arkadaşlar şikayetvar.com a elbette yazmak gerekiyor. ancak buraya yazmamızın sebebi aynı sıkıntıyı yaşayan insanların olduğunu ortaya koymak. ve en önemlisi kamuoyu oluşturmak. özellikle şirketler bireysel durumlarda müşterileri daha çok kandırmakta kitlesel tepkilerde bu durumlar pek yaşanmamakta. yazılanlar okunduysa bazı mesajlar "bu durumu sadece ben yaşadım" şeklindedir. birlik olmak ve ortak tepki vermek gerekiyor.
kolega arkadaşım senin tarifen yanlışlıkla değil bilinçli yapıldığını düşünüyorum. sebebini birazdan anlarsın.
daha önce yazdığım mesajda faturamın 43,20 tl geldiğini yazmıştım. bu durumu öğrenmek için t.cell ekstraya gittim oradaki arkadaş faturaya biraz daha ayrıntılı baktı. bana 20 temmuzda bizbizekamu tarifesine geçtiğimi söyledi. peki ben 18i ile 20si arasında hangi tarifedeymişim dedim. bizbize tarifesindeymişsin dedi. peki bu nasıl oluyorda kendikendine kamu oluyor. oysa ben aveadan t.cellin bb.kamu tarifesine geçmek için başvurdum. ben herhangibir tarife değişikliğide yapmadım. olay şuki t.cell aklı sıra tarife değiştiriyor. bedava dakikam var diye bende rahat rahat konuşurken başka tarifeden fatura yüklediklerini nereden bileyim. kolega belki şimdi anlamışsındır yanlışlıkmı olmuş yoksa t.cellin vatandaşa bir tuzağımı.
dikkatimi çeken bir konu heryöne 1200 dk görüşmenin içinde t.cell müşteri hizmetleri yok. aklıma t.cel bunu bilinçli olarakmı yapıyor ve dakikalarca vatandaşı oyalayarak tırtıklıyormu diye geliyor. Allah belanı versin t.cell
arkadaşlar şikayetvar.com a elbette yazmak gerekiyor. ancak buraya yazmamızın sebebi aynı sıkıntıyı yaşayan insanların olduğunu ortaya koymak. ve en önemlisi kamuoyu oluşturmak. özellikle şirketler bireysel durumlarda müşterileri daha çok kandırmakta kitlesel tepkilerde bu durumlar pek yaşanmamakta. yazılanlar okunduysa bazı mesajlar "bu durumu sadece ben yaşadım" şeklindedir. birlik olmak ve ortak tepki vermek gerekiyor.
kolega arkadaşım senin tarifen yanlışlıkla değil bilinçli yapıldığını düşünüyorum. sebebini birazdan anlarsın.
daha önce yazdığım mesajda faturamın 43,20 tl geldiğini yazmıştım. bu durumu öğrenmek için t.cell ekstraya gittim oradaki arkadaş faturaya biraz daha ayrıntılı baktı. bana 20 temmuzda bizbizekamu tarifesine geçtiğimi söyledi. peki ben 18i ile 20si arasında hangi tarifedeymişim dedim. bizbize tarifesindeymişsin dedi. peki bu nasıl oluyorda kendikendine kamu oluyor. oysa ben aveadan t.cellin bb.kamu tarifesine geçmek için başvurdum. ben herhangibir tarife değişikliğide yapmadım. olay şuki t.cell aklı sıra tarife değiştiriyor. bedava dakikam var diye bende rahat rahat konuşurken başka tarifeden fatura yüklediklerini nereden bileyim. kolega belki şimdi anlamışsındır yanlışlıkmı olmuş yoksa t.cellin vatandaşa bir tuzağımı.
dikkatimi çeken bir konu heryöne 1200 dk görüşmenin içinde t.cell müşteri hizmetleri yok. aklıma t.cel bunu bilinçli olarakmı yapıyor ve dakikalarca vatandaşı oyalayarak tırtıklıyormu diye geliyor. Allah belanı versin t.cell