Yandex.Metrica
Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : ya umutlarda biterse
06 Ağustos 2009 21:36

nebula.orion

Ben de aynı duruma benzer bir durumla karşılaştım. Aveadan Türkcele geçmek için başvurdum. ancak 2 hafta geçmesine rağmen geçiş işlemi gerçekleşmedi. bunun üzerine turkcell müşteri hizmetlerini aradım. geçiş işleminin yapılacğı numarayı sordu görevli bayn. söyledim. cevap çok ilginçti: 'evet henüz geçmemiş'. hadi yaaa...

konuyla ilgili işlem yaptırdığım şubeyle görüşmemi istedi. tamam ben de görişiyim de iptal etsinler dedim. zaten bi saat bekletiyolar turkcell müziğini dinlemekten gına gelmişti. sayelerinde nil karaibrahimgilden de nefret etmeye başladım.

işlem yaptırdığım yerle de görüşmedim. çünkü bir sonuç alacağımı zannetmiyordum. en iyisi avea hattımı kapattırayım. bu şekilde geçiş işlemi gerçekleşmez dedim kendi kendime. ama düşündüm hat kapatmak kolay olmaz müşteri hizmetlerini arasam bin dereden su getirirler. ben arayıp kontorlüye çeviriyim hattımı diyedüşündüm ve aradım. kontörlüye geçirmemek için de çok dil döktüler ama ben hemen geçelim dedim hatta kontorlüye geçmek ücretliymiş ben de olsun dedim. kontorluye geçtikten sonra hattımı internet online işlem ile iptal ettirdim bir avea bayisine giderek de iptal işlemlerimi tamamlattım. yani sadece netten iptal yetmiyor.

neyse hattım iptal oldu ve yeni bir turkcell numarası alarak 1200 dakika 35 lira tarifesinden faydalanmaya başladım. allahtan erken davranmışım 3 gün sonra 1500 dakika 45 lira tarifesini çıkardılar.

aslında turkcellde kullanmaıycam ama en uygun tarife şu an için bu diye düşünüyorum.

06 Ağustos 2009 21:40

Mücahit Doğan

Arkadaşlar bende Turkcel mağduruyum kesinlikle Turkcel Müşteri hizmetlerinin söylediklerini emin oluncaya kadar inanmayın, hepsi birbirinden farklı konuşuyor. Aveadan Turkcell bizbize kamu hattına geçmek için 3 hattım için başvurdum ancak müşteri hizmetleri bana geçerken 1 ay sonra bizbize kamu hattınıa geçecğim bilgisini vermedi. sadece dediği artık bizbize kamusunu dedi ve turkcele geçişiniz yapılmıştır denildi. bana ay sonunda tam 440 tl fatura geldi. tabi bu kızgınlıkla aradım müş. hizmetlrini aldığım cevap şu: Sizin bizbize kamu hattına geçişiniz bir ay sonra gerçekleşiyor siz şuan başka bir tarifeden ücretlendiriliyorsunuz dendildi. tarifede kendi içinde 0,43 TL, başka gsm aramak 0,63 tl. Yani aylık 35 tl yaparak tüketiyici kandırıyorlar ama ilk faturada götürüyorlar. Benim gibi bu duruma düşen çok kişiye şahit oldum. turkcelin yaptığı kampanyaları iyice araştırın hepsinde bir tuzak bulunuyor. Hemen hattımı Avea'ya tekrar geçirdim. Benim 8 yıl önce bir turkcel hattım iptal ettim o günden belli turkcelle işim olmadı , faturamı kontrol altında tutayım diye kamunun 35'likl tarifisene geçeyim dedim bin pişman oldum bundan sonra değil 8 sene 88 sene sonra dahi turkcele uğramam.

06 Ağustos 2009 21:44

11.köy

Türkcelde böyle çok şeyler oluyor,kontürlerin hayali bir şekilde kaybolmasımı desem...

