Editörler : Lanet
06 Ağustos 2009 12:24

www.sikayetvar.com a gir.


Hakkını_Arayan_Adam
Şube Müdürü
06 Ağustos 2009 12:31

Hemen bulunduğunuz ilin Tüketici Hakem Heyetine aynen burada yazdıklarınızla başvurun ve Turkcellin yönetmeliğe aykırı olarak gerçekleştirdiği ve mağduriyetinize sebep olan gecikmiş numara taşıma işleminin iptalini talep edin. Harçtan muaftır.


kirrep
Aday Memur
06 Ağustos 2009 12:42

bende avea dan turkcelle geçiş yaptım ama avea bana 2 fatura gönderdi, biri 150tl.(bun faturda bir kaç kez internete bağlandım diye fahiş bir fiyatla ücretlendirilmiş) ikinci faturada 30tl(bundada daha önce taksite bağladığı vergileri peşin ve faizli olarak tahsil etmiş) bunlar tefeciden daha beter


zeynep.adali
Aday Memur
06 Ağustos 2009 13:21

selam

Bu tür durumlarda bulunduğunuz yerde ki tüketici hakem heyetine hem iptal hem de zararın tazmini için başvurabilirsiniz.


ulan_yettiartık
Yasaklı
06 Ağustos 2009 13:33

insanları parasal olarak sömürenleri (GENEL TERBİYE KURALLARINA UYMAYAN KELİMELER YAZMAYINIZ.)aslında

bu benim nacizane görüşüm ister katılırsın; ister katılmazsın


Acemi_Öğretmen
Daire Başkanı
06 Ağustos 2009 13:45

Şuraya kalın harflerle yazıyorum.

Bankalarda, GSM Operatörlerinin bayilerinde, Kargo teslimlerinde veya belge doldurulması gereken diğer işlemlerde, doldurduğunuz belgelerde ifadeleri açık ve net olarak uzun uzadıya yazın ve doldurun.

Her zaman imza atarken imzanızın üzerine net ve güzel bir yazıyla tarihi en belirgin şekilde yazın.

Şuraya yazıyorum, bütün firmalar önce kendini garanti altına alıyorlar, yazışmalarda ve sözleşmelerde kendi lehlerine olan kısımları kusursuz ve eksiksiz olarak dolduruyorlar.

Müşteri memnuniyeti hikaye, bizim ülkemizde maalesefki firma memnuniyetleri önemli.

Maalesef koskoca firmalar, modern dolandırılcılığı mevzuatlarlar birlikte en profesyonelce yapıyorlar ve yetki dahilinde.

Son sözüm şu, Avea, Turkcell, Vodefone hiç farketmez, anlayış her zaman aynı. Müşteri değil, müşteri değildir onlar için, onlar için kar ve para kaynağıdır onlar.

Onlar kendi aralarında anlaşır yine olan vatandaşa olur. Oyuna gelmeyin, doldurduğunuz evrakları iyi okuyun, imzalarken tarihi açık ve net bir şekilde yazmayı unutmayın.


marzenaz
Şube Müdürü
06 Ağustos 2009 13:47

avea turkcell vodafon .. üçüde berbat üçüde sömürü


alara32
Memur
06 Ağustos 2009 14:03

Aslında hepsinin hedefi nasıl ceplerinden parayı anlamadan çekeriz derdinde.Turkcell hatlı kullanıcısıydım,faturalar son dönemlerde yüklü gelince hattımı kapattırdım, turkcellden aldığım telefon 5 gün içinde arızalanınca müşteri hizmetlerine gitmiştim, 20 gün boyunca git-gel kavga ettim, tüketici hakem heyetine gittim,garanti belgesindeki şartlara uymuyorlar, sadece satana kadar satıcılar. Sonunda uğraşarak hakkımı aldım.Bu tür durumlarda hakem heyetlerine gidin, görevlinin söylediği bir söz çok hoşuma giit; Şikayetlerinizi yapın ki onlara esnaflığı öğretin! hakkınızı sonuna kadar arayın derim.Ben Avea ya geçtim, iyi kötü idare ediyorum, şu güne kadar 1 kez sorun yaşadım oda müşteri hizmetlerindeki görevlinin yüzünde 2 ay sonra başka bir müşteri hizmetleri servisi sorunumu çözdü ve her 2 servis da çok saygılı davrandılar...


