Oturum açOturum aç / Parola hatırlat Üye olÜye ol

  
Editörler : İDAL*.Ekonomist
23 Şubat 2010 23:15

efdak

Kredi kartını kapatmayan hangi babayiğit bankaymış ya...

Öyle bir saçmalık mı var arkadaşlar?

Şimdi şubeye bile gitmeden telefon bankacılığı ile verdiğiniz kapattırma talimatını yerine getiriyorlar.Getirmek zorundalar.

Nitekim ben en son Hsbc kredi kartımı telefonla arayıp kapattırdım.Tabi kapattırmadan önce borcunuzu sıfırlayın.

27 Şubat 2010 13:46

torontorapters
Kapalı

hiçbiri tabikii

19 Mart 2010 15:08

dobutamin

hiçbiri demek kolay ama kartsız durmak zor

senin belki kartın olmayabilir benimde iptal ettirmiş olabilirim ama toplumumuzun büyük kesimi bu meretle yaşıyor bu yüzden sormuştum neyse

21 Mart 2010 15:26

agent_smith

ziraat maksimum kredi kartı yıllık 10 tl ücreti var..bedava ile aynı nerdeyse.. diğer bankaların ortalama 35-4o tl.. tek başına ziraat maksimum yeter bence...

22 Mart 2010 17:56

Dünyalım

Bank asya kullanıyorum memnunum.extra hiç bir ücret almıyorlar.Ancak diğüer kartların sunduğu avantajlar taksit olarak çok fazla değil.Zaten çok taksitli alışveriş yapmıyorum.tek kart yetiyor .Önceden axess ve world vardı.Şİmdi onlara da gerek duymuyorum.Kredi kartı ne kadar az olursa o kadr iyi.YOksa tam bir illete dönüşüyor.Hayatımız boyunca borçlu yaşamak çok sıkıcı ...PAram varsa harcıyorum yoksa harcamıyorum zaten sıkışınca tek kartta yetiyor.Allah Çok kart kullananlara yardım etsin..Sanki beleş alışveriş yapıyoruz...

15 Temmuz 2010 16:04

dobutamin

nihayet 8 yıllık arkadaşımdan bugün ayrıldım

ykb world karttımı iptal ettirdim

3 aydır tek kuruş harcama yapmama ma rağmen 40 tl üyelik ücreti kesmişler aradım bu neyin üyeliğinin ücreti dedim

"size sunduğumuz avantajların" dediler

iyide parasını aldıktan sonra bu avantaj değil zorla satış olur ayrıca karşılında ekstra bişeyde almadım yani sizin avantaj olarak söylediğiniz diğer bankalardan farklı bir hizmet almadım dedim

ve kartımı iptal edebilirmisiniz dedim

ve kız sadece "tamam" dedi

aslında ısrar etsinler diyede bekledim kendimi hazırlamıştım kız tamam deyince şaşırmadım değil :-)))

ya birinden kurtuluyorum biri geliyor

hiç başvurum olmadığı halde dünde "fishcard" yollamışlar daha zarfını açmadım eğer ekstre felanda gönderirilerse aynen ona şutu çekicem

18 Temmuz 2010 15:35

manas56

bendende hiçbiri örümcek misali ağı kurup insanların tuzağa düşmesini bekliyorlar iyi yönleri var ama yinede dikkatli olmak lazım insan oğlu kendine hakim olamıyor bazen

18 Temmuz 2010 20:18

ayarr

akbankın kartını iptal edicem diyince pazarlıkla 100 ytl kadar geri ödeme alabilirsiniz neye göre hesaplıyorlar bilmiyorum ama rakamı yavaş yavaş yükseltiyorlar sonunua kadar pazarlık edin ben kabul etmeyip iptal ettirdim o başka :))

19 Temmuz 2010 12:21

hunhanı

dobutamin hangi cemaattensin...

25 Mart 2011 21:01

u n v e r
Kapalı

World Kartsız (Vadasız) bir yaşam düşünemiyorum....

02 Nisan 2011 10:58

_goksugüzel_
Yasaklı

Tüm kredi kartlarını kapattım 2 yıl önce kafam rahat.Herkese tavsiye ederim.

02 Nisan 2011 11:19

' ÇOTANAK '
Editor

akbank'ın kredi kartını iptal ettirmek için müşteri hizmetlerini aradığımda bana da teklifte bulundular, tam hatırlamıyorum;ama şu kadar puan yükleyelim kartınıza gibi, bende hayır kartımı iptal edin dedim.

Kredi kartı yerinde kullanıldığında gayet mantıklı bir araç; fakat abartıpta olur olmaz işlerde kullanınca bir zehir olur diye düşünüyorum.

13 Nisan 2011 15:09

iibfyehayır

Bonus kart ve garantinin diğer bankacılık işlemleri fiyasko. ben kullanmadan önce gözümde çok olumlu imajları vardı. ancak kullandıktan sonra kesinlikle garanti bankasını tercih etmeyin diyorum.

19 Mayıs 2011 08:45

fahretinirazi

arkadaşlar k.kartı-kanemici kene-bende 3 tane vardı hepsini kapattım,şimdi çok rahat ve huzurluyum,kazandığıma açgözlü banka vampirlerinin ağzının salyasını bulaştırmıyorum,paranın sıcaklığını ellerimve ruhumda hissediyom,algülüm ver gülüm,hürriyet istiyorsanız k.k.tından kurtulun,özgürlük bundan sonra başlar YAŞASIN ÖZGÜRLÜKKKKK

19 Mayıs 2011 20:16

Düşünce_Anaforu
Kapalı

bank asya da kullanım ücreti yok

tavsiye ederim

30 Mayıs 2011 15:43

yılgın42
Kapalı

bende özgür olmak istiyom

30 Mayıs 2011 20:37

' ÇOTANAK '
Editor

Özgür olmak istiyorsanız, kredi kartından uzak durun, cebinizde para varsa alış veriş yapın yoksa yapmayın.

15 Haziran 2011 13:58

püskevitci

gününde ödeme yapıldıgı taktırde hepsi aynı....

14 Eylül 2011 14:23

yasitek

kredi kartı olarak ne önerirsiniz?hangisi daha avantajlı her yerde kullanabileck,faiz çok yenmeyen):

bir de asgari ücretle çalışan biri ne kadar limitli bir kart alabilir.2 milyar olabilir mi?

14 Eylül 2011 17:12

yasitek

okuyup geçmeyin arkadaşlar yardım llütfen fikri olan yok mu

Toplam 209 mesaj
ANKET
1 Mayıs sizce Taksim'de kutlanmalı mı?



Grup Vizyon