06 Ağustos 2009 21:50

nark

ben olsam senin yerine param da varsa birikmiş birz gider bi avukar tutar madi ve ozelikle demanevi tazminat acarımmmm.oyle olmaz boyle olur.zaten o parayla da hiç bie tarifeye gerek kalmdan oh odya doya konusurummmmmm.hatta gıcıklıgına surekli öusteri hizmetlerni ararım sacma sapan sorular sorarrımmm.hehehehe napalım işte ben kotuyum sebep olanlar utansın;)

06 Ağustos 2009 22:13

KaganDemir

Bir çok arkadaşın yazdıklarından öğreniyoruz ki Turkcell geçiş işlemlerini 6 günde bitiremiyor. Bu da demek oluyor ki Tukcell numara taşıma yönmetmeliğine uymuyor. Sizce bu basit bir sorun mu? Herkes bu yönetmeliğe uymakla zorunlu değil mi?

06 Ağustos 2009 22:13

ziyaretciler

mademki birçok arkadaş yazmış bende başımdan geçen bir iki şeyi paylaşayım sizlerle.1999 dan itibaren abone olduğum bir şebekeden faturalarımın çok astronomik gelmesi sebebi ile başka bir şebekeye geçmeye karar verdim.Eski şebekemden ben daha diğerine başvuru yapmadan önce mesaj gelmişti.Haftada iki gün bedava konuşmak için hiçbir ücret ve taahhüt ödemeden bedava yaz bilmemkaça yolla diye.Bende yazıp yolladım.Sadece 1 gün o bedavadan yararlandım ve diğer hafta başka şebekeye başvurdum.Eski şebekemdeki faturam 150 tl civarı geldi ancak ben 20 tl yi bile bulmayacağından emindim çünkü normal paketimi bile doldurmamıştım ki doldursam bile 12 tl civarı gelecekti.Neyse ben malun şebekenin sitesine girip sorunlar ve şikayetler için vermiş oldukları mail adresine şikayette bulunup ayrıntılı faturamı vb belgeleri talep ederek gerekli yasal işlem başlatacağımı bildirdim.2 gün sonra tarafıma iletilen mesajda faturamda 75 tl düşüş yaptıklarını bildiren bir mesaj aldım.Düşünüyorumda acaba ben o maili ya hiç atmasaydım.Gerçi 10 senedir atmıyordum zaten.Herhalde kaşarlanmıştır anlamaz diyemi yaptılar bilemiyorum artık.Ha bu arada artık hattımıda konturluya çevirdim.Bedavalarıda bitmiyor hiç.Ayrıca taahhüt falanda yok.En azından konuştığumu biliyorum.Arkadaşlara tavsiyem söz meclisten içeri yani kendime biz eşek olduktan sonra semer vuran çok olur.Saygılarımla.

06 Ağustos 2009 23:04

kader_1

sizin yaşadığınızın aynını bende yaşadım varya bu türksel sadece soyguncu aynen bende 1200 dakkalık tarifeye geçtim ve diğer kartı çıkartıp takmam arasında bi iki saat geçti ve gelen mesejı cevaplamam gerekirmiş kaçırdığım için tarifeye kaydolamadım ve vazgeçiyorum ben oparatörümden (avea) şimdiye kadar böyle bi kazık yemedim.ve tarife iptali için hiç açmadığım bi hat için 41 lira fatura kesildi bu türksel çarpıcı ne anlıyolar ne anlattırıyolar bundan sonra isterse 3 kuruşa olsun türksele geçmekmi allah korusun türkselin ağına düşmeyin:))