KaganDemir
Aday Memur
06 Ağustos 2009 14:05

sikaeyvar.com'a da durumu ilettim.


KaganDemir
Aday Memur
06 Ağustos 2009 14:11

"Sizin probleminizi Turkcell çözmüyorsa, Telekomünikasyon kurumuna başvurmanız gerekir. Tabii imza attığınız ilk evrakların üzerinde 14 temmuz 2009 tarihinin yazılı olduğundan eminseniz." demiş Vengberz arkadaşımız. Belgeyi yazıdığım ilk yazıda 14 değil 15 Temmuz'da imazaladığımı belirtmiştim. Eminseniz demişsiniz, kesinlikle eminim. O belgenin üzerinde 15 Temmuz yazıyor ve Turkcell'in elinde şuan.

Ayrıca ortada çok daha vahim bir durum var. Telekomunikasyon kurumu geçiş işlemleri için verici ve alıcı opatörlerden belgeleri istediğinde tüketici ne zaman başvurmuş diye bakmaz mı? Eğer bakmıyorsa yönetmeliği kendi deliyor. Eğer bakıyor da görmezden geliyorsa Telekomunikasyon kurumu ile Turkcell arasında özel ve derin bağlar var. Çünkü sadece ben değil Turkcell Extra'daki adam övüne övüne yüzlerce kişiyi geç geçirdiklerini söyledi bunun normal olduğunu anlatmaya çalışırken. Ben bu kısmının üstüne gidilmesini istiyorum. Binlerce kişi yönetmelik delinerek onlarca gün sonra oparatörü değiştiriliyor.


KaganDemir
Aday Memur
06 Ağustos 2009 14:16

Alperen 6615 arkadaşım "Bende taşıdım hiç bir problem ile karşılaşmadımYanlız başka bir arkadaş sorun yaşadı onuda bir kaç gün içerisinde hemen talafi ettiler" demiş. Bana da 15 Temmuz'da başvurmuı olmama rağmen "elimizden gelen bişey yok, 4 ağustos'ta başvurmuşsun geçiş işleminden vazgeçemezsin" oldu.


avarezombi
Aday Memur
06 Ağustos 2009 14:19

Kağan Bey,

Lütfen buraya yazmak için bu kadar zaman harcadığınız bu olayı; Hakem Heyetine (olayı anlatan dilekçenizle başvurun, delil olarak türkcell müşteri hizmetleriyle yaptığınız görüşmelerin tarih ve saatlerini hatırlıyorsanız görevlinin adını kullanın,türkcell extradan imzaladığınız evrakların bir kopyasını almaları için onlarıda olaya dahil edin resmi kurum isteyince vereceklerdir üzerinde imzanız ve tarih olan sözleşmeleri ),aynı şikayetinizi çoğaltarak İstanbul Valiliğine,telekomünikasyon kuruluna venihayet ulaştırma bakanlığına hatta internetten bir de doğrudan başbakanlık (bimer) e yollayın.

Sanıyorum kamu personelisiniz, malumunuz üzere yazılı şikayetinize ne şirket ne de resmi kurumlar kayıtsız kalamaz.

Bizler bu sorunlarımızı yazıyla takip etmedikce daha çok üstümüze geleceklerdir.

Tekrar geçmiş olsun.


