllh dediğin doğrudur kardeşim çünkü güven kalmadı.kasımda bile alım olacağından şüpheliyim...

02 Ağustos 2009 16:55

Nurullah_PAZAR

kasımda kesin var arkadaşlar 1500 dolayısında kesin var hocam alım,,,,

02 Ağustos 2009 18:04

25abdullah

1500 imam alacagına hic almasın diğer kurumlar 10.000 den aşagı alamazken bizimki 1500 alım yapıyor....zaten onuda yüzüne gözüne bulaştırır....

02 Ağustos 2009 18:44

ahmet elçi

diyanet işleri başkanlığı kasım ayında ösym aracığıyla 1800 civarında kadrolu personel almayı düşünmektedir.

02 Ağustos 2009 18:51

-firuze-
Kapalı

1800-1500=300 umarım bu sayıda kko olur:))

02 Ağustos 2009 20:21

zülkif

bu kadronun içinde müezzin de var mı acaba ??

02 Ağustos 2009 22:12

melek_nur

arkadaşlar sadece imam olarak alınacak 1500 kişi k.k.ö ne kadar alınacak bi bilgisi olan var mı

02 Ağustos 2009 22:28

kayıp_şehir
Kapalı

1800 kadrolu, sözleşmeli de değil..kadrolu olarak çok iyi bi sayı bence.kkö de mutlaka vardır..

03 Ağustos 2009 07:19

Nurullah_PAZAR

400 tane kuran kursu öğreticisi alacakmış arkadaşlar,,,

03 Ağustos 2009 14:07

-firuze-
Kapalı

ghercektenmıııııııı

nerden dydunnn

03 Ağustos 2009 15:03

pompeipolis37

yaa kardeşim genel olarak 42.000 şuan sözlü sınava girecek olan var hadi bunlardan sadece imamhatip adayı 20.000 geriye kalsa bukadar kadro sözleşmeli çok az yaa kime yeter daha yeterliği olanda var çok az yaa... enaz 5bin vermeleri lazım hiç yoktan..

05 Ağustos 2009 16:23

ibrahimgibi

kadrolu alım olsa farzu misal bu alımı kim yapar. diyanet mi osym mi. bilgisa olan var mı?

05 Ağustos 2009 16:27

ibrahimgibi

gerçi onca sözleşmeli kadro beklerken direk kadrolu alım yapılması ne kadar doğru olur bilemiyorum ama genede sizce arkadaşlar alımı kim yapar osym mi diyanet mi. szleşmeli olsa kim?kadrolu olsa kim yapar ?

08 Ağustos 2009 14:26

pompeipolis37

kadrolu olursa Diyanetin kontrolünde osym yapıyor.. Sözleşmeli veya Vekil Olursada diyanet kendisi yapıyor..

08 Ağustos 2009 17:26

Yehya99

15000 ÖĞRETMEN alınıyor yakında ,9500 POLİS alınıyor yakında itirazımız yok ama her nedense İMAM alımı yapılmıyor acaba yapılmyormu? yoksa yapılamıyormu?

09 Ağustos 2009 19:29

mucahitsami
Yasaklı

olabilirmi? istersen fal açtıralım yok yok çiçek alalı m bi tane çıkacak çıkmayacak çıkcak çıkamayacak. şölede yapabiliriz istersen istihareye yat . burda ukalalık yapanak kadar aklına geleni sallayana kadar hiç olmazssa doğru bişi yapmış olursun. sallamacı başı boşborazan kasım ayında imam hatip alımı olabılrımış mış mış eee uzaylılarda gelebilrimi sence? belki mehdi de çıkarbilir demi. nasıl olsa doğrulatmak zorunda değilim aklıma geleni sallayım heeee iyi oluyormu. insanların sinir katsayılarıyla yada umutlarıya oynamaktan başka bi işe yaramaz işi gücü yok boş boğazlar sizi imam alımı olabılırmış nerden biliyorsun dpb açılkadı yaa bidahaki alım takvimini oda kasım ayında olacak diye bu akıllıda ordan nemalanıyor aklı sıra dediği çıkmış olacak kesin bi haber varmı? yok kesin bir duyumun varmı=? yok kasım ayında imam hatip alınacağı kesinmi yok kaynagın ne? yok ...karnın açmı tok, adammısın? yok. ukalalık varmı? çok. aklın başındamı zong. kaydedeğer bir adammısın? höng. şu forumun haline bak en güzel salllama yarışması varr de hadi devam edin kaynaksız mesnetsiz rüzgardan duyduğunuzu kocakarıdan işittiğiniz yazıp kendiniz umutlanıp kendiniz çökün hak ediyorsunuz daha beter olun

Toplam 16 mesaj