06 Ağustos 2009 23:28

ykmden

arkadaşlar burada paylaştığımış olayların tamamına canı gönülden inanıyorum malesef bu işler türkiyede böyle bende avea kullanıcısıydım türkcele geçtim geçmez olaydım banada geçerken dedilerki kanpanyavar geçerseniz size ve referans verdiğiniz tükcel abonesi birisine 1000 kontür gönderilecektir dendi ama malesef fooosssss çıktı tam üçkere aradım müşteri temsilcisini artık bıktım ve aramaz oldum sonuç gene fosssssss birde aveada iken kamu hattına geçtik eşim ve ben nasıl kamu hattıysa ben enfazla faturayı kamuda ödedim ve benim gibi aynı kurumda çalışan arkadaşlarımız neymiş avantajlıymış hepsi hikaye arkadaşlar ama yapabilsekde herkez hatlarını iptal etse kısa süreliğinede olsa bakın bakalım ne oluyor avrupa kanallarını seyrediyorsunuzdur belli bir süre abone oluyorsunuz türkiyede 1000 ve üzerine alacağınız telefonları bedava veriyorlar ama malesef daha türkiye pazarı aç daha durun bakalım şimdide 3g çıkardılar birde bir arkadaşımız belirtmiş avea da fatura geliyor bilmemne hizmeti almışız işte oyun sitelerimi ne kaçkere aradık iptal ettirdim ve internetten kapattım ama avea kadar kötü bir müşteri temsilci hizmeti olan şirket yoktur heralde gerçi al birini vur öbürünü en iyisi kullanmamaksevgiyle kalın.

06 Ağustos 2009 23:56

sedatus2

tüm operatörlerin ......(bu noktalı yerler bolca küfür içermektedir) anlayan anladı kul hakkı yiyen iki yakasını bir araya getiremez .

07 Ağustos 2009 08:54

bymemur

Bende Turkcell de soun yaşadım. Bir süre önce heryöne 120 dakikaya geçtim (geçince 3 aylık faturamı turkcell ödedi). Bana söyledikleri heryöne yeni kampanyalar çıkarsa geçebeileceğimd. Fakaaaat yeni bir kampanya başlattılar her yöne 1200 dakika ama cinlik yapacaklarya yani bizleri mağdur edeceklerya ,adı ne ? adı kamu imiş. Yani benim kullandığım tarifeyle aynı ama adı değişik. Benden ödedikleri faturalaraın iki katını istediler. Turkcell mesaj attım, müşteri hizmetleriyle görüştüm. Hayıııır benim tarifem başkaymış. Yani ben heryöne 120 dakikayı 30 TL ye görüşüyorum, yeni tarife heryöne 1200 dakikayı 35 TL ye görüşüyor.( Bu arada öğretmenlere sesleniyorum, üstte yazdığımı soru olarak ilkokul öğrencilerine sorsunlar onlar bile aynı tarifeler olduğunu anlayacaklardır.)Ama yok Turkcell tarifelerin adı farklı diyor. Yani yarın 10 liraya heryöne sınırsıs görüşme yapılan kamu 2 tarifesi çıkarırlarsa sakın denemeyin nede olsa adı farklı. Her neyse biz bu kadar akılsız olduğumuz sürece özellikle turkcell bizi çooook kullanır. Ben süremin dolmasını bekliyorum sonra turkcell den dönmemek üzere kaçacağım. Diğer operatörlerde olanalar akıllı olun turkcell avantajlı gibi görünüyor ama, müşterisi mutlaka bir yerde mağdur ediliyor.

07 Ağustos 2009 08:59

eb61

HEMEN HEMEN AYNI SORUNLARI YAŞADIM.BENCE ŞİKAYETVAR.COM A ŞİKAYETİNİ YAZ.OZAMAN PAŞA PAŞA İLGİLENİRLER.

07 Ağustos 2009 09:21

havuzbasi

YA BİR ŞEYİ ÇOK MERK EDİYORUM TURKCELL'İN 1200 DAKİKASININ 1000 DAKİKASINI VADOFONE ARAMAK İSTESEM ARAYABİLİYORMUYUM.BİZLER SÖZLEŞMEDE NE YAZIYOR NE YAZMIYOR OKUMADAN İMZA ATIYORUZ.AYRICA ZATEN 1200 DAKİKAYI SANMIYORUM HERKESİN KULLANDIĞINI ORTALAMA KULLANIM DAKİKASI 300 DAKİKA İMİŞ.ADAMLAR AKILLI 1200 DAKİKA DİYEREK HER AY GARANTİ 35 TL^'Yİ GÖTÜRÜYORLAR.