KaganDemir
Aday Memur
06 Ağustos 2009 14:24

avarezombi arkadaşıma:

tabiki tüketici hakem heyetine başvuracağım ama bir kaç mesaj önce de belirttiğim gibi daha vahim bir durumla karşı karıyayız. telekomuniklasyon kurumunu kime şikayet edeceğiz? yönetmeliği turkcell'le birlikte delen onlar.


daisy66
Aday Memur
06 Ağustos 2009 15:06

Bence de kesnilikle şikayetinizi yetkili yerlere bildirmelisiniz. Ayrıca sikayetvar.com adresinden bu tip şikayetlerinizi yazarak,şikayetinizin firmaya ulaşmasını sağlayabilirsiniz.


pare_al
Şef
06 Ağustos 2009 15:06

arkadaşım

haklısın hakem heyeti hikaye o faturaları ödettikten sonra ben napıyım.öyle işi bunlar sömürü düzeni hepsi birbirinin aynısı.mecburen kullanıyoruz.bi tarife çıkardık diyolar da sonunda ne eziyet çektiyolar.

onların sorumsuzlugunundan bedelini sen ben ödemek zorunda değiliz ettiğin telefon paralarının yaptığın masrafları sana kim ödeyecek.haklısınn.

bende gaznetten şikayetçiyim 3 tl faturayı 6 milyar yazmış gitmiş adam.ben napıyım yaaaa.


evcan
Aday Memur
06 Ağustos 2009 15:21

kagandemır bey en kısa zamanda bır avukata gdııp dava acın turcelle ıslerı guclerı somurmek bızlerı benıde delı ettıler bır musterı hızmetlerıen baglanıyorsun bırbırlerıen aktarıp duruyolar toplamda 45dklık gorusme yapıyorum kolay gelsın sımdıden


gokismail
Yasaklı
06 Ağustos 2009 15:24

Kağan Demir arkadaşım ben de avea hattımı kapatıp yeni turkcel numarası aldım ve 1200 dk tarifesini seçtim ve diyorum ki bir bütün olarak turkcel kadar adi üç kağıtçı vurdumduymaz, çözümden uzak bir operatör yok müşteri hizmetlerinin turkcellden haberi yok kampanyanı detaylarını ben onlara öğrettim. afyonda toktok ticaret var turkcel bayisi 19 mayısta abone oldum bir şeyi anlamadım sormaya gittim kız beni köpek gibi ısıracaktı vallahi. 40 tlden aşağı gelmiyor. mecburen aynı yere vardım. kız diyorki mesaj kullanmışsınızdır. yok bütün mesajlarım vodafone hattından diyorum. 444lü numarayı aramışsınızdır diyor hayır başına 212 ekleyince ücretsiz diyorum. olur mu beyefendi diyor.detaydan haberi yok bana öyle olmaz diye itiraz ediyor. oturmuş oraya ahkam kesiyor. baktım çözeceği yok. müşteri hizmetlerini 10 kere ara 10 kere yaz. bir defa geri dönüş yapmıyorlar. vodafone hattımın gözünü seveyim. 10 yıldır kullanıyorum bir kere şikayet bildir hemen arıyorlar. 35 tllik kampanya yapsın bugün bütün zararıma rağmen vodafone hattını faturalı kullanırım. çift kartlıyım. turkcelden asla memnun değilim.


KaganDemir
Aday Memur
06 Ağustos 2009 15:26

Sevgili Evcan,

Evet müşteri hizmetleri kesinlikle çözüm üretme yaklaşımından uzak davranıyor. Sürekli başka birilerine aktarmalar ve sonunda "yapacak bişey yok" demeler.


gokismail
Yasaklı
06 Ağustos 2009 15:27

vodafone müşteri hizmetlerine yazmıştım beni turkcele mahkum ettiniz diye hemen aradılar. inşallah yakında bir çözüm bekliyorum. 31 tllik vergiyi ödeyip kapatacağım.


KaganDemir
Aday Memur
06 Ağustos 2009 15:35

Sevgili Gökismail,

Sana kesinlikle katılıyorum. Turkcell Extra çalışanları kendi tarifelerinden, tarifelerin özelliklerinden bi haber. Ayrıca hala Turkcell müşteri hizmetlerini aradığınızda karşınıza 35 lira 1200 dk'lık tarifeye geçin falan gibi bir anons çıkıyor.

Toplam 221 mesaj

Çok Yazılan Konular

Sözlük

Son Haberler

Editörün Seçimi