Editörler : Lanet

KaganDemir
Aday Memur
13 Ağustos 2009 15:03

Avea ile ilgili şikayetler.

http://www.sikayetvar.com/bc-sikayet_oku-co-Detial-0-2-0-0.html


-deja-vu-
Yasaklı
13 Ağustos 2009 15:05

Az önce turkcell bizbizekamu tarifesine kayıtlı telefonumun faturası geldi. şok oldum ! normalde 1200 dk/35 tl olan hattıma(faturadada tarife bilgilerinde bu bilgi yazıyor) 43,20 TL gelmiş. 18 temmuz-9 Agustos tarihleri arası yani dönem aşımıda yok zaten 20 günlük bir fatura. sadece ektra 1 mesaj(0,47 Tl gözüküyor) atmışım onun dışında başka bir konuşma ve hizmet kullanımı olmamış.

aveadan t.celle geçiş yapmıştım. t.celdeki zativasati 35 tl'nin dışında herhangi bir ücret (vergi falan)gelmez demişti. ee bu 35,47 nin fazlalığı ne oluyor.

Geçen gün bu konuya mesaj yazmış geçmiş olsun demiştim. t.celin bi kazığınıda biz yemiş olduk. ama bu kazığı sana geri iade edecem t.cell merak etme.


kolega
Yasaklı
13 Ağustos 2009 17:19

türkcellin müşteri hizmetlerinden bende şikayetçiyim. bende vodafone abonesi iken türkcellin kamu tarifesine başvurdum. başvurduğum servis elemanına ısrarla 35 tllik kamu tarifesine geçeceğimi belirtmeme rağmen bilgisayarında yaptığı kayıt ile türkcelin kontörlü olan bizbize tarifesine geçirmiş olduğunu iki gün sonra gelen mesajdan anladım. tekrar kendilerine döndüğümde benim kaydımı yaptığını hatırladı ve kendi yaptığı hataya kendiside inanamadı. derken müşteri hizmetlerinden bir yetkilisiyle durumun telafisi için görüştü. görüştüğü her kimse benim eskiden fatura borcum olabileceğini ima etti. bende böyle bir şey olamayacağını bildirdim. ardından kontörlü tarifeden tekrar faturalıya geçilemeyeceğini söyleyince ben çılgına döndüm. hattımın ancak tekrardan avea veya vodafona taşınmasıyla tekrardan kamu tarifesine geçebileceğimi belirtti. bunun 10 15 gün zaman alacağını söyledi. ister istemez kabul etmek mecburiyetinde kaldım. ALLAH'tan hattımı ne yaptılarsa onuda anlamadım iki gün sonra kamucele geçirdiler. neyse bir ay doldu tabi ne fatura geliyor ne birşey. cepten bir mesajla fatura tutarı oda sondan bir önceki gün :)) geldide bizde ödemeye çalıştık. koskoca türkcell bayi yazan yere faturayı ödemek için başvurdum aldığım "burada avea faturaları ödeniyor abi türkcelli alamıyoruz" cevabı ile dumur oldum. derken 5 kişi kontenjanı kullanma isteğimin ardından bu tarifeye nasıl geçileceğini sorduğum türkcell bayisinin böyle bir hakkımın olmadığını :), bir diğer bayininde yeterli bilgiye sahip olmadığını bunun için benim müşteri hizmetlerini aramam gerektiğini söylemesiyle beraber maalesef şaşkınlıkta nirvanaya ulaştım. ALLAH beterinden saklasın. :)


bedriduman
Aday Memur
13 Ağustos 2009 20:05

benim hattım da avea sınırsız kamu bir aylık kullanımdan sonra aveadan tarifemin değiştirildiğine dair bir sms aldım hemen aradım müşteri hizmetlerini.bana sözleşme maddelerinden birine aykırı davrandığımı bundan dolayı tarifeniz değiştirildi dediler.sözleşme maddelerine tek tek baktım hiçbirine aykırı davranmadımı gördüm.aylık kullanım süresini de aşmamışım.müşteri hizmetlerini bir daha aradım.hangi maddeye aykırı davrandığımı sordum bana bunun ekranda gözükmediğini bu maddelerin avea.comda olduğunu söylediler ne yaptıysam bu maddeyi söylemediler.şimdi limon tarifesinden ücretlendiriliyorum.hangi maddeye aykırı davarandığımı nerden nasıl öğrenecem? bilgisi olan lütfen yazsın.