AYRICA 2 DAKİKAYI GEÇEN CEP GÖRÜŞMELERİ YÜZÜNDEN KULAK SORUNU YAŞADIM.

GELECEĞİN HASTALIĞI OLAN GSM HASTALIĞINDAN ÇOCUKLARIMIZI NOLUR KURTARALIM

07 Ağustos 2009 10:42

bulalb

Arkadaşlar ben 2001 yılında trcl. den ayrılmak için trcl. abone merkezine gittim son faturamı ve varsa başka borcum olup olmadığımı sordum (adresim değiştiği için ve evlilik telaşı falan derken faturayı ödeyip ödemediğimi bile unuttuğum için..)oradaki kişi bana ödenecek faturanız bulunamadı dedi oradan borcumun olmadığına dair slip te aldım aradan 3-4 ay geçmişti ki avukattan bir mektup aldım 30-35 liralık borcuma karşılık icra takibi başlatılmış o kadar müşteri hizmetleriyle falan ugraştıysamda lanet olsun deyip avukat masraflarıyla 200 küsür olan parayı ödedim. O günden sonra trcl'in adını bile duymak istemiyorum bana 10 yıl bedava konuşacaksın bile deseler istemem, ave. da para göz ama ne yaparsın geçtim her yöne 150 dk sı 18-20 milyonmu ne bir tarife var ona hiç düşünmüyorum telefonumun arama sayacına bakıp ay sonuna kadar kotayı aşmamaya çalışıyorum.. kendinizi yoldurmayın arkadaşlar ne bunlara ne bankalara yeri gelince neredeyse kapının önünde yatarlar baktılar zor durumdasınız hemen faydalanmaya çalışırlar. faturanı 3-5 gün geçir hemen keserler aman siz siz olun zar zor kazandığınız parayı kimseye yedirmeyin özellikle böyle insanları sögüşlemek isteyenlere, sürünsünler ..müşterinin degerini anlasınlar...

07 Ağustos 2009 11:12

002133

Devletimizin insanların bu tür konularda maduriyetini gidermek yerine benzine 2 günde bir zam yapmayı terçih etmesi daha doğrudur

07 Ağustos 2009 11:28

O.E.G

arkadaşlar slm ben avea müşteri hizmetlerindeyim şunu unutmayın ki avea da müşteri memnuniyeti satış öncesi olsun satış sonrası olsun çok iyidir ve her sorununuz çözülür turkcellin birşeyi yok sadece her yerde çekmesidir ama hem aveanın hem vodafonenin hem de turkcellin sayfalarını girin ve tarifelere bi bakın avea diğer iki operatöre göre çok avantajlı herkese iyi günler dilerim ve en kısa zamanda avealı olmanız dileğiyle

07 Ağustos 2009 12:16

cukurovali_

aveayı direkt kapatıp türkcellden yeni bir faturalı hat alsaydın bunlar başına gelmezdi. zaten türkcell 1200 e 35 lira kampanyasını yapmakla pişmanlık duymuştur, 12 yıllık daimi türkcell kullanıcısı olarak yaşadıklarınızı türkcellden beklemiyorum ama siz de yalan söyleyecek değilsiniz tabi, geçmiş olsun.

07 Ağustos 2009 12:26

KaganDemir

Sevgili cukurovali_,

Kafanızda nasıl bir Turkcell imajı var bilmiyorum ama bu yazdıklarımın hepsi doğrudur ve benim kafamdaki Turkcell imajı yerlerde sürünen aciz ve üçkağıtçı bir şirket imahıdır. Ayrıca yaşadıklarımın ispatı olan telefon görüşmeleri Turkcell'de var. Dava açınca bunların dinlenmesini de isteyeceğim. Ben burdan hodri meydan diyorum. Bu yaşadıklarımı yüreği yetiyorsa Turkcell çıksın yalanlasın.

07 Ağustos 2009 12:35

deserpina

arkadaşlar merhaba;

Bende Avea müşteri hizmetleri çalışanıyım ve aynı zamanda uzun yıllardır avea müşterisiyim,çok da memnunum..evet,şebeke sorunu yaşanmakta belki ama altyapısı yeni bi şirket,inanın kendileride bu durumu iyileştirme çabaları içinde.Ama diğer yandan,Diğer GSM operatörlerine göre kullanıcılarına sundukları imkanlar ve fiyatlar çok daha uygun.Diğer operatörlerin hangisinde var ki gurup içi ücretsiz konuşabileceğin EGM,Milli Eğitim Bakanlığı,Sağlık Bakanlığı vb. kurum hatları????

Arkadaşlar bilinçli bi kullanıcı olursanız eminim ki gsm şirketinizle hiçbi sorun yaşamayacaksınızdır,kullandığınız tarifenin özelliklerini çok ii bilmeniz gerekmekte.mutlaka görüşmeniz ucuzsa bunun msj ücreti yüksek olmakata gbi.35TL gbi bi paket aldığınızda tabiki bu faturanızın 35TL geleceğini düşünmeyin, bunun dışında eğitime katkıymş,kullanım ücretiymş gibi tutarlar da eklenmekte, bunları daha ii, net araştırıp tercihlerinizi bu şekilde yapmanızı rica ederim.

07 Ağustos 2009 13:12

KaganDemir

Ayrıca buraya mesaj yazan tümr arkadaşlara şunu söylemek istiyorum: Derdimiz bir oporatörünü kötülenmesi bir oporatörünse rekalmını yapmak değil. Burada bir oparatörün yönetmeliği delip, sürelere uymayarak numara taşıma işlemi yaptığından bahsediyoruz. Bu yüzden konunun esas amacını gözden kaçırıp, "şu gsm şirketi iyi bu kötü" demek konuyu dar bir pencereden değerlendirmek olur ki kesinlikle amacımız bu değil. En azından benim amacım bu değil.

07 Ağustos 2009 14:28

alikiyak

geçmiş olsun arkadaşlar. ben de 5 yıldır avea kullanıcısıyım. milli eğitim hattım var. 28 haziranda giresun turkcell bayiine gittim ve hattımı 1200 dk. 35 tl kampanya kapsamında taşımak istediğimi söyledim. oradaki bayan tabii dedi ve öğretmen kartımı istedi. verdim. üzerine baktığında sicil numaramın yazmadığını söyledi. ben de ona sicil numaram zaten her tayin istediğimde kuruma göre değişir bir geçerliliği yoktur ama isterse söyleyebileceğimi söyledim. olmaz dedi milli eğitime gidip dilekçe yazmam gerektiğini ve bunu getirmmemi söyledi . ben de okuldan alayım yazıyı dedim. milli eğitim biraz uzak bana :) olmaz dedi tutturdu. hanımefendi ben aveadan 4 tane hatta sahibim ve hepsi de öğretmen hattı. onlar sorun çıkarmıyor bu kıytırık işleme de siz niye sorun çıkartıyorsunuz dedim ve hattımı değiştirmeyeceğimi söyleyerek çıktım. o sinirle aveanın 1200 dk kurum içi 250 dak. her yöne kampanyasına 30 tl geçtim ve mutluyum. bu turkcellin vakti zamanında eski hatlarımla bizi ne kadar soyduğunu unutmuştum arkadaşlar da hatırlatmış.

Toplam 221 mesaj
ANKET
MEB'in politika üretebilmesi için, öğretmen atamalarının taşraya devredilmesini ister misiniz?