eltelt
Aday Memur
13 Ağustos 2009 21:04

benim 15 temmuzda hattım acıldı faturayı 45 mı odeyecegım sımdı:((


bernaberist
Aday Memur
13 Ağustos 2009 22:18

arkadaşlar böyle durumlarda kesinlikle şikayet var.com a şikayet edin.hemen cevap veriyorlar.


-deja-vu-
Yasaklı
13 Ağustos 2009 23:48

arkadaşlar şikayetvar.com a elbette yazmak gerekiyor. ancak buraya yazmamızın sebebi aynı sıkıntıyı yaşayan insanların olduğunu ortaya koymak. ve en önemlisi kamuoyu oluşturmak. özellikle şirketler bireysel durumlarda müşterileri daha çok kandırmakta kitlesel tepkilerde bu durumlar pek yaşanmamakta. yazılanlar okunduysa bazı mesajlar "bu durumu sadece ben yaşadım" şeklindedir. birlik olmak ve ortak tepki vermek gerekiyor.

kolega arkadaşım senin tarifen yanlışlıkla değil bilinçli yapıldığını düşünüyorum. sebebini birazdan anlarsın.

daha önce yazdığım mesajda faturamın 43,20 tl geldiğini yazmıştım. bu durumu öğrenmek için t.cell ekstraya gittim oradaki arkadaş faturaya biraz daha ayrıntılı baktı. bana 20 temmuzda bizbizekamu tarifesine geçtiğimi söyledi. peki ben 18i ile 20si arasında hangi tarifedeymişim dedim. bizbize tarifesindeymişsin dedi. peki bu nasıl oluyorda kendikendine kamu oluyor. oysa ben aveadan t.cellin bb.kamu tarifesine geçmek için başvurdum. ben herhangibir tarife değişikliğide yapmadım. olay şuki t.cell aklı sıra tarife değiştiriyor. bedava dakikam var diye bende rahat rahat konuşurken başka tarifeden fatura yüklediklerini nereden bileyim. kolega belki şimdi anlamışsındır yanlışlıkmı olmuş yoksa t.cellin vatandaşa bir tuzağımı.

dikkatimi çeken bir konu heryöne 1200 dk görüşmenin içinde t.cell müşteri hizmetleri yok. aklıma t.cel bunu bilinçli olarakmı yapıyor ve dakikalarca vatandaşı oyalayarak tırtıklıyormu diye geliyor. Allah belanı versin t.cell


KaganDemir
Aday Memur
14 Ağustos 2009 00:02

-deja-vu-'nun da dediği gibi sadece kendi sorunumu halletmek değil amacım ki daha önceki mesajlarımın birinde Turkcell'den aradıklarını söyledim. Ama bir çok kişi buna benzer sorunları yaşıyor biliyoruz. Amacımız başkalarının da yaşadıkları sorunları buraya yazarak bizimle paylaşması ve neticesinde bir kamuoyunun oluşması. Yoksa sorunumun çözülmüş olması benim bu forumu terk etmemi gerektirmiyor. Amacımız daha ilerilere gidip, güç birliği yaparak gsm oprataörlerinin tüketiciye yaşattığı sorunların önüne geçebilmek. Ne kadar başarabiliriz bilmiyorum ama bildiğim tek şey susmayacağım. Sizler de susmazsanız üzerinize düşeni yapmış olursunuz. Bu ise herşeyden önce bir vatandaşlık görevidir. Bu sebeple lütfen yaşadığınız sorunları bizimle paylaşın ve neler yapabileceğimizi ama birlikte neler yapabileceğimizi düşünelim. Kocaman bir koro gibi sesimizi duyurmayı başarırsak binlerce insanı sömüren şirketleri dize getirebiliriz diye düşünüyorum.

Sevgilerle.


day_moon
Şube Müdürü
14 Ağustos 2009 00:32

bence türkcell reklamlarında recep ivediği oynata oynata iyice kıro bir marka olmuş. ben de geçmeyi düşünüyordum ama artık silah zoruyla geçmem türksele


fenci_kiz
Şube Müdürü
14 Ağustos 2009 01:41

avea kamu hattından turkcell kamuya geçtim.geçerken de hiç bir problemle karşılaşmadım.(aveada kamu hattı alana kadar canımı çıkmıştı)turkcellden şimdilik gayet memnunum:)) tabi yazılanlardan biraz da olsa korktum...

dejavu arkadaşım müşteri hizmetlerini aramak 1200 dk ya dahil değil diye yazmışsın,yanlışın var. benim ilk faturam geldi ve müşteri hizmetlerini aramak ücretsiz görünüyordu,sadece msjlar ücretli.


ibrahim15
Kapalı
14 Ağustos 2009 10:48

türkcelin canı cehenneme benim başımada bir iş açtılar tüketiciye verdim...hala bekliyorum. numara taşımadan kontur yüklrmrdrn her yöne 600 dakika kampanyası vardı 3 aay boyunca ..uymadılar aradığımda bana kotur yüklamam gerekli ddiler...reklam broşürü elimde edim onu bileikar ettier. sonra taşma işleminde doldurulan formun fotokopisini aldım adamlar pikin olunca bende ağzıma geleni söyledim en azından cevap veremiyorlar...içimde kalmadı...


aykara444
Aday Memur
14 Ağustos 2009 11:13

arkadaşlar en son 5 yıl önce öğrenci üniversite yıllarında turkcell kullandım. okampussulde ne çileler çektik.giden kontörler 3-5 gelsin bekelmeler,kontör eksilerde gezmeler,daha lafa başlamadan biten kontörler. 5 yıldır avealıyım öğretmen oldum kamu hattına geçtim,bazen çok gelsede şimdi her yöne kamu ile devam ediyorum.

turkcell bir tekel markası piyasa da rekabet olmadımı müşterilerine hiç acımaz.onun için ben sonuna kadar AVEA da kalacam hem kendim hemde turkcelliler için....


-deja-vu-
Yasaklı
14 Ağustos 2009 11:31

fenci_kiz arkadaşım, müşteri hizmetlerini aramanın 1200 dk içinde olmadığını dün faturadaki yanlışlığı sormaya gittiğimde turkcel ektradaki çalışan söyledi. ben müşteri hizmetlerini arama gibi bir yanlışlık yapmadım. çünkü her beklediğim dakika sinir katsayım artıyor. Her zaman olduğu gibi yanlış bilgilendirme anlaşılan.


serapy37
Aday Memur
15 Ağustos 2009 00:32

lanet olsun bu turkcelle benim eşim de bende turkcell kullanıyoruz 3 ay bedava kampanyası vardı. şayet aynı tarifede 1 yıl kalacagına söz veririsen 3 ay bedava kullanacaksın cayarsan kullandıgın ayın iki katı fatura ödeyeceksin. 75 tllik 600dak. her yöne bedavaya abone oldu eşim ve 3 ay bedava kullandık güya. bu arada sacma sapan bir sürü servis mesajı ücreti de kesmişler. yinede bişeler ödedik yani. şimdi de sürekli kampanyalar yapıyorlar hiç birine gecemiyoruz 1 yıllık söz vermişiz ya. bu durumdan nasıl kurtulabiliriz bilmiyorum. kayınvalidemin de haberi olmadan her yöne tarifesine gecisini ve 3 aylık bedava kullanmını turkcell kendi kafasına göre yapmıs. kırk defa aradık konustuk bi cözüm yok lanet turkcell kampanya yapıp herkesi yoluyorsun


fenci_kiz
Şube Müdürü
15 Ağustos 2009 01:40

dejavu arkadaşım bilemiyorum dediğim gibi faturamda o şekilde yazıyordu...bakayım yeni faturam nasıl gelecek.


ege_222
Şef
15 Ağustos 2009 16:58

Ah bu türkcell ah.. Yaptıklarını görünce önce kendi türkcell hattımı kırıp attım. Sonra ailemde 2 kişinin kullandığı benmim üzerime kayıtlı türkcell hatlarını vodafone taşıdım. Diğer operatörlerle karşılaştırın bakın. Bi kişi nasıl türkcell kullanır anlamıyorum hiçbir avantajı yok..


zennub83
Şef
21 Ağustos 2009 16:56

arkadaşlar hepinize selamlar.ben 1 ay önce türkcell kontürlü hattımı yine türkcel de 1500 dk 45 Tl faturalı hatta çevirdim.bütün belgelerimi orda abone merkezine teslim ettim.kamu personeli kartı fotokopisi ve kimlik fotokopisi ikametgah falan.bayan 10 / 15 dk lık bir işlemden sonra bunun halledildiğini söyledi.ben de bu tarifeden sonra artık konuşmalarım arttı.20 gün sonra türkcell aradı.aramalar artmış da faturanın kısa zamanda yükselmesi nedeniyle haber veriyorlarmış tarifemin kamu değil de standart fatura yapılmış old. söylediler.nasıl olur dedim.bütün evraklarım sizde dedim.nasıl standart tarifeye geçer diye telefonda 2 saat tartıştık kadınla.bayinin hatasıymış da işte kafa ütüledi.bayi de merkezin hatası deyip aradan çıkmaya çalışıyor.belgeleri merkeze gönderiyorlarmış.merkezde öyle bişi yok dedi abone merkezinde kalır dediler belgeeler için.sonra merkez fatura eline geçtikten sonra bizi tekrar ara durumu böyle açıkla faturaya itirazın kabul edilirse bişey çıkabilir dediler.bilgisi olan varsa bu konularda yardımcı olabilir mi?ben itiraz kabul edilmese tüketici haklarından faydalanabilir miyim.dava açarsam bu konuda şansın nedir acaba?


zennub83
Şef
21 Ağustos 2009 16:59

güncel


KaganDemir
Aday Memur
22 Ağustos 2009 12:37

Sevgili zennub, bu durumu sikayetvar.com'a mutlaka ilet. Turkcell buradaki şikayetleri okur okumaz araıyor ve sorunu çözüyor. Ben bunu tecrübe ettim ve kesinlikle öneriyorum.

Kolaylıklar diliyorum.


-deja-vu-
Yasaklı
22 Ağustos 2009 17:08

zennub83, KaganDemir arkadaşımın dediği gibi sikayetvar.com a iletirsen sonuç alırsın. seni aradıklarındada kesinlikle taviz verme. forumdaki mesajları okuduysan benzer durum birçok insanın başına gelmiş. hatta şikayetvar'dan sonra arayan bayan yanlış anlamayın biz zaten düzeltecektik tarzı bir savunmayada girebiliyor.

Ben 35/1200 dk.lık tarifeye geçmiş, 20 gün sonra gelen fatura 43 Tl idi. Turkcell ekstreden itiraz ettim. daha sonra 6 Tl lik bir indirim yaptıklarını bildirir sms gönderdiler. Tekrar şikayetvar.com a yazdım aradılar. 28,50 Tl ye düştü.

Ha şunu unutma kim saflık yapar itiraz etmezse o yanımıza kar kalır düşüncesindeler.

Toplam 221 mesaj